visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 23:49

DEMİREL SEÇİME...

DEMİREL SEÇİME...
04 Haziran 2015 Perşembe 17:37

Solunum yolu enfeksiyonu nedeniyle 13 Mayıs'ta hastaneye kaldırılan 9. Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel, 23 gündür hastanede tedavi görüyor. Özel doktoru Aylin Cesur, 91 yaşındaki Demirel'in sağlık durumu hakkında bilgi verdi.

"ÇOK ŞÜKÜR DURUMU İYİ"

Demirel'in iyileşme sürecinin devam ettiğini, aksi bir durum olmadığını belirten Cesur, konulan ilk teşhisten farklı bir rahatsızlığın da gelişmediğini anlattı. Cesur, "Bu yıl grip salgını vardı. İyileşme süreleri oldukça uzun oluyor. O yaş grubu için normal bir süreç. Çok şükürdurumu iyi" dedi.

7 HAZİRAN'DA OY KULLANAMAYACAK

Demirel'in ne zaman taburcu edileceği konusunda kesin bir planlamanın bulunmadığını ifade eden Cesur, 7 Haziran'dan önce taburcu edilmesinin ise zor olduğunu söyledi.

DAHA ÖNCE ONLARCA SEÇİM YAŞADI

Siyasi yaşama 1962 yılında, 38 yaşındayken atılan, onlarca seçim yaşayan Türk siyasetinin duayen ismi Demirel, 7 Haziran seçimlerinde bu kez sandığa gidip oy kullanamayacak.

CHP için büyük kayıp.

İslamköylü
05 Haziran 2015 Cuma 08:59

CHP bir oy eksiği ile seçime başlıyor o zaman.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Milletin vicdanı Recebin cüzdanından daha kabarık

tabiiki merak etme
05 Haziran 2015 Cuma 08:52

Atabeyli (İSLAMKÖYLÜ) olarak, bugünkü CHP'ye oy verilecektir. Çünkü Dünkü AKP gömlek çıkarmaya alışık dedikya. çünkü artık kral çıplak dedikya, budefa gömlek çıkarmışlar. Zaman herşeyi ortaya çıkarıyor. Milli Görüş Gömleğini çıkaranlar bugün çıplak dolaşıyor. Demokrasilerde çare tükenmez, Sayın DEMİREL onlara şapka çıkartır. Sandıktan KOALİSYON çıkar ve AKEPEsiz olur.

4 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Saadete verirdi sanırım.

Hüseyin Yıldızhan
04 Haziran 2015 Perşembe 20:14

Sandığa gidip Saadete verse ne güzel olur.

5 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla