visitor analyticsvisitor analytics
20 Temmuz 2017 Perşembe 23:34

ÇÜNÜR'DE FUHUŞ YİNE APART !

ÇÜNÜR'DE FUHUŞ YİNE APART !
25 Ocak 2016 Pazartesi 15:03

ÇÜNÜR'DE FUHUŞ YİNE APART !

Çünür Mahallesinde bir Aparta fuhuş yapıldığı ihbarlarını değerlendirmeye alan Asayiş Şube Müdürlüğümüze bağlı Ahlak Büro Amirliği ekiplerimiz tarafından, belirtilen apart çevresinde yapılan takip sonucu gece geç saatlerde apartan ayrılarak bir araca bindikleri görülen şahıslar görülmüştür.

Ekiplerimiz tarafından araç durdurularak şahıslarla görüşülmüş, şahısların para karşılığı aparta bulunan iki bayanla ilişkiye girdiklerini beyan etmeleri üzerine, aparta bulunan T.B. ve H.E. isimli bayanlar ile H.E., H.H.A. ve M.S. isimli şahısların beyanları alınarak yasal işlem yapılmıştır.

Beyanları alınan bayan şahısların aldıkları paradan apart sahibi M.Z. isimli şahsa para verdiklerini belirtmeleri üzerine M.Z. isimli şahıs hakkında da “Fuhşa Teşvik, Aracılık ve Zorlama” suçlarından yasal işlem yapılarak adli makamlara sevk edilmiştir.

Konu ile ilgili olarak bahsi geçen apartın kapatılması için gerekli yazışmalar yapılmıştır.

 

Emniyet Müdürlüğümüzce ilimizde fuhuşla mücadele konusunda çalışmalarımız kararlılıkla devam etmektedir.

Yorum

Brl cnr
05 Mayıs 2016 Perşembe 21:28

Ne diyemki her yerde var

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

nereye gidecek bu millet

rıfkı
03 Şubat 2016 Çarşamba 22:24

ilimizdeki randevu evinin kapatılmasından sonra bu tarz haberlere pekte şaşırmamak lazım

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

düzen şart

vatandaş
27 Ocak 2016 Çarşamba 01:39

vay arkadaş ne kadar çok fuhuş yapan bayan var memlekette. ne hale geldik. bu apartlar için bi düzen olmalı. düzen şart.

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla