29 Temmuz 2017 Cumartesi 14:36

DEMOKRASİ NÖBETİ’NDE BAHÇELİ RÜZGARI

DEMOKRASİ NÖBETİ’NDE BAHÇELİ RÜZGARI
23 Temmuz 2016 Cumartesi 15:25

DEMOKRASİ NÖBETİ’NDE BAHÇELİ RÜZGARI

Binlerce Ispartalı Bahçeli’nin konuşmasını alkışladı

 

                15Temmuz darbe girişiminden bu yana Isparta Hükümet Meydanı’nda ‘Demokrasi Nöbeti’ tutan Ispartalılar dün gece MHP Genel Başkanı Dr. Devlet BAHÇELİ’nin daha önce yaptığı ve milyonları peşinden sürükleyen konuşmasını izledi.

                Hükümet Meydanı’nda bulunan dev ekrandan MHP Genel Başkanı Bahçeli’nin konuşmasının yayınlanması meydanda toplanan binlerce Ispartalı tarafından ayakta alkışlandı.

                Bilindiği gibi Bahçeli, 15 Temmuz gecesi darbeye karşı duran ve demokrasiden yana tavır alıp bunu kamuoyuna açıklayan ilk lider olarak tarihe geçti.

AYKUTA CEVAP

ZEİT
25 Temmuz 2016 Pazartesi 06:40

ALLAH AŞKINA BELEDİYE 15 TEMMUZDAN BERİ TEYEKUZDA BEKLİYOR.EMNİYETLE BİR HAREKET EDİLMEKTEDİR.BİLMEDİĞİNİZ YERE LÜTFEN YORUM YAPMAYINIZ.TEŞEKKÜRLER.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorumlara dikkat edelim.

Memiş Okur
25 Temmuz 2016 Pazartesi 06:03

Lütfen yorumlara dikkat edelim.Görmeyen gözlerle şahit olunmayan net olayla ilgili yorum yaparken dikkat edin.Isparta Belediyesi hep orada.personelleri zaten ordaydı.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖZLERİNİZİ AÇIN

AHMET
25 Temmuz 2016 Pazartesi 06:01

ISPARTA BELEDİYESİ HEP MEYDANDAYDI.TÜRK BAYRAKLARINI DAĞITIRKEN KİM VARDI.YETER BU KADAR SALDIRILMAZKİ.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla