visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 03:48

DEMİREL'DEN VEDA GEÇİŞİ

DEMİREL'DEN VEDA GEÇİŞİ
19 Haziran 2015 Cuma 16:57

Yarın öğle namazına müteakip ise toprağa verilecek

Kendi ismini taşıyan havalimanından konvoyla Isparta'yagetirilen Süleyman Demirel, yine kendi ismini taşıyan SDÜ'de güllerlekarşılandı. SDÜ'de kısa bir süre duran Süleyman Demirel'in naaşı şehirmerkezine götürüldü. Şehir merkezinde çok sayıda vatandaşın beklediği SüleymanDemirel, için geçiş yoluna gül suyu sıkıldı. buradan yarın defnedilmek üzereİslamköy'e götürüldü.

Yarın öğle namazına müteakip ise toprağa verilecek









 




 

Yetim şehir

Mustafa ümit
20 Haziran 2015 Cumartesi 03:31

Bir şehir yetim kalır mı deneyin... Kalır işte .. Yerin hiçbir zaman dolmayacak ...

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

demirel

misafir
19 Haziran 2015 Cuma 21:54

ıspartanın bağrından çıkmış başbakanlık cumhurbaşkanlığı herşeyden öte devlet adamı siyasetin senbol ismi çoban sülü ruhun şad olsun.mekanın cennet olsun

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Bd
19 Haziran 2015 Cuma 20:20

İsparta min başı sağolsun. Hiçbir devlet adamı memleketin Demirel kadar sevmemistir

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta babasını bağrına bastı

Misafir
19 Haziran 2015 Cuma 20:04

Güller,karanfiller ve muhteşem gül suyu fıskiyeleri ile bezenmiş, sessiz bir insan seli ile dolu bu Süleyman Demirel caddesini, bu muhteşem cenaze törenin yaşamak bana da nasip oldu.Baba yine babalığını yaptı. Allah rahmet eylesin

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

AAA

ali
19 Haziran 2015 Cuma 19:54

ibicioğlu denen herif gelebilmiş mi utanmadan sıkılmadan.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bedava reklam

arkadaki reklam
19 Haziran 2015 Cuma 17:28

Heykelin arkasındaki markanın bedava reklamını yapıyorsunuz. Buzlayın bence. Yeterince saygısız ve görgüsüz bir tabela olmuş zaten.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla