16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:41

CUMHURBAŞKANI ISPARTA'YA GELDİ

CUMHURBAŞKANI ISPARTA'YA GELDİ
12 Ağustos 2017 Cumartesi 14:07

CUMHURBAŞKANI ISPARTA'YA GELDİ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Isparta'ya geldi. Havalimanına iniş yapan Erdoğan, OSB’de fabrika açılışı yapacak. Daha sonra 15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda halkla mitingde buluşacak.


bir garip kel oğlancık

beş
12 Ağustos 2017 Cumartesi 16:06

sihirli adam vesselam ! ( YORGUNDUR )

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ümmetin Umudu

Ispartalı
12 Ağustos 2017 Cumartesi 16:00

Sayın Cumhurbaşkanım, Siz bu ümmetin umudusunuz. Hoş geldiniz Ispartamıza! Rabbim, sizi, devletinizi ve şanlı Türk milletini korusun ve yüceltsin. Size ve devletinize kast edenleri kahr-u perişân eylesin. Âmin.

26 Beğendim
25 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerek yok

ebru
12 Ağustos 2017 Cumartesi 15:45

onu ne görmek isterim ne konuşmasını dinlemek. farklı partideniz. akplilerin lideri gelmiş, hoşgelmiş sadece.

23 Beğendim
37 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tarafsız

Vatandaş
12 Ağustos 2017 Cumartesi 15:35

Aynı partiden olmadığımız için Erdoğan'la aynı ortamda olmak istemiyorum. Ben onun toplantısına gideceğim, o benim partime atıp tutacak öyle mi?

24 Beğendim
25 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gözünüz aydın,

Barış
12 Ağustos 2017 Cumartesi 15:35

AKP yetkilisi Ayhan Oğan'ın itirafına göre; Türkiye Cumhuriyeti devletini yıkıp yerine yeni bir devlet kuracak olan kurucu lider R.T.Erdoğan, AKP li vekillerin ifadesine göre dokunmanın bile ibadet olduğu mübarek adam Isparta'ya gelmiş, Cumhuriyet karşıtlarına ve onu kutsal sayanlara hayırlı olsun.

35 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

kurban olurum

gül
12 Ağustos 2017 Cumartesi 15:08

seni verene kurban olurum,allahım her daim yar ve yardımcın olsun,başımızdan eksik etmesin

16 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

beyenmiyorum

anti feto
12 Ağustos 2017 Cumartesi 15:00

yorumları beyenmeyenler varya işte onları topu fetocu la hazmeeceksiniz bu milletin seçtiğine razı olscaksınuız abd nın domuzu bizi yonetemiyecek arkasındakı yavrulara duyurulur başaramıyacaksınız fetonun itleri beyenmeyin siz her kılıga giren omurgasızlasınız

19 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

S.çoruh
12 Ağustos 2017 Cumartesi 14:34

Sayın Cumhurbaşkanım Ispartamıza hoş geldiniz şeref verdiniz. Son nefesimize kadar Hakkın yolunda siz Başkomutanımızın emrindeyiz.

36 Beğendim
41 Beğenmedim
 
Yanıtla

sevinç

misafir
12 Ağustos 2017 Cumartesi 14:32

çok şükür Rabbime bu günleride gördük

28 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

S. Çoruh
12 Ağustos 2017 Cumartesi 14:31

Sayın Cumhurbaşkanım ıspartamıza hoş geldiniz şeref verdiniz. Son nefesimize kadar Hakkın yolunda sizin emrinizdeyiz.

32 Beğendim
34 Beğenmedim
 
Yanıtla