visitor analyticsvisitor analytics

CUMHURBAŞKANI KİMİ ATAYACAK?

CUMHURBAŞKANI KİMİ ATAYACAK?
30 Nisan 2015 Perşembe 18:53

Yükseköğrenim kurulu SDÜ Rektör adaylarını belirledi. YÖK’ün belirlediği sıralamada 1. sırada Profesör Dr. İlker Çarıkçı, 2. sırada Profesör Dr. Fatih Gültekin yer alırken 3. sırada ise Profesör Dr. Hasan İbicioğlu yer aldı.

 

 Yükseköğrenim kurulu SDÜ Rektör adaylarını belirledi. YÖK’ün belirlediği sıralamada 1. sırada Profesör Dr. İlker Çarıkçı, 2. sırada Profesör Dr. Fatih Gültekin yer alırken 3. sırada ise Profesör Dr. Hasan İbicioğlu yer aldı.


işci

sdü
07 Mayıs 2015 Perşembe 21:44

Bunu şimdiye kadar hiç bir yerde açıklamasını yapmadım ve zamanının geldiğini düşünüyorum,mevcut rektör bana hiç bir günahım olmadığı halde kendi egolarını tatmin etmek için olmadık hakaretler ve fiziksel mobbing uygulamıştır, ne gibi büyük bir haksızlığa maruz kaldığımı çalışma arkadaşlarım bilir.Yüce Allah'a sizi havale ediyorum öteki dünyada 2 elimde yakanızda olacak bunu böyle bilin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeni rektör

özgürüm
07 Mayıs 2015 Perşembe 12:56

paralel yapıdan dolayı sdü' ye gelemedim...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İletişim

Halit Gençoğul
04 Mayıs 2015 Pazartesi 10:13

İlker Çarıkçı hocama hakaret ve iftira edenleri insafa davet ediyorum. Hocam bu kadar kötü niyetli ahlaksız adamın olduğu yerde Allah Yar ve Yardımcın Olsun...

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

acaba şu soldakimi?

aha işte şu sağdaki
03 Mayıs 2015 Pazar 17:47

yok canım ortadaki olsun. sağını solunu ne kurcalıyorsun. Bu kadar yamuk varken içinde paralel arıyorsun aslında.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tek soru

Hanedan
03 Mayıs 2015 Pazar 14:27

İlker Çarıkçı ve onun yandaşlarına tek bir soru. İlker Çarıkçı paralel yapı ile nasıl mücadele edecek,neler yapacak? Bu sorunun cevabını bir verin diğer meselelerini ondan sonra konuşalım.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

LÜTFEN !

GURBETTEKİ SDU'LÜ
03 Mayıs 2015 Pazar 12:32

İlker ve Fatih hocama oy veren değerli meslektaşlarım. Lütfen birbirinizi kıracak söz ve davranışlarda bulunmayınız! Malum yapının SDU'deki son temsilcisinin manüplasyonlarına alet olduğunuzu görmek bizleri çok üzüyor. Oy verirken niyetiniz nasıl hayır idiyse inşaallah sonuç da HAYIRLI OLACAK....

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

FARKETMEZ, FAKAT !

GURBETTEKI SDU'LU
03 Mayıs 2015 Pazar 12:20

İlker ve Fatih hocalarıma meşhur yapıdan oy geldiğini düşünmüyorum. İlker veya Fatih hocam farketmez. Her ikisi de aynı doğruluk-dürüstlük kulvarının insanları ve SDÜ'ye yarışırlar. Fakat, bence İlker hocam aldığı 315 oyla rektörlüğü haketti. Takdir Yüce Rabbimizin izniyle Sayın Cumhurbaşkanımızda. Bugünlere kavuşturan Rabbimize hamd-u senalar olsun...

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

RECEP TAYYİP ERDOĞAN

Ak Ispartalı
03 Mayıs 2015 Pazar 09:48

O güzelim beyinlerinizi yormayın ülkenin akıllı çocukları. Cumhurbaşkanımız efendimiz sizin için, ülke için ve kendisi için en uygun rektörü seçecektir. Siz yeterki 7 haziranda cumhurbaşakanımız efendimizin istediği vekilleri ve oyu verin.

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üniversiteyi bu bataktan ancak Çarıkçı kurtarır

Hakan
01 Mayıs 2015 Cuma 23:35

Mevcut 3 kişi Arasında paralelin istemediği ve her kulvarda saldırdığı, karaladığı tek aday İlker Hoca dır. Üniversitemize 10 Mayıs'ta güneş doğacak Baran hainleri kaçacak delik bulamayacak. Paralele bu Üniversite'de artık yer yok.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

açık

Hakan Byraktar
01 Mayıs 2015 Cuma 23:08

Fatih hocadan paralele karşı bir iki söz beklerdik. Ama seçim görüşmelerinde sadece bir kaç proje ve gıdaya yönelik yapılan çalışmalarla geçti gitti. Yönetsel olarak başarılı olacağını düşünmüyorum. Değişim istiyoruz.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sen işkembeden atma

üniversiteli
01 Mayıs 2015 Cuma 20:48

Başladı fatihin aslanları aylardır sesi solugu çıkmıyordu bunların....potaya girdiler ya gözleri açıldı kim kime iftira atmış iftira atıldıysa sadece ilker hocaya atıldı....

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyliyeyim

Kerim Abdülcabbar
01 Mayıs 2015 Cuma 20:03

Gültekin en az 50 oyu kayacan yüzünden kaybetti. Sülalesini yerleştirmekle nam salmış ve gül vadisi projesini sallaması sebebiyle okulun en az 10 milyon lira kaybetmesini kimse sıcak bakmadı.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Beyinden atmayın

Üniversiteli
01 Mayıs 2015 Cuma 15:29

Önce şunun cevabını verin. 2011 seçimlerinde bu yönetime desteği vermeyen,desteklemeyen,bunlarla çalışmayan,gelen her türlü teklifi geri çeviren kim?Fatih Gültekin. Ayrıca bu seçimde hiçkimseye hiçbir vaat vermedi. Güleryüzlü, disiplinli kişidir. Bu yönetimi destekleyen, onlarla çalışan, seçimde makamları satan, her türlü vaat veren, açıkça CHP,MHP,paralel desteğini alan kim?İlker Çarıkçı. Utanın iftira atarken...!

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Keser döner'e bir cevap

Adını söyle döner keser
01 Mayıs 2015 Cuma 15:19

Yönetimde yer alan herkesin hesap verme zamanı demişsin. Lan oğlum cesaretin varsa adını açıkla seninle hesaplaşalım. İlker geleceğinde neler olacağı şimdiden belli.

1 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hesap soracak olanlar!!

Kara davut
01 Mayıs 2015 Cuma 13:04

hesap sorun LAN sormazsanız namertsınız

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hesap verme zamanı

Keser döner
01 Mayıs 2015 Cuma 12:02

Hayırlısı ile tepkiyi koyduk. Üniversitenin hakkaniyetli öğretim üyeleri sandıkta gerekeni yaptı. Şimdi tüm danışmanların ve bu yönetimde görev alan herkesin hesap verme zamanı.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞ BİTTİ

ankara ak teşkilatlı
01 Mayıs 2015 Cuma 11:46

hayırlı olsun yeni sdü rektörü ISPARTALI olan , AYIN 9 unda başlıcak göreve. ısparta için inşallah hayırlı olur.SDÜ DE onun teşkilatla birlikte güzel çalışacağına inanıyoruz.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

insallah

umud
01 Mayıs 2015 Cuma 10:36

Resme bakinca ikisinide sagina soluna almis isaret ortaya fatih hocam hayirli olsun mesele memleket degil milletin evlatlari memlekete belediye bakmaya calisiyo o ispartali hedef nezaket nezafet disiplin fatih hocam basarilar

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

herşeyi boşverin

yrd doç
01 Mayıs 2015 Cuma 10:26

kim olursa olsun da bu memlkette asgari ücret 950 lira iken o rektörlerin o kadar maaşı hakkettiğini düşünüyor musunuz?

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vah ibişim vah

İbiciğin Laneti
01 Mayıs 2015 Cuma 03:53

Vah ibişim vah benim kel oğlanım. Bunlar da mı geleccekti başına...

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kazanan Isparta ve Sdü olmalı...

athenaios naucratis
01 Mayıs 2015 Cuma 03:53

kesinlikle ve kesinlikle mevcut rektörün seçilmemesi gerektiğini ve seçildiği takdirde zehirli paralel ağın sdü yü Türkiye'nin en kalitesiz üniversitesi haline getireceğini herkesin bilmesi gerekir. Tıpçı adayın da aşırı pasif yapısı ve iyi niyetinin paralel çakallar tarafından nasıl kısa sürede suistimal edilebileceği göz ardı edilmemelidir. İlker Çarıkçı'nın ise bu yapıya taviz vermeyeceği, memleketine ihanet etmeyeceği gerçeği ve akademik kariyeri ortada...

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

1 dakika arayla

yorum yazanlara
01 Mayıs 2015 Cuma 02:45

Cumhurbaşkanı burayı okumuyor, boş yere kasmayın. Zaten kimi atayacağı bellidir. Burada adayların memleketini belirterek manupilasyon yapmaya çalışanlar çok komik duruma düşüyorlar. YÖK listesi tamam ama bu işin bir de Cumhurbaşkanı takdiri var. Bence o aşamayı görmeden yorum yapmak yanlış.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bu da geçer yawhu

Fikri Sabit
01 Mayıs 2015 Cuma 01:09

Ne çok seveni varmış haspanınbi kere düşmeye gör...

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Liste hatası

her yerde adalet
01 Mayıs 2015 Cuma 00:19

CB listeyi YÖK'ün sıralamaya almadığı Turan, Raşit ve Nazminin ilk üçe alınması için geri göndermiş :)

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

rektör belli

dervişoğlu
01 Mayıs 2015 Cuma 00:02

Rektör ilker hoca olacak. RTE'nin yök'teki oylamalara müdahale ettiği zaten bilinen bir gerçek. Dolayısıyla ilker hocayı istemese 1. Sıraya koydurmazdı. Hasan hocanın can havliyle yaptığı kumpaslar da işe yaramadı. Artık kendine yer aramaya başlar heralde. Aksi taktirde sdü de kendisini bekleyen oldukça fazla hakkı yenmiş insanın varlığı kendisini rahatsız edecektir.

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla