visitor analyticsvisitor analytics

DEHŞET VERİCİ GÖRÜNTÜLER!

DEHŞET VERİCİ GÖRÜNTÜLER!
21 Şubat 2016 Pazar 16:25

Isparta İlinde nesli tehlike altında bulunan yaban keçisini avlayan 2 avcı, Av koruma ekiplerinin kullandığı son teknoloji uydu destekli kamera izleme sistemiyle yakalandılar.

KANAL 32'nin haberi İŞTE O GÖRÜNTÜLER

yazık

egirdir
22 Şubat 2016 Pazartesi 20:59

yazık olmuş hayvanı vurmadan yakalayacak sın marifet ora da sayın orman müdürü

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hukuk

Fotokapan
22 Şubat 2016 Pazartesi 17:42

Orman kanununa göre ormanlara izinsiz girmek yasaktır. Yerleştirilen fotokapanlar ormanlık arazilere yaban hayatını izlemek amacıyla yerleştirilmektedir. Ve bu şekilde av yapan kişiler yada av yapmaya çalışanlar tespit edildiğinde yasal işlem yapılmaktadır,

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ŞEHİTLERİMİZİN GÖZ YAŞLARI

MAHMUT AKSU
22 Şubat 2016 Pazartesi 10:32

Ülkemin bir tarafında vatan toprağı için kamu malları için canlarını hiç düşünmeden veren şehitlerimiz var iken, ısparta daki ilgili kurumların vatan topraklarını, kamu mallarını, adeta birbirleriyle yarışırcasına, taklalar atarak birilerine kanunsuz ve hukuksuz bir şekilde peşkeş çekmelerini anlayamıyorum. vali hazretleri şehitlerimizin hatırına değerli basını da yanına alarak çandır bölgesine bir git tüm pislikleri, reizllikleri kanunsuzlukları, hukuksuzlukları iliklerine kadar bir hisset.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Orman müdürü koltuğuna yapıştığı sürece

mahmut aksu
22 Şubat 2016 Pazartesi 08:58

Kesinlikle bir katliam. ama orman müdürü bir şeyi yalan veya yanlış söylüyor. bu hayvan nesli tükenen değil diyor bol miktarda doğada bulunuyor diyor. ve bu değerli hayvanı vuranları naralar atarak yakalarken, kendisi bu hayvanların yaşam alanlarını, doğasını, dağlarını bölgede tek bir yerde bulunan çandır bölgesini korkusuzca, göğsünü gere gere mermer ocaklarına peşkeş çekiyor. bu hayvanlarla ilgili elindeki raporları saklayarak böl****i katlediyor. yazık o koltuk sizi Rabbimin huzurunda soraca

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hukuk

recep
22 Şubat 2016 Pazartesi 01:32

Kaçak av yapmak kanunlara aykırıdır. Ancak doğaya **** kamera yerleştirerek insanların bilgisi olmadan görüntü almak da aynı şekilde kanunlara aykırıdır. Sayın savcılara duyurulur.

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vahşi insanoğlu!!!

Ozan
21 Şubat 2016 Pazar 16:48

Allah belanızı versın!!! O zavallı hayvanlar gıbı ölün! Avcılık tamamen yasaklanmalı!

13 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla