visitor analyticsvisitor analytics

DAHA GÜÇLÜ GELİYORUZ

DAHA GÜÇLÜ GELİYORUZ
26 Mayıs 2015 Salı 00:52

AK Parti İl Başkanlığı tarafından düzenlenen mahalle mitingleri devam ediyor. Milletvekil Adayları Çünür Mahallesi meydanlığında halka buluştu. Coşkulu kalabalığa Sanatçı Başkal tarafından konser verildi.

AK Parti 7 Haziran seçimlerine tüm hızıyla hazırlanıyor. Merkez ve ilçe ziyaretlerinin yanında mahallelerde miting düzenleyen AK Parti, halkla buluşarak destek istiyor. 

Çünür Mahallesi'nde düzenlenen mitingde konuşan AK Parti Milletvekili Recep Özel, 7 Haziran seçimlerinin önemine değinerek, Yeni Türkiye yolunda daha güçlü iktidar olarak bu seçimden çıkmamız gerekiyor dedi. Özel; "Bu seçim benim yada diğer adaylarımızın milletvekili olma seçimi değil. Bu seçim ülkemizin geleceği açısından en önemli seçimdir. AK Parti iktidarımızın yaptıkları hizmetler ortadadır. Biz daha iyileri yapmak için tekrar sizlerin karşısındayız. Yeni projelerle ve yeni hizmetlerle daha da güçlü olarak tekrar geliyoruz" dedi. 

Milletvekili Adayı Ayşe Usta ise, bayan adaylara seslenerek, mecliste milletvekili bulunan siyasi partilerin arasında tek bayan aday kendisinin olduğunu ifade ederek; "Ben kendimi size emanet ediyorum, İnşallah 7 Haziran'dan sonra da sizleri kendime emanet ediyorum" dedi. 

Usta, tüm bayanların sesi olmak için aday olduğunu ve Isparta'ya güveninin tam olduğunu aktardı. 
















,

YENI TÜRKIYE?

vatandas
28 Mayıs 2015 Perşembe 16:57

MILLETE ASKERI ÜCRET 949tl, ONLARA 9490tl! MILLETE GEMI ISCILIGI ; ONLARIN COCUKLARINA GEMI FLOLARI! MILLETE TOKI ADI ALTINDA TOPLAMA KAMPLARI, ONLARA SARAYLAR ,VILLACIKLAR! MILLETE MAKARNA KÖMÜR; ONLARA PIRZOLA; BARBEKÜ! MILLET CEREZ ALAMAZKEN YEMEYE; ONLARA MAKAM ARABA UCAKLARI CEREZ PARASI NIYETINE HAZINEDEN! SONRA MILLET 3TANE DOGURMALIKI ; EFENDILERININ SALTANATLARININ DEVAMININ GARANTISI ICIN; KÖLELERIN NESLI KESILMEMELI ! BÜTÜN BUNLAR ICIN VERMELI VATANDAS OY´UNU; YADA OYUNU BOZMAK ICIN!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

uyap'ı değil KaÇaK SaRaYı kapatın

tek cükle ile fiyasko
27 Mayıs 2015 Çarşamba 21:01

Torba yasalarla Torba Torba yargılanacak ve çorba parası dediğiniz rüşvet paraları sizi kurtaramayacak.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

açılış açılım sonuç PKK yayılım

aç bakalım
27 Mayıs 2015 Çarşamba 20:45

Yerel seçim öncesi Sağlık Bakanı Müezzinoğlu, 9 Mayıs’ta Cumhurbaşkanı tarafından temeli atılan hastanenin ihalesini alan iki firma da kredi bulamadı. 3 yılda inşa edilmesi beklenen hastaneye tek bir çivi bile çakılmadı.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

duy diyen kardesim

iyilesmeyen hastaliklar
26 Mayıs 2015 Salı 22:08

once senin duyman lazim herkes kendi evindeki hasta sayisina bakarsa sagligin neerden nereye geldigini cok iyi anlarsiniz her evde canta canta ilac var peki siz hic kendi kedinize sordunuzmu bu kadar hastane bu kadar ozel hastane varken ve her istedigin doktora ulasiyorken neden iyilesmiyoruz diye eskiyi bu yonuylede karsilastirmak gerekmiyormu evet hastaneler olacak olmali bu vazgecilmez bir ihtiyac fakat onemli olan hastaneye giden degil hasta sayisi az olan hastane reklami yapmak dogru olan

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

ispartali
26 Mayıs 2015 Salı 12:26

AK PARTI YÜZYILIN UMUDU DÜNYA KIRIZDE Ak parti sükur bizde sadece bir tek Ak parti öncesi hastaneleri düsunun bunun ìcìn Ak parti evet.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla