visitor analyticsvisitor analytics

DEMİREL KARANLIKTA KALDI!

DEMİREL KARANLIKTA KALDI!
15 Ağustos 2015 Cumartesi 14:15

Mehmet Aybatılı'nın belediye başkanlığı döneminde yaptırılarak şehrin kalbi olan Kaymakkkapı Meydanı'na dikilen Merhum Cumhurbaşkanımız Süleyman Demirel'in heykeli şehrin en önemli simgilerinden birisi.

Dışardan gelen misafirlerin önünde fotoğraf çektirdiği ve ilgi ile izlediği Demirel heykelinin gece görünümü hiç de hoş değil.Işıklandırma sistemi çalışmayan heykeli karanlıkta görmek mümkün değil.Yanındaki gül motifleri ışıl ışıl şehre renk katarken Demirel heykelinin bu hali Ispartalıları üzüyor.

gülgen

umut
16 Ağustos 2015 Pazar 12:17

kardeşim ne yapacaksınız siz heykelin işiginı öldü gitti adam

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
16 Ağustos 2015 Pazar 11:12

Türk siyaset ve milletine ışık olmuş bir lider. Dünya liderlerine masasında şualık yapmış lider. Karanlıkta kalan sizlersiniz eyy hırsız severler. Yezitin peşinde koşan ezikler. Oturun hiç aydınlanmıyacak olmayan karanlık beyninizi yalakalığınızı düşünüp tasalanın.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

dün gece yanıyordu

mustafa
16 Ağustos 2015 Pazar 10:26

demirel heykelinn ışıkları ****et iyi yanıyor hiç bir sıkıntısı yok dün gece geçtim önünden insanları yanlış bilgilendirmeyin.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Işıkları göremiyoruz

Mert Mert
15 Ağustos 2015 Cumartesi 16:21

Tarafsız haber yapın Allah aşkına, Hani gül heykellerinin ışıklı halini göremedik.Keşke büyük bir objektifle S.DEMİREL ve Gül heykeli aynı karede yer alsaydı. O zaman size hak verirdik.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla