visitor analyticsvisitor analytics

CUMHURBAŞKANINA HAKARETTEN CEZA ALDI

CUMHURBAŞKANINA HAKARETTEN CEZA ALDI
13 Mayıs 2016 Cuma 13:10

Şarkikaraağaç’ta, Cumhurbaşkanı Erdoğan'a sosyal medyada hakaret ettiği gerekçesiyle yargılanan sanığa 2 Yıl 1 ay 6 gün hapis cezası verildi. Mahkeme heyeti cezayı ertelemedi.

Isparta’nın Şarkikaraağaç ilçesinde sosyal medya hesabından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a hakaret ettiği gerekçesiyle yargılanan sanık, 2 Yıl 1 ay 6 gün hapis cezasına çarptırıldı. Şarkikaraağaç Asliye Ceza Mahkemesindeki duruşmada, tutuksuz yargılanan sanık N.Ö. katıldı.

MAHKEME CEZAYI ERTELEMEDİ

Mahkeme, sosyal medya hesabından Cumhurbaşkanına hakaret ettiği gerekçesiyle sanığı 2 Yıl 1 ay 6 gün hapis cezasına çarptırdı. Mahkeme Sanığa verilen cezayı ertelemeyerek hapis cezasına çarptırdı.

 

ne yazmıştı

acaba
14 Mayıs 2016 Cumartesi 12:04

ne yazdığını da yazsaydınız keşke. bırakın hakaret etmeyi adını ağzıma almaya korkuyorum

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Satırlar yetmiyor

Baki yeşil
13 Mayıs 2016 Cuma 20:53

Bu güzel insana kim hainlik ediyorsa hakaret ediyorsa onların kendisi şerefsizdir. Bu millet böyle bir lideri kolay yetiştirmiyor eğer Tayyip bu yaptıkları ile solcu olsaydı her ilin her ilçenin her köyün her okulun önüne heykellerini diker her sabah taşınmaya giderdi bu şerefsizler. Yok işte adam gibi lider çıkaramıyorlar o yüzden ****muş salyaları akarak dolaşıyorlar. Yüce Rabbim de onları zelil ettikçe ediyor,ama bunları şeyetsen akıllanmazlar. Bizde şey etmeye devam ediyoruz.

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Milletin gözbebeği

Baki yeşil
13 Mayıs 2016 Cuma 20:40

Şehzade Mustafa yı babasına boğduran Cennet mekan Abdülhamit Han A kasteden şerefsizler kimlerse onların toruçları katmerli şerefsizler yine sahnede ama bu sefer pabuç pahalı size bı güzel ülkenin bu güzel insanı size yedirmeyeceğiz. Kandan beslenen kandan medet uman şerefsizler çatlayın patlayan,bugün cumayı saray millet camisinde kıldım hem saray hem camisinde gurur duydum işte osmanlı tekrar kükrüyor itler ve aveneleri titriyor. Bu insana %52az birdaha sefere %70 le geliyor,salyalarınız iyic

3 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADALET

OLMAYAN ADALET
13 Mayıs 2016 Cuma 17:40

OLMAYAN ADALET BİR GÜN MUHAKKAK GERİ DÖNÜP TECELLİ EDECEKTİR.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla