visitor analyticsvisitor analytics

DEMİREL İÇİN ANMA TÖRENİ

Demirel için anma töreni
14 Haziran 2016 Salı 21:55

Demirel için anma töreni

Geçtiğimiz yıl 17 Haziran’da vefat eden 9. Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel, ölümünün birinci yılında memleketi İslamköy’de düzenlenen programla anılacak. Anma törenine ilişkin resmi açıklama ise Isparta Valiliğinden geldi.

9 köyden meselesi

Baki yeşil
16 Haziran 2016 Perşembe 09:24

Doğrular birilerini acıtmış herhalde ülkenin 50 yılını heba etmiş olan birisi 28 Şubat dahil birçok projenin ve aymazlık sembolü zübük siyasetini bu 0lkede yıllarca millete giydirmiş bir aile şirketi Isparta diye sahipmiş çıkmak gerekiyor,söyleyecek cevabı olmayanlar hakaret yolunu seçer,aynılarını misliyle iade ediyorum. Bizde bu insanları dönen dalevereleri azçok bilmesek yazmayız.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hey Allahım

Burak
16 Haziran 2016 Perşembe 00:52

Baki yeşil msin nesin sen ne gereksz bir adamsın muhterem ? Her habere boş yorum yapma peşindesin... Haberi iyi dinle. Başbakan diyor ana muhalefet başkanı diyor bir bilen diyor Cumhuru reis diyor. Bunların hepsi oyla seçimle oluyor be dngalak. Haddini bil. Sen bunların kaçını başarabilirsin soruyor sana ıspartalılar ? Yapana saygı duy. O bizim babamız aklını başına al laflarına dikkat et. Burda karalama kampanyaları yapma. Terbiyesiz

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baki Yeşil'e Cevaben...

Isparta'lı vatandaş
15 Haziran 2016 Çarşamba 12:51

Baki beyyy bu haber sitesini bende senin gibi takip ediyorum. Ancak senin farkın hemen hemen tüm haberlere yorum yapıyor olman. Sen ya herşeyi çok iyi biliyorsun ya da bildiğini sanan birisin. Bazen atıp tutuyor sonra da dönüp özür diliyorsun (Fetocularla ilgili bir habere yaptığın gibi). Ya kuzum senin hiçmi işin yok hı? Bence otur köşeye ve bak yeşil yeşil. Ne dersin :)) Çünkü seni pek ciddiye alan yok bilesin.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla