16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:41

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN ISPARTA BELEDİYESİ'Nİ ZİYARET ETTİ

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN ISPARTA BELEDİYESİ'Nİ ZİYARET ETTİ
12 Ağustos 2017 Cumartesi 19:26

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN ISPARTA BELEDİYESİ'Nİ ZİYARET ETTİ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, OSB'deki meyve suyu fabrikasının açılışı için geldiği Isparta'da 15 Temmuz Demokrasi Meydanı'nda halka hitap etti. Erdoğan daha sonra Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'ın daveti üzerine belediyeyi ziyaret etti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ı Başkan Günaydın ile Başkan yardımcıları ve belediye çalışanları karşıladı.  

Makamda ise Başkan Günaydın, Cumhurbaşkanı Eordoğan'a Isparta Belediyesi'nin yapmış olduğu hizmetleri anlattı. Daha sonra ise hediye takdiminde bulundu. 





Ercan Özyürek
14 Ağustos 2017 Pazartesi 13:42

Ispartamız için güzel bir durum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet
14 Ağustos 2017 Pazartesi 07:28

Müzesine gökgubbesine davet etseydi bide nasıl olsa adeti nasıl davet etmedi hayret

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Coca Cola-İsrail Muhabbeti

---
13 Ağustos 2017 Pazar 19:17

Bir daha kimse yok Filistin yok İsrail muhabbetine girmesin. Arkadaşlar İslam davanız sözde sizin. Yalancılar. Türkiye İslam devleti değil

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

akkurt
13 Ağustos 2017 Pazar 03:27

Yusuf ziya bey nede yakıştı reisin yanına bi dahaki secimde akp yi dusun bence mhp den bi nane olmaz sen akilli adamsin iktidar partisinden daha güzel yatırımlar yaparsın. Halk cok memnun olacaktır iyi dusun ziya bey senin potansiyelin var reiste seni aday eder bence

15 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Otuziki
12 Ağustos 2017 Cumartesi 23:31

Giydiğin donun markasını biliyor musun sen yörüüm.? Bu devirde boykot moykot unut sen onu. Orada işe girip evine ekmek ****üren var mı ona bak! Bu sana kapak!

5 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

Coca Cola Fabrikası Açılışı

???
12 Ağustos 2017 Cumartesi 23:16

Güzel şehrimiz Ispartaya açılan dünyaca ünlü Coca Cola fabrikamız hayırlı uğurlu olsun. Cumhurbaşkanımızın eliyle açılmış olması da ortama ayrı bir güzellik kattı. Herşey çok güzeldi. Bazılarının Coca Colayı boykot etmesinin nedenini anlamıyorum!!!

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

......
12 Ağustos 2017 Cumartesi 21:04

Yanlış mı görüyorum acaba!!! Mhp'li Belediye Başkanının makam odasında Cumhurbaşkanın fotoğrafı mı var???

25 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun,

Barış
12 Ağustos 2017 Cumartesi 20:35

Sayın Erdoğan'ın bugün törenle açtığı İsrail menşeyli Coca Cola fabrikası Ispartanın akp lilerine hayırlı olsun. ( Van minüt yalan oldu be)

59 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla