visitor analyticsvisitor analytics

DARBE GİRİŞİMİNE TEPKİ!

DARBE GİRİŞİMİNE TEPKİ!
03 Ağustos 2016 Çarşamba 00:35

ISPARTA KÜLTÜR VE EĞİTİM VAKFI, 15 Temmuz darbe girişimine tepki gösterdi.

ISPARTA KÜLTÜR VE EĞİTİM VAKFI, 15 Temmuz darbe girişimine tepki gösterdi.

Müsbet hareket

Oğuz
03 Ağustos 2016 Çarşamba 13:09

Isparta kültür eğitim vakfının ve tüm diğer Risale i nur talebelerinin yıllardır müsbet hareket etmemiz lazım bizlerin sadece amacı İman hizmeti demesinin önemini bugün anlıyoruz.Önemli bir ayrıntıda tüm nur cemaatlerinin 2012 yılından beri herkesten önce fetönün karşısında olması Recep Tayyip Erdoğan'ı bu konuda çoğu partili arkadaşları bile yanlız bırakırken nur cemaatlerinin verdiği destek Takdir-i şayandır.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

rıza

balıkçı
03 Ağustos 2016 Çarşamba 11:36

samimi ve güzel bir açıklama,yazı fontu biraz büyütülse daha kolay okunabilir.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biiznillah

Nafile
03 Ağustos 2016 Çarşamba 11:33

İstedikleri kadar bildiri yaynlasnlar.Cumhurbaşkanımız tüm cemaatlerin gerçek yüzünü gördü Allahın izniyle.

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla