visitor analyticsvisitor analytics

DEMİREL İLE ÖZDEŞLEŞEN FÖTR ŞAPKAYI SERAMİKTEN YAPTILAR

DEMİREL İLE ÖZDEŞLEŞEN FÖTR ŞAPKAYI SERAMİKTEN YAPTILAR
23 Mayıs 2016 Pazartesi 13:32

SÜLEYMAN Demirel Üniversitesi Seramik Araştırma ve Uygulama Merkezi tarafından, 9’ncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel ile özdeşleşen fötr şapkayı seramik olarak üretti. Şapkalar ise merhum Demirel’in ismi olan üniversiteye ziyarete gelenlere ise hediye edilecek.

 

SÜLEYMAN Demirel Üniversitesi Seramik Araştırma ve Uygulama Merkezi tarafından, 9’ncu Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel ile özdeşleşen fötr şapkayı seramik olarak üretti. Şapkalar ise merhum Demirel’in ismi olan üniversiteye ziyarete gelenlere ise hediye edilecek. 

baba

ıslamkoy
24 Mayıs 2016 Salı 16:49

ömrü boyuca devlete millete hizmet etmis suleyman demırel içın adını verdiğ bu üniversite merhım baba nın yadigarını yaşatması kadar guzel bırşey olabilırmi.elinize salık.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Dr.Halil İbrahim K.
24 Mayıs 2016 Salı 13:42

Sayın hocam/hocalarım ve değerli öğrenciler,Şehrimizin, Türkiye ve dünyaya mal olmuş büyük demokrasi önderi merhum Süleyman Demirel'in anısına sanatınızla göstermiş olduğunuz vefa nedeniyle sizleri tebrik ediyorum. Ayrıca,ulusal ve uluslararası alandaki etkinlikleriniz, başarıyla hazırlanıp ana sanat dalı olmanıza karşın kabul edilen TUBİTAK projeleriniz ve de EXPO daki başarılı çalışmanız ve uygulamanız nedeniyle gurur vesilemizsiniz. Başarılarınızın devamı dileklerimle, Saygı ve sevgiler..

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neye yarayacak

dadaş
23 Mayıs 2016 Pazartesi 23:54

neye yarayacak bu şapkalar, kimin derdine derman olacak. böyle basit şeylerle uğraştığımızdan çağı yakalıyamıyoruz ya

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

fötr

ömer
23 Mayıs 2016 Pazartesi 23:09

süleyman demirel şapkası dediğimiz bu fötr şapkayı kim yapıyor acaba bilen birisi lütfen yazabilirmi benim bir tane almam gerekli teşekkürler. not:sadece demirel şapkası olması lazım yani piyasada bulunan fötr şapkalardan değil

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Körler sağırlar

Baki yeşil
23 Mayıs 2016 Pazartesi 19:12

Seramik bölümünün işi hediyelik eşyamı üretmek sanat adına bitmişliğin hafifliği. Bırakın onu Kütahya endüstriyel seramikçileri yapsın. İnsanlar anlamıyor diye kuruluşundan bu yana seramik bölümü her yeni rektörün gözünü boyamak için bu tür saçmalıkları sanat diye yutturdular. Sanatın s sinden haberi olmayanların sığınağı bu tür yağ avadanlığı yapmaktır. Ulusal ve uluslararası seramik sergisi açında göreyim.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla