16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:42

DEMİREL’İN ANIT MEZAR PROJESİ İÇİN İHALE YAPILDI

Demirel’in anıt mezar projesi için ihale yapıldı
08 Ağustos 2017 Salı 20:31

Demirel’in anıt mezar projesi için ihale yapıldı

Dokuzuncu Cumhurbaşkanı merhum Süleyman Demirel için yapılacak anıt mezarın ihalesi bugün yapıldı. İhaleye yeterliliğe hak kazanan 2 firma katıldı.



YILDIRIM ®
10 Ağustos 2017 Perşembe 01:02

Ispartanın grurusun sen babam. Cennet mekan S.Demirel. En güzelleri sana yakışır

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlle de demokrasi TÜRKİYE ve ISPARTA sevdalısı

süleyman göde
09 Ağustos 2017 Çarşamba 13:24

SEN SEVMEYE SEVİLMEYE YAKIŞIRSIN SENİ SEVMEYEN SENİN YAPTIKLARINI GÖREREK YAŞAYARAK KULLANARAK UTANSIN TABİKİ YÜZÜ VARSA ÇATLAYAN SUSUZ TOPRAKLARA SU VE YEŞİLLİK AĞAÇLIK MEYVE SEBZE KARANLIK GECELERE IŞIK ELEKTİRİK GİDİLEMEYEN KÖYLERE YOL SESSİZ ÇOĞUNLUĞUN SESSİ KÖYLÜ DOSTU VATAN VE MİLLET BÖYÜK TÜRKİYE VE ISPARTA SEVDALISI DEMİREL E HER ŞEYİN EN İYİSİNE LAYIK RUHINA BİNLERCE FATİHA

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vefa borcu
09 Ağustos 2017 Çarşamba 06:25

Ispartayı Isparta yapan adamdı. Yoksa geri kalmış bağnaz bir yerleşim yeriydi Isparta. Heykel anıt az gelir. Bir de adını taşıyan üniversitenin logosu değişmeli.

10 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Toprak

Anticehalet
09 Ağustos 2017 Çarşamba 02:08

Rahmetli'nin nerede adı geçse kurt kuş kulak kesilir. O'na tek kelime bir olumsuz anlayış,bakış ve hodbinlik, ancak nankör karakterlerde görülür.

14 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

gereksiz bir proje

Ibrahim Askeriz
08 Ağustos 2017 Salı 21:49

bu insanlari putlastirmaktan baska birsey degildir, Suleyman Demirel iyi bir siyasetciydi, belki bircok insan bunda hem fikir, anit mezara harcanacak para ile pekala insanlara faydali olacak cok degisik projeler yapilabilir, insanlari sevdiginizi gostermek icin illada dev yiginlar insaa etmek zorunda degiliz, sadece hayattayken kiymetleri bilinsin yeter.

19 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla