visitor analyticsvisitor analytics

DARBE ŞİİRİ SOSYAL MEDYAYI SALLADI

Darbe Şiiri Sosyal Medyayı Salladı
28 Temmuz 2016 Perşembe 12:17

Darbe Şiiri Sosyal Medyayı Salladı

Süleyman Demirel Üniversitesi, çalışma ekonomisi doktora öğrencisi Tolga Gül 15 Temmuz darbe girişiminden sonra kendi derlediği şiiri seslendirdi ve sosyal medya da paylaştı.

 

"15 Temmuz Darbe Şiiri - Korktular - ŞehitlerAnısına" ismiyle yayınlanan şiir sosya medya da geniş yankı uyandırdı.

 

İşte O Şiir:

Korktular

İclal KANATAÇAN
28 Temmuz 2016 Perşembe 19:12

Hocam sesinizi hemen tanıdım. O derslerde alışık olduğumuz; insanı huzura kavuşturan, sarıp sarmalayan bir etkiniz var. İyi ki öğrencinizim..

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal Olsun

İbrahim
28 Temmuz 2016 Perşembe 15:51

Sesine, nefesine, yüreğine sağlık Tolgam... Rabbim bu zalim, hain satılmışlara fırsat vermesin.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yüreğine sağlık dostum

Tolga Cellat
28 Temmuz 2016 Perşembe 15:31

Rabbim, bu millete tekrar istiklal marşı yazdırmasın diye dualarımız vardı. Dualarımıza yenileri eklendi. Rabbim, böyle bir günü tekrar yaşatmasın bu millete ve sevindirmesin böylesine alçakları. Dualarımızın arasına hiç tanımadığımız yeni dostlar eklendi. Hiç düşünmeden yürüdüler şehadete. Rabbim onlardan razı olsun, bizler çoktan razı olduk.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yüreğine Sağlık

Esinti
28 Temmuz 2016 Perşembe 13:26

YÜreğine Sağlık. Güzel Eser Olmuş.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah razı olsun

1453
28 Temmuz 2016 Perşembe 13:20

Allah razı olsun kardeşimizin emegine sağlık...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

asd

BKM
28 Temmuz 2016 Perşembe 12:49

Allahu Ekberrr

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

asd

BKM
28 Temmuz 2016 Perşembe 12:49

Allahu Ekberrr

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

korktular

ramazan
28 Temmuz 2016 Perşembe 12:34

şehitlerimizin ruhu şad mekanları cennet olsun. Allah senden razı olsun.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla