visitor analyticsvisitor analytics

DEMİREL'İN KIZLARI SAF TUTUP...

DEMİREL'İN KIZLARI SAF TUTUP...
11 Mayıs 2016 Çarşamba 15:39

Demirel'in kızları Neslihan, Nihan ve Binhan önce ayakta vakit namazını ardından da cenaze namazını kıldılar

KIZLARI TABUTUN ÖNÜNDE NAMAZ KILDI

İşadamı Şevket Demirel’in kızları Neslihan Demirel, Nihan Atasagun ve Binhan Kesici musalla taşının hemen önünde bir hoca eşliğinde ayakta öğle namazı kıldılar. Ardından da babalarının cenaze namazına iştirak ettiler. Hayat arkadaşını son yolculuğuna uğurlayan Sezen Demirel ise camii avlusunda taziyeleri kabul etti. Yoğun kalabalık nedeniyle cenaze namazı bir süre geç başladı. 

Bu duruma gören cemaat ayakta rukü yaparak nasıl namaz kılındığı şaşkınlıkla izlediler.  

 

Şaşıracak ne var ?

Babalar ve Kızları
12 Mayıs 2016 Perşembe 13:34

Yürekleri , akılları , ruhları ile gördüğünüz gibi kılmışlar. Namazın , Kur ' anda şekil şartı yok. Allah kabul etsin . Kız evlatların babalarını kaybetmeleri çok acıdır , Allah sabırlar versin.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

aynen con vaynen

ıspartalı
12 Mayıs 2016 Perşembe 11:07

bence s.demirelli arabistana sevket ayıda denizliye bursaya fabrikanın bol olduğu yere gömün yada Ispartalı işsizlerin umut olduğu mensucatın bahçesine

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIK SİZLERE

AHMİCEN
12 Mayıs 2016 Perşembe 06:38

ALLAH AŞKINA NAMAZIN ŞARTLARINI VE İLMİHAL BİLGİLERİNİ BİLMETYENLERE YAZIKLAR OLSUN.HİÇ AYAKTA VAKİT NAMAZI MI OLUR.SAÇLAR AÇIK EL BAĞLAMALARI YANLIŞ.DİNİMİZLE KİMSE ALAY EDEMEZ.YANDAKİ ERKEK ŞARLATAN HOCAYA NE DEMELİ.BAŞINDA BİR TAKKE YAHU NEDİR BU REZALET.SAYIN MÜFTÜMÜZÜ GÖREVE ÇAĞIRIYORUZ.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

içler acısı

botanlı
11 Mayıs 2016 Çarşamba 23:51

şu resime baktım ve içim acıdı.islam dinimiz kolaylıklar dinidir ama yukardaki reime bakıyorum alay geçer gibi yanlış uygulamalar görüyorum.kadın erkek hep birlikte üç bayan hem vakit namazı hem cenaze namazı kılıyor diğerleri ne yapyor belli değil.rabbim ailesine sabırlar versin ama islam dinimiz açısından üzüldüm.

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla