visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 13:31

DEKAN OKUTAN'IN ANNESİ BU FECİ KAZADA YAŞAMINI YİTİRDİ

DEKAN OKUTAN'IN ANNESİ BU FECİ KAZADA YAŞAMINI YİTİRDİ
11 Şubat 2017 Cumartesi 22:04

DEKAN OKUTAN'IN ANNESİ BU FECİ KAZADA YAŞAMINI YİTİRDİ

Isparta da yaşanan elim bir trafik kazası sonucu SDÜ İlahiyat Fakültesi Dekanı Prof.Dr. Rıfat Okutan'ın annesi - Isparta'nın tanınmış Terzilerinden Mehmet Okutan'ın hanımı hakkın rahmetine kavuştu. Yine aynı kazada yaralanıp durumu ağır olan Yılmaz ailesinin Anneleri ve evlatlarına geçmiş olsun dileklerimizi sunar, Allah'dan acil şifalar dileriz.

Selim Ileri
14 Şubat 2017 Salı 09:31

Beşer zulmeder, kader adalet eder.Birisi bir kişiye zulüm eder Allah baska bir zalim eliyle onceki zulmedeni cezalandirir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Suçsuz bir mağdura
13 Şubat 2017 Pazartesi 23:59

Taziye ve başsağlığı yerine kendi menfaatini düşünen bir kişinin ne kadar suçsuz olduğu düşündürücü!

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Xxx
13 Şubat 2017 Pazartesi 19:55

Sucsuz bir magdur musun nesin sen nasil bir insansin ki boyle gunde neleri dusunuyosun bende senin mantigina gore derim ki cok ah aldiniz......hayrda şerde Allah Tealadan

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Süreyya şanlıtepe
13 Şubat 2017 Pazartesi 11:42

Kardeşim Rıfat ALLAH sabırlar versin mekanları cennet olsun inşallah Ömer kardeşim seninde başın sağolsun ALLAH cennette beraber olmayı nasip etsin inşallah. Süreyya şanlıtepe

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sucsuz birmagdur
13 Şubat 2017 Pazartesi 10:14

Bir kac kiside olsa SDU de sucsuz yere aciga alinmis veya ihrac edilmis kisilerin ahi Allahin gucune gitmis ve bu kazada etkili olmus olabilir mi acaba ?

13 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

rahmet dileği

mustafa aldemir
12 Şubat 2017 Pazar 17:12

Anneniz ve Kardeşinize Allah rahmet eylesin. Babaniza ve Size, yakınlarına başsağlığı diliyorum, Allah sizlere sabır versin.(SDÜ emekli personeli)

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlahiyat ögrencisi
12 Şubat 2017 Pazar 11:19

İlahiyat öğrencileri olarak değerli hocamız Rıfat okudan hocamızın acısını paylaşıyoruz . Allah rahmet eylesin. Allah geride kalanlara sabır versin .

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla