visitor analyticsvisitor analytics

DAVA AÇILMASINI İSTEDİLER

Dava açılmasını istediler
10 Şubat 2016 Çarşamba 04:08

Ali Bolat ve AK Partili meclis üyeleri, Kılıçdaroğlu hakkında suç duyurusunda bulundu.

İl Genel Meclisi Başkanı Ali Bolat ve beraberindeki meclis üyeleri, CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu’nun 16 Ocak’taki 35.olağan genel kurultayında,  19 Ocak’taki grup toplantısında ve sosyal medya aracılığıyla Cumhurbaşkanı Erdoğan’a hakaret ettiğini gerekçe göstererek kamu davası açılması talebiyle Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulundular.


 

fırtına

rüzgar
10 Şubat 2016 Çarşamba 20:15

bir değişirse nolacak haliniz acaba yiğitler... Türkiye burası 10 senede bambaşka şeyler oluverir.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İcraata bak

Yalvaçlı
10 Şubat 2016 Çarşamba 10:13

İl genel meclisinin görevi hukuk işlerini takip değil.Onu bu işlerle ilgili birimler yapar.İş ve istihdam üretmesi gerekenler ellerinden bir şey gelmeyince sırf fotoğraf verebilmek için böyle şeylerle gündem olmaya çalışıyorlar.Yalvaçta OSB MOBESE Ceza Evi İmam hatip binaları gibi bir çok sorun varken vekillerin yanında gıkı çıkmayan meclis üyelerini her kes biliyor.Yalvaçın basit şovlara karnı tok.Baş komutana hakaretin hesabını sayın savcılarımız sorar.Siz lütfen işinizi yapın.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

şow mu?

hhhh
10 Şubat 2016 Çarşamba 10:12

Hakkında davaları açanlar açtı zaten.Bunuda herkes şova dönüştürüyor gibi geldi bana.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla