visitor analyticsvisitor analytics

DARBE DESTEKÇİSİ KAÇMAYA ÇALIŞIRKEN YAKALANDI

DARBE DESTEKÇİSİ KAÇMAYA ÇALIŞIRKEN YAKALANDI
20 Temmuz 2016 Çarşamba 00:19

DARBE DESTEKÇİSİ KAÇMAYA ÇALIŞIRKEN YAKALANDI

Isparta’da Vatan Mahallesi’nde darbe girişimi sırasında modem adını “elveda cumhur” yapan daha sonra darbe girişimi başarısız olunca Fethullah Gülen’e ait kitaplarla kaçmaya çalışan şahıs gözaltına alındı.

Olay Vatan Mahallesi’nde meydana geldi. Darbe gecesi akşamı evindeki modem adını “elvedacumhur” yapan ve darbe girişimi başarısız olunca ertesi gün Fethullah Gülen’e ait kitapları aracına yükleyerek kaçmaya çalışan şahıs ihba rüzerine yakalandı. 

İŞTE BOMBA 32 ULAŞAN O ANLARIN GÖRÜNTÜLERİ

Kuslar

Osmanlı
20 Temmuz 2016 Çarşamba 20:10

Bir seytan peşine dostunuz...hem dünyanızı hem ahiretini yok ettiniz...bu memleketi canına kastetdiniz yazıklar olsun sizlere

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BELGEMI? AL SANA BELGE!

vatandas
20 Temmuz 2016 Çarşamba 17:42

YURTLARINA, HIZMET EVLERINE,OKULLARINA, DERSANELERINE, COCUKLARINI GÖNDERENLER VEYA ORALARDAN MEZUN OLANLAR YADA MAHALLELERDE HAC, ÜMRE, KERMES, HIMMET, ZEKAT, FITRE, SADAKA, EV TOPLANTILARI TERTIP EDENLER VE KATILANLAR! VE COCUKLARINI ONLAR ARACILIGIYLA DEVLET KADROLARINA SOKANLAR!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ILAHIYAT PROF KOPYE CEKMEZ CAIZ DEMISTI????

vatandas
20 Temmuz 2016 Çarşamba 15:38

IHBAR HATTINA GEREK VARMI? BUNLARIN HAKKINDA BU KADAR SEYLER SÖYLENIRKEN! COCUKLARINI MAKAM IS GARANTILI GÖRÜP BUNLARIN DERSANELERINE, OKULLARINA, YURTLARINA HATTA EV TOPLANTILARINA GÖNDERENLERI YETKILILER BILMIYORMU! BUNDAN SONRA DARBENIN KARSISINDA TOPYEKÜN KORUSUZCA DURDUGUMUZ GIBI SINAVLARDA KOPYE CEKENIN, TORPILINDE KARSISINDAYIZ , YENI DARBECI LIYAKATSIZLERDEN KORUMAK ICIN ÜLKEMIZI! BUNLAR HEDEFLERINE ULASMAK ICIN EMEK HIRSIZLIGINA HELAL DIYENLER! BUNDAN BÖYLE BUNADA IZIN VERMIYECEGIZ!!!!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Poşetler

Millet
20 Temmuz 2016 Çarşamba 15:00

Kitapların olduğu poşetin Altınbaşağa ait oluşu tesadüf mü?

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Asıl sana elveda

Sezgin
20 Temmuz 2016 Çarşamba 12:32

Asıl sana elveda it sürüsü inş ahirete kalmadan bu dünyada cezanızı cekersiniz

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İhbar hattı kurulsun

B.
20 Temmuz 2016 Çarşamba 09:52

İhbar hattı kurulsun ancak ihbarcıların kimlikleri gizlensin çünkü bunlar içimizde komşumuz akrabamız böyle yapmazsanız bunların hücre evleri olan inlerine girmiş olmazsınız Isparta m.vekilleri her ilin vekilleri valileri ihbarı yapanın kimliğini gizleme sözü verirse vatandaş hatta kardeşleri bile tiksinenler var,o zaman işlerini girmiş olursunuz,yoksa havanda su döversiniz bataklık yeni sinekler üretmeye devam eder.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla