visitor analyticsvisitor analytics

DARBECİLER KURUMLARDAN TEMİZLENMELİ

DARBECİLER KURUMLARDAN TEMİZLENMELİ
16 Ağustos 2016 Salı 17:02

DARBECİLER KURUMLARDAN TEMİZLENMELİ

Sağlık-Sen ISPARTA Şube Başkanı ERDAL DEMİRALAY ,“Darbecilerin kamu kurum ve kuruluşlarından temizlenmesi hedefi desteklenmeli ancak süreç suçlu ile masumu ayırt edebilecek bir feraset ortamında sürdürülmelidir”

Sağlık-Sen Başkanlar Kurulu Sonuç Bildirisini kamuoyuyla paylaşan Sağlık-Sen Şube Başkanı ERDAL DEMİRALAY , Sağlık-Sen Başkanlar Kurulunu’nun 15 Temmuz 2016’da demokrasi, cumhuriyet ve milli iradeye yönelik FETÖ hainlerinin kalkıştığı darbe girişimi ve sonrasında yaşanan gelişmeleri değerlendirdiğini söyledi. DEMİRALAY , “Türkiye Cumhuriyeti, 15 Temmuz gecesi şeref yoksunu FETÖ haşhaşisi asker kıyafetli teröristler tarafından bir darbe kalkışmasıyla karşı karşıya kalmış, ancak milletimizin adeta ikinci bir kurtuluş savaşı ruhuyla meydanlara inmesi ile mel’un yapı ve arkasındaki şer güçler hedefine ulaşamamıştır. Terör başta olmak üzere yakın tarihimizde yaşanan pek çok kaos ve kumpas hareketlerinin arkasındaki bu hain yapı karşısında bütün toplum kesimleri millet ruhu ve şuuruyla kenetlenmiş, hainler ve arkasındaki dış güçler milletimizin direnişi karşısında perişan olmuştur.Hain saldırı ile Çanakkale’nin rövanşını almak isteyen küffar ordusunun, haçlı zihniyetinin hain emellerinin bitmediği bir kez daha ortaya çıkmıştır. Haçlı zihniyetinin devşirdiği FETÖ’cü hainler, Allah’ın yardımıyla Çanakkale nesliaziz milletimiz tarafından püskürtülmüştür. 15 Temmuz gecesi, Türkiye’nin milli hedeflerine, milletimizin ve mazlum milletlerin umutlarına darbe vurulmak istenilmiştir. Ancak ‘Milletten başka güç tanımıyorum’ diyen Cumhurbaşkanımızın çağrısına milletimiz, canını ortaya koyarak karşılık vermiş,15 Temmuz gecesi hak ile batılın mücadelesinde Allah’ın yardımıyla Türkiye uçurumun kenarından dönmüştür” diye konuştu.

“15 Temmuz, Çanakkale Zaferi kadar önemli”

15 Temmuz darbe girişimine karşı milli direnişte Memur-Sen ve Sağlık-Sen kadrolarının yurt genelinde darbe teşebbüsünün ilk anından itibaren canını ortaya koyduğunu, şehitler verdiğini, milletiyle birlikte meydanların da vatanın da tek sahibinin millet olduğu gerçeğini dost düşman bütün dünyaya gösterdiğini kaydeden DEMİRALAY, “Sağlık Sen Başkanlar Kurulumuz,15 Temmuz’da ülkeyi felakete sürüklemeye çalışan hainlere karşı direnişin,hürriyetimiz ve geleceğimiz açısından neredeyse Çanakkale Zaferi kadar önemli olduğuna inanmaktadır. Yaşanan acılara rağmen millet olarak edindiğimiz tecrübe, Türkiye’nin aydınlık geleceğini kurmada yol gösterici olacaktır. 15 Temmuz darbe girişiminin asıl hedefinin ülkede kaos ve iç savaş ortamı oluşturmak olduğu yönündeki tespitler mutlak surette dikkate alınmalıdır. Bu nedenle bundan sonraki süreçte Türkiye’yi normalleştirme ve milli hedeflerine yöneltme adına atılacak adımlarda darbe karşısında oluşan millet tablosunu,birlik ruhunu korumak önem arz etmektedir. Başkanlar Kurulumuz, darbe girişimi sonrası alınan Olağanüstü Hal Kararı ve bu karar çerçevesinde darbecilerin kamu kurum ve kuruluşlarından temizlenmesi hedefini desteklemektedir. Ancak süreç suçlu ile masumu ayırt edebilecek bir feraset ortamında sürdürülmelidir. Darbeciler ile mücadele sürecini hedefinden saptırma amaçlı her türlü fitneye ve hileye karşı uyanık olunmalı ve adalet terazisinin doğru çalışmasına dikkat edilmelidir.

FETÖ hainlerinin kendilerini gizlemekle birlikte başka kişileri hedef göstererek, onlara kumpaslar kurarak askeriye, emniyet teşkilatı ve bürokraside yıllarca kritik noktalarda görev yapmış olmaları endişe vericidir. Bu nedenle gerçekten bu hain terör örgütüne maddi destek veren,düşünsel olarak bu örgüte hizmet eden, propaganda yapan, bilgi, belge,istihbarat taşıyan, plan kuran, hain planlarını gerçekleştirme çabasında olan ve bunlara destek veren kişiler gerekli somut tespitlerin ardından en ağır şekilde cezalandırılmalıdır” şeklinde konuştu.

“Sağlık-Sen meydanları boş bırakmayacak”

“Ordumuz; göz bebeğimizdir, peygamber ocağımızdır” diyen DEMİRALAY , sözlerini şöyle tamamladı: “Nitekim bu süreçte de kahraman askerlerimiz silahlı kuvvetlerde sinsice yer tutmuş ve o gece ortaya çıkmış cuntacı FETÖ hainlerine karşı canını ortaya koyan bir mücadele vermiştir. Bu nedenle kahraman askerlerimizin, ordumuzun içine sızmış olan vatan haini bu teröristlerle anılmaması gerekir. FETÖ’den arındırılarak tertemiz halegetirilecek olan şerefli ordumuzun ne bu süreçte, ne de sonrasında asla yıpratılmaması gerekir. Bundan sonraki süreçte kamuoyunun halen ülkemizin dörtbir tarafında vatana hizmet eden kahraman askerlerimizin itibarsızlaştırılmaması için özellikle sorumlu davranması gerekir. Hain darbe kalkışması gecesinde meydanlara akın eden, tanklara, toplara, askeri araçlara karşı etten duvar ören aziz milletimizin yazdığı destan asla unutulmayacaktır.Bu bağlamda, aziz milletimizin şehit yakınlarını ve gazilerini onurlandıran ve kendilerine verilecek her türlü paye tarafımızdan desteklenecek ve kabul görecektir.Darbe kalkışması sürecinde milli iradeye sahip çıkan ve bu konuda beyanatlar vererek aziz milletimizin takdirini kazanan Sayın Başbakanımıza ve hükümet yetkililerimize, siyasi parti temsilcilerimize, milletvekillerimize, sivil toplum kuruluşlarımıza teşekkür ederiz. Mesaisi bittiği ve evinde dinlendiği sırada, şehir dışında izinde olduğu halde hiç bir telkin ve çağrı beklemeden sağlık kurum ve kuruluşlarına koşup aziz milletimize hizmet etmek için mesai arkadaşlarına destek veren fedakar sağlık çalışanlarımıza teşekkür ederiz.Başkanlar Kurulu olarak, mel’un darbe girişimine karşı verilen şanlı direnişte şehit olan askerlerimize, polislerimize, vatandaşlarımıza ve üyelerimize Allah’tan rahmet, yaralılarımıza acil şifalar dileriz. Milli iradenin, hainlerinkirli-kanlı ellerinden söküp alınması noktasında Sayın Cumhurbaşkanımızın darbe kalkışması sürecinde ve sonrasında gösterdiği liderlik için minnettarız. Sayın Cumhurbaşkanımızın ‘Yeni Türkiye’ ideali ile ortaya koyduğu hedeften ülkemizi alıkoymak isteyenlere karşı her zaman ve zeminde karşı çıkacağız. Bu bağlamda Sayın Cumhurbaşkanımızın ülkemizin ileri demokrasi ve refah seviyesinin yükseltilmesi çabalarına sonuna kadar destek veriyoruz. Sayın Cumhurbaşkanımızın ‘Meydanları doldurun, Meydanları terk etmeyin’çağrısına ilk gecesinden itibaren tereddütsüz uyan Sağlık-Sen teşkilatları, Sayın Cumhurbaşkanımızın ikinci çağrısına kadar tüm Türkiye’de meydanları terk etmemiş, ülkesine, demokrasisine, geleceğine sahip çıkmıştır.

 

 

Doğrucu ya cevap

Erdal Demiralay
17 Ağustos 2016 Çarşamba 14:49

Benim bilmediğim sizin bildiğiniz bir hadise varsa tereddütsüz Cumhuriyet savcılarına ve gerekli kurumlara suç duyurusunda bulunabilirsiniz. Benim eşim başemşire olmak için şimdi küfrettiğiniz zamanın müdürüyle görüşmeye gitmeden önce kotmu etek mi giyeyim diye sormadı çok şükür. İddialarınızı eğer ispatlamazsanız siz alçak bile değilsiniz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğrucu ya cevap

Erdal Demiralay
17 Ağustos 2016 Çarşamba 14:42

Ben MEHMED oğlu Erdal Demiralay. Raziye ŞEYMA , Zeynep Şeyda , Mehmed adında üç evlat sahibiyim. Büyük kızım iöo ve lise yıllarında 8,küçük kızım iöo da5 yıl Körfez dersanesine gittiler.Büyük kızım Hilmi dilmen ve gönen Anadolu öğretmen lisesinden mezun. 2012 yılında Fatih üniversitesi tıp fakültesini kazandı. 2013-2014 yılında mecburen bu okulda okudu. 2014-2015/2015-2016 yıllarını Sdü tıpta okudu. MEHMED 2012 doğumlu şu an için devlet veya özel sektörle hastane dışında bir teması yok.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Doğrucu ya cevap

Erdal Demiralay
17 Ağustos 2016 Çarşamba 14:31

Ben MEHMED oğlu Erdal Demiralay. Emanet üç evladım var. Raziye ŞEYMA , Zeynep Şeyda ve MEHMED adında. Büyük kızım 8, küçük kızım 5 sene Körfez dershanesine gitti. Büyük kızım 2012 yılında İstanbul Fatih üniversitesi tıp fakültesini kazandı. 2013-2014 öğretim yılını Fatih tıpta okudu. 2014-2014/2014-2015

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

masumlar

sendikacılık
17 Ağustos 2016 Çarşamba 11:51

sendikacılık şimdi başlıyor, masumları ne kadar savunabileceksiniz

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adalet

Sağlık- Sen'li
17 Ağustos 2016 Çarşamba 11:49

Sendikamın ve başkanımın açıklamalarına aynen katılıyorum. En önemli husus; adalet. Yeter ki masumlara dokunulmasın. Kul hakkına girilmesin. İlahi adalet unutulmasın.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sendika

cansu
17 Ağustos 2016 Çarşamba 11:15

devrik başhemşire ve şu an fetöden alınanlar hep engüzel yerde çalıştı 16 sabahı yer değişti bunların arkasında kim var dı acep sendikamı yoksa

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aynayı kendine tuttu mu başkan acaba ?

doğrucu
17 Ağustos 2016 Çarşamba 09:37

meydanları korkudan mı beklediniz başkan?vatan sevgisin den mi?fetönün üniversitesinden alalacele kayıt aldırdığın senin çocuğun değil mi?baktın kelle gidecek şaşırmışçasına haber yayınlatıyorsun ve yorumları yandaşlarına doldurtuyorsun.yediğin haklar ödeme zamanı kaçma gizlenme artık.artık nemalandığın yeter dürüst ol bu sefer ne dersin?

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

112

112
17 Ağustos 2016 Çarşamba 02:17

Kim ne derse desin biz mensubu bulunduğumuz bakanlığın bakanındanda, sendikamızın başkanındanda razıyız.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

wah wah.

Aslı ASTARIYOK
17 Ağustos 2016 Çarşamba 01:54

bu fotoda görünen şahısların çoğu zaten fetöcü. Demokrasi nöbetlerine 10. günden sonra geldiler. şimdi de övücü mesaj atmışlar. acınacak bir durum..umarım sıra onlarda gelir. bilmiyormuyuz. ha şu da var belki nedamet getirip dönmüşlerdir. ona da diyecek bişeyimiz yok..

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sağlık-Sen

Sebahattin Şen
17 Ağustos 2016 Çarşamba 01:15

Başkanımızın hassasiyetinden ötürü teşekkür ederim. Masum insanlar zarar görmemeli.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetö ürür,kervan yürür.

Hakkı
17 Ağustos 2016 Çarşamba 01:09

Sağlık sen liler olarak,her zaman olduğu gibi devletimizin yanındayız.Ancak bu süreçte hain pararelcilerin kargaşa ortamı yaratmak için,sağlıksenin ve üyelerinin üzerlerine gitmektedirler.Erdal başkanımız size güveniyoruz.Allah yar ve yardımcınız olsun.fetö ürür,kervan yürür.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neresi yalan

Vatandaş
16 Ağustos 2016 Salı 23:04

Şu yazılanların neresi yalan.Kişisel husumetleri bırakıp devleti bir an önce arındırmalıyız bu hastalıklı hücrelerden.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aynen katılıyorum

Hanımdoktor
16 Ağustos 2016 Salı 22:28

Dünden bugüne duruşunu hiç değiştirmeyen , her zaman haklınınyanında duran sayın Başkan'ımız yine olması gerekeni çok net bir şekilde ifade etmiş. Kendisine aynen katılıyorum arkasındayız

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sağlık sen

Sağlık sen
16 Ağustos 2016 Salı 22:16

Evet CUMHURBAŞKANIMIZ SAYIN RECEP TAYYİP ERDPĞAN a da bu çeteyi siz büyüttünüz iftirasını attınız ama onun duruşu sayesinde şu an bu millet ayakta. Sizin gibi çakallar dünde vardı bugünde var yarında olacak iyi kötü çirkin.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Büyük başkan

Ramazan özdemir
16 Ağustos 2016 Salı 22:16

Büyük sendikanın büyük başkanı durmak yok yola devam.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Katılıyorum

Aynen
16 Ağustos 2016 Salı 22:15

Dünden bu güne duruşunu hiç değiştirmeyen herzaman haklının yanında duran sn Başkan'ımız yine olması gerekeni çok net ifade etmiş

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hnm

Dr
16 Ağustos 2016 Salı 22:13

Hak yolundan ayrılmayan safı net Başkan'ımızla bir kez daha gurur duyduk

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Numarayi birakin

Sagliksen miş
16 Ağustos 2016 Salı 21:43

Birlikte büyüdünüz.. Çamura yatmayin.içinizden gittiler ve gizleyenler var. Cocukalriniz onlar in okulundaydı.biz zaman gazetelerini spor atardık siz geri alırdınız.şimdi pal pal mi oldunuzsizede sıra gelecek bu aciklamalaeka yırtamazsınız.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aynen katılıyorum

vatandaş abuzettin
16 Ağustos 2016 Salı 21:25

Hala sinsi fetö üyesi idareciler var mutlaka biran önce temizlenmeli bunların hedef saptırmalarına dikkat edilmeli

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sağlık sen

Abdsmd
16 Ağustos 2016 Salı 21:18

Şükürler olsun ki biz sağlık sen'iz ve dimdik duruşuyla bir başkanımız var

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Malum

Gsnç
16 Ağustos 2016 Salı 21:08

Çok güzel bir sendikacılık örneği saf duygularıyla oynanmış masum kişiler ayırt edilmeli.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

uyeler

uyeler
16 Ağustos 2016 Salı 20:55

Aile ve sosyal politikalar daki sendika uyelerinizi araştırın. İdarecilerden birisi korunma altında bulunan Hatice E. İsimli çocuğu Altınbasak lisesinde 2013, 2014, 2015 ve 2016 yıllarında okumasına destek oluyor 2016 haziran ayında çocuk buradan mezun oluyor bilgilerinize.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Birlik beraberlik

Doktor
16 Ağustos 2016 Salı 20:27

Birlik beraberlik icinde olmaliyiz,din egitimini diyanet isleri versin.okullarda namaz kilmayi din dersinde ogrensin cocuklarimiz.Tum cematler dagitilsin cemaat camide olsun

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ö

Turgut
16 Ağustos 2016 Salı 19:00

Hala sinsi fetö üyesi idareciler var mutlaka biran önce temizlenmeli bunların hedef saptırmalarına dikkat edilmeli

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkür

Fatma atçı
16 Ağustos 2016 Salı 18:54

Sendika yöneticilerimizin kurunun yanında yaşın yanmaması noktasındaki hassasiyetlerinden dolayı teşekkürler.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla