visitor analyticsvisitor analytics

DEMİRALAY GÜVEN TAZELEDİ

DEMİRALAY GÜVEN TAZELEDİ
28 Eylül 2014 Pazar 20:05

DEMİRALAY GÜVEN TAZELEDİ

 

ISPARTA Sağlık-Sen Isparta Şubesi Başkanı Erdal Demiralay,yapılan kongre de katılımcıların tamamının oyunu alarak güven tazeledi.  

Sağlık-Sen Isparta Şubesi’nin 4’üncü olağan genel kurulu Öğretmenevinde gerçekleştirildi. Kongreye katılan 147 üyenin oyunun tamamını alan Başkan Demiralay güven tazeledi.

 Genel kurulları yarış olarak görmediklerini belirten Sağlık-Sen Isparta Şube Başkanı Erdal Demiralay, “Bu süreci sendikamızı daha demokratik bir yapıya kavuşturma olarak görüyoruz”dedi.

Konuşmaların ardından yapılan seçimde kongreye tek liste halinde giren mevcut Başkan Erdal Demiralay tekrar başkanlığa seçildi.

Parelel yorum

Parelelciler topluluğu
02 Ekim 2014 Perşembe 23:20

Ahmet Mehmet hasan Hüseyin murat Ali Veli ramazan Şaban İsmail Ömer Acun Tayyip Recep Süreyya Kamil Sadi Fahri Mustafa Harun İbrahim Süleyman halil Atilla ümit Hakan ümmet Salih oğuz etem Mustafa Uğur Yusuf Arif murat Musa İsa Davut Yahya Osman hasan aşkın erkan Ertan rıfkı hatıp Yalçın Türker Levent Ergün Kazım cenk Adem Hakan Adem ramazan Nazif Levent Ertan Hüseyin Avni barış metin çetin zafer Kadir Vural Muammer Okan ozan Şahin kudret Necmettin. Bekir Süleyman İbrahim İsmail Mehmed Tarkan k

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta sağlık sen üyesi

Hacı
02 Ekim 2014 Perşembe 22:37

Kardeşim yorumları anlamak çok zor MAŞAALLAH sanki matematik,sosyoloji , psikoloji vb derslerdeymişik gibi yorumcuların seviyesi çok yüksek insan anlamakta güçlük çekiyor

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sağlıkçı

Hasan Köksal
02 Ekim 2014 Perşembe 22:13

Bu yorum yapanlar her halde Isparta da yaşamıyorlar.Yahu kaç kişiye delege olun diye yalvardım doğru dürüst başvuran bile olmadı. Bir de bana aday ol diye gaz veriyorlardı. Bu yorumların ekserisi gerçeği yanstmıyor.Erdal Bey ve ekibini tebrik ediyorum.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

cxanavarı

tredy
30 Eylül 2014 Salı 13:55

Güzel seçim başlıklı yorumu okuyun.Adamların zihniyetini anlayın. Aşağıdaki tüm yorumları okudum. Hiçbirinde hakaret yok.Yanlışlar ve yapılması gerekenler vurgulanmış.Eleştiri olunca işe yaramaz insan bunlar diyorlar.Ama yalakalık ve kaypaklık yapılınca sizden iyisi olmuyor. Biz ne yalakalığı,ne kaypaklığı ne yanar dönerliği biliriz.Eleştiri yapanlara tavsiyem muhalefetseniz güçlerinizi birleştirin.Seçim bitti diye herşey bitmedi.Türkiyede herşeyin çaresi bulunur.Siz yeterki gücünüzü birleştirin. Son sözüm aşağıdaki yoruma bakın.Adamların zihniyetini anlayın.Eleştirdim ya bende işe yaramazım şimdi onlara göre.Şunu hatırlatırım.Gün doğmadan neler doğar. :)))

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarının sırrı

delege 2
30 Eylül 2014 Salı 11:40

BAŞARI VE MÜKÂFFATI Sir Ronald Ross bulmuşturSıtmanın mikrobunuO mikrop öldürmüştüMilyonlarca insanıO şükrederekYılan gibi tırmandı dağıŞöyle anlatıyorBaşından geçen olayıGünlerden bugünMerhameti bol TanrıŞükürler olsun onaAvuçlarımın içine bıraktıMucize üstü olanıAradığımı buldumKartallar gibi uçmadımYılan gibi sürünerek aştımBulutlardan yüksek tepeleriHer an ensemde hissettimÖlümün sessiz sesiniGeriye dönüp baktığımdaKazanan bendim

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

güzel seçim

sağlıkçı
30 Eylül 2014 Salı 11:34

Yorum yapanlara bakıyorum, aşağı yukarı tahmin ediyorum, pek işe yaramayan sadece muhalefet olsun diyen tipler. Gayet güzel bir seçim oldu. Sağlık sen Isparta'da çok başarılı çalışmalar yürütüyor.20150 üye, genel merkez bile takdirlerini iletti. yorumcular gölge etmeyin yeter. Durmak yok çlışmaya devam diyorum

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

delege

paralel
29 Eylül 2014 Pazartesi 18:55

Paralelci olsan delege başvurun kabul olurdu

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorması

jurida
29 Eylül 2014 Pazartesi 17:00

Sağlık camiasında yönetimin paralel evrende olduğu çok net.Ancak ne hikmetse vekiller hiçbir şey yapmıyor.Cumhurbaşkanına bizzat yazıp vekiller olmak üzere tüm ak parti yönetimini şikayet edeceğim.Ispartadaki bu rezilliği Sayın cumhurbaşkanı bilse hepsini kapı dışarı ederdi. Belediyeyi kaybettiler çıkıp cemaat yüzünden kaybettik diye TV lerde basbas bağırdılar.Sonra paralel yapının en köklü olduğu sağlık camiasına hiç müdahale etmediler.bu ne perhiz bu ne lahana turşusu.Anlayan varsa açıklasın bana.Editör eminimki sen de anlamadın.Birisi açıklasın lütfen bu durumu.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nasıl?

melis
29 Eylül 2014 Pazartesi 16:54

sağlık sen üyesiyiz.delege seçimi ne zaman yapıldı haberimiz olmadı.Kimseninde haberi yok.Bildiğim kadarıyla kurumlar ayrı ayrı oylamayla delege seçmeliydiler kimsenin haberi yok.Bu nasıl seçim? Biz mevcut başkanı istemiyor ve desteklemiyoruz. Oy veren kişiler yanlış yapmış ve büyük vebal altına girmişlerdir.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sağlık sektörüne bakınız

PARELEL
29 Eylül 2014 Pazartesi 16:38

bütün idarecileri parelelden.şimdiş hepsi susyor değilmiş gibi davranıyor.işi biliyorlar ama parelelci oldukalrını gizleyemzlerr hepsi onların yurtlarında kaldılar unutmasınlar:))) sıra onlara da geleck

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

siz mi sendikacısınız

drdr
29 Eylül 2014 Pazartesi 16:37

yaa bırakın bu işleri sizin her yeriniz sendikacı olsa ne yazar.hayatta bir tek eylem yapamamıs.hınk cı her hiç bir memuruna yapılanhaksızlığı hukuksuzluğu bırakın kazanmayı dava konusu dahi yapamamış erdal bey herkesin oyunu alıyor haaa.valla oy verenler düsünsün kardeşim.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralel

ıspartralı
29 Eylül 2014 Pazartesi 11:13

erdal orda olduğu sürece ıspartada paralelciler temizlenmez.bunu birileri ankaraya söylemeli.paralelcilerin ıspartada korunduğunu.erdalın paralelcileri koruduğu,onlara destek çıktığı söylenmeli.demek ki erdalda paralelci.daha düne kadarda paralelciydi

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

akp li
29 Eylül 2014 Pazartesi 11:08

sağlık sen yönetiminde neden paralelciler var?bir akp li olarak bunu sayın millevekillerime ve sayın il başkanıma soruyorum.erdal neden paralelcileri koruyor.neden sağlıkta hala paralelciler yönetici durumunda?

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorularrrrr

qwerty
29 Eylül 2014 Pazartesi 10:08

Yönetim listesine paralelden olduğu kesin olan bir başhemşire varsa vekillerde bunu bile bile destekledilerse bu paralel yapı sadece sağlıkta mı diyeceğiz yoksa daha üstlerde de var mı acaba?

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

saçma

fert
29 Eylül 2014 Pazartesi 10:04

2000'in üzerinde üyesi var. Delege seçimi yapılmış kimsenin haberi yok. 160 tane delege belirlenmiş.Kim belirlemiş herkesin malumu. Eş dost oy versin böyle seçim kaybedilebilir mi?Adalet nerede? Böyle seçimde kazananlar buna helal diyebilecekler mi?

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEÇİME NE GEREK VAR Kİ

AK PARTİLİ
29 Eylül 2014 Pazartesi 08:56

Bu ne kardeşim böyle. Rakip yok, karşı liste yok. Tek aday. Kendilerini kandırıyorlar. Tüm memursen dallarında aynı düzen olacak. Bakın göreceksiniz. Adamlar parsellemişler. Sıkıysa rakip çıksa ya.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyasi destek

siyasi destek
29 Eylül 2014 Pazartesi 08:37

bu seçimden bir iki gün önce mi neydi milletvekilimiz il sağlık müdürü , kamu hastaneleri sekreteri ve diğer sağlık yöneticileri ile oturup yemek yer poz verirse bu şahıs da çok rahat seçilir, milletvekili bu yemeği bilerek yediyse siyasi destek vermekte demektir, bilmeden yediyse yemeğe çağıranlarca kullanıldı demektir ama kamuoyunda konuşulanlara bakılırsa Isparta Sağlık camiası en üst düzey yöneticilerinden en alt kademe personeline kadar malum bir yapının hakimiyetinde görünüyor

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜV

FATİH
28 Eylül 2014 Pazar 23:33

HAYIRLI OLSUN BAŞKAN

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

kemik

mert
28 Eylül 2014 Pazar 20:55

Üyelerin tamamının oyunu almadı.Lütfen bu haberi düzeltin.Tarkan Çetin'e çıkan oy ne olacak???:)))

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

neyyyy.

qwerty
28 Eylül 2014 Pazar 20:54

Nasıl tamamını aldı. Başka aday olmayınca milletin eline tek isim listesi olan kağıt verdiler. HErkes onu attı.Böyle bir seçimde bizim mahalledeki deli ALiyi koysan yine o kadar oy alır.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı Olsun

Hasan Ersal
28 Eylül 2014 Pazar 19:55

Hayırlı Olsun Başkan.

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok laf boş laf

bojuware 201
28 Eylül 2014 Pazar 17:59

Ne oldu paralelciydi. Yerine AKP li kemikçi getircektiniz. Demekki bu oylamaya katılanlarda köçek misali. Yada döner kapı. Kemikçilerdemi kazık yedi acaba.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla