visitor analyticsvisitor analytics

DEDİKODULARA SON NOKTAYI KOYDU

DEDİKODULARA SON NOKTAYI KOYDU
02 Aralık 2015 Çarşamba 17:18

ISPARTA'DA bazı haber sitelerinde SDÜ'deki taşeron işçilerin çıkarıldığı haberlerine SDÜ Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı'dan açıklama geldi.

Dedikodulara son veren açıklamayı yapan Rektör Çarıkçı; 100kişinin işten çıkarıldığı haberi yalandır. Basında çıkan haberler tamamengerçeği yansıtmamaktadır.

İşte işine son verilenler ve nedenleri:

- Emekli olduğu halde çalışmaya devam eden 21 işçi

- Bilgi-İşlem Merkezi'nde yazılım ve projelerdeçalıştırılmak üzere alınan ve asgari ücretten yüksek maaş alan 15 kişi. Bukişilerin alınış amacına yönelik olarak çalışmadıkları, proje ve yazılımkonusunda yetersiz kaldıkları ve SDÜ'nün bu hizmet için dışardan hizmet satınalmak zorunda kaldığı bildirildi.

- Kurum içinde iş ve kadro değişikliği nedeniyle 7 kişi

- Verimsiz olduğu tespit edilen 9 işçi.

SDÜ yönetiminin şu an da resmi olarak Bilgi-İşlem'de çalışan15 kişinin işine son verdiği, diğerleriyle ilgili de iş kanunu kapsamındabildirim yapıldığı belirtildi.


YaZıklar olsun

Yazıklar olsun
03 Aralık 2015 Perşembe 17:07

Ne vicdan ne merhamet keşke sizden de büyük bir Allah olduğunu unutmasaydınız çıkarırken birazcık çıkardığınız insanların durumlarını araştıraaydınızda vicdanlı çıkış yapsaydınız size de kalmaz bu makam

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

çalışanlar devam

nasıl insan
03 Aralık 2015 Perşembe 10:37

sen çalışma, işine önem verme, işten çıkarılınca da vicdan de

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralel

paralel
03 Aralık 2015 Perşembe 10:15

sdü de işten çıkartılması gereken okadar memur varki özelliklede tıp fakültesi hastanesinde yalan yanlış şartlar ve belgelerle çok sayıda memur cemaat k****ıyla kadroya geçirildi.kadroya geçmeleri için istenen belgeler detaylı incelendiğinde herşey ortaya çıkacaktır. ama hala paralelci memurlar tesbir edilip işten çıkartılmadı sdü tıp fakültesine bir kayyum ve denetmen şart.herkes hala kendi gemisini yüzdürmeye devam ediyor

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Insan

Hukuk
02 Aralık 2015 Çarşamba 21:20

İş Kanunu filan **** vicdan Nerede vicdan.

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla