visitor analyticsvisitor analytics

DEMİREL'İN BU SÖZLERİ YILLAR SONRA ORTAYA ÇIKTI

DEMİREL'İN BU SÖZLERİ  YILLAR SONRA ORTAYA ÇIKTI
23 Ocak 2017 Pazartesi 13:32

DEMİREL'İN BU SÖZLERİ YILLAR SONRA ORTAYA ÇIKTI

9. Cumhurbaşkanı rahmetli Süleyman Demirel, başkanlık sisteminin gerekliliğine ilişkin çok çarpıcı tespitlerde bulunmuştu.

Demirel, 2006 yılında katıldığı bir toplantıda Başkanlık sisteminin neden gelmesi gerektiğine dair çarpıcı açıklamalarda bulunuyor. Bir konferansta konuşan Demirel, 'İçinizde ukde olarak kalan hizmetler nelerdir?' sorusuna şu sözlerle cevap veriyor. 'SİSTEM İŞLEMİYOR, BAŞKANLIK GELMELİ' Demirel, ''Ben isterdim ki, Türkiye Cumhurbaşkanını seçsin. Ben isterdim ki, Türkiye dar bölge seçimine gitsin. Temsili sistem işlemiyor. Ben İsterdim ki, Türkiye’de başkanlık sistemini yapalım. İçimde ukdedir yapamadık. Devlet büyük, ülke büyük, halk çok dinamik biz bu ülkeyi idare edemiyoruz. Sistemde değişiklik yapmamız lazım'' ifadelerini kullanmıştı.

HANGI MODEL BASKANLIK ; BIR AYDINLATSALAR MILLETI!

vatandas
25 Ocak 2017 Çarşamba 01:23

BIZDE SAYIN DEMIRELIN KASDETTIGI BASKANLIK SISTEMI GETIRILMIYE CALISILDIGINI DÜSÜNMÜYORUZ! BIRDE HER ÜLKEDE FARKLI MODEL BASKANLIK UYGULANDIGINI ORTADAYKEN, ABD BASKANLIK SISTEMI, AFRIKADA BASKANLIK SISTEMI HAkeza SURIYEDEDE "ESAD BASKAN " ÜLKESINI NE HALE GETIRDIGI GÖZLER ÖNÜNDE IKEN! SON GÜNLERDE AFRIKADA SECILMIS BASKANA GÖREVI TESLIM ETMEMEK ICIN OHAL ILAN EDEN BASKANDA ULUSAL MEDYANIN GÜNDEMINDEN DÜSMEMISKEN!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

açıkla

bbb
24 Ocak 2017 Salı 14:01

AAA BZİ BU SİSTEMİ BİLMİYORUZ NEYE EVET NEYE HAYIR VERECEĞİMİZİ DE BİLMİYORUZ SEN ÇOK BİLMİŞ ARKADAŞIM HÜKÜMETİN İÇİNDEN OLMALISIN AÇIKLA NE OLDUNU DA BİZ DE BİLELİM

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

AAA
24 Ocak 2017 Salı 12:26

Demirel in bahsettiği başkanlık sistemiyle şuanda tartıştığımız başkanlık sistemi arasında hiç bir benzerlik yok Demirel güçler ayrılığı olan başkanlık sistemini gündemine almıştı şuanda güçler birliği esaslı bir başkanlık sistemi tartışması söz konusu yani taban tabana zıt. Buradan manipülasyon kasmaya gerek yok sayın editörler.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla