visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 03:47

DEMİRTAŞ KOALİSYON KONUSUNDA FİKİR DEĞİŞTİRDİ

Demirtaş koalisyon konusunda fikir değiştirdi
09 Haziran 2015 Salı 20:38

Seçimden hemen sonra yaptığı açıklamada ‘AKP ile içerden ve dışandan koalisyon yapmayacağız’ diyen HDP Eş Genel Başkanı Demirtaş fikir değiştirdi. Demirtaş, bazı şartlarla AK Parti’ye dışardan destek verebileceklerini açıkladı.

Seçimler çalışmalarını AK Parti’yi hükümetten düşürmek üzerine kuran ve seçimlerden sonra yaptığı ilk açıklamasında ‘içerden ve dışardan AK Parti ile koalisyon yapmayacağız’ diyen Selahattin Demirtaş fikir değiştirdi.

CNN International’den Christiane Amanpour’un yayınına konuk olan Demirtaş, “AK Parti- CHP koalisyonunun gerçekleşmemesi halinde tavrınız ne olur?” sorusuna “Bütün seçenekler sırası geldiğinde değerlendirilir. Biz AK Parti ile koalisyon yapmayacağımızı söyledik. Fakat Türkiye’de istikrarsızlık doğmaması, oluşmaması için elimizden gelen çabayı da gösteririz. Azınlık hükümeti de dahil... Ancak birinci ve ikinci partinin koalisyonu şu aşamada teamüllere en uygun seçenek” cevabını verdi.

DEMİRTAŞ ŞARTLAR ÖNE SÜRDÜ

AK Parti’ye koşullu olarak destek vereceklerini söyleyen Demirtaş, 3 şartını şöyle açıkladı:

Biz HDP olarak acilen ‘Yeni anayasa, seçim kanunun değişmesi, barajın düşürülmesi, güvenlik yasasının kaldırılması’ konusunda gereken desteği veririz.

Bi ses mi geliyo ordan?

Neff
13 Haziran 2015 Cumartesi 16:54

He yaw hee

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yuh be

Vatandaş
11 Haziran 2015 Perşembe 11:25

Adamların derdi belli. Bu süreçte yüzlerce yolsuzluk olayı meydana geldi. Milletin anası ağlıyor. Ekonomi bitik. Bunların derdi kendi çıkarları. Bir de Türkiye partisi olacağız diyorlar. Hepsi yalan, vallahi de yalan billahi de yalan. Amaçları teröre destek tam destek. Bir sonraki seçimde ÖCALAN meclise, sonra cumhurbaşkanlığına. Uyan aziz milletim. şehitlerimizin sızlayan kemikleri için UYAN.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla