visitor analyticsvisitor analytics

ÇOCUĞUNU O OKULDAN ALDI

ÇOCUĞUNU O OKULDAN ALDI
22 Ağustos 2014 Cuma 00:58

ÇOCUĞUNU O OKULDAN ALDI

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın paralel yapı ile başlattığı mücadele sonrasında "Lütfen çocuklarınızı bunların okullarından alın" çağrısına SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu sessiz kalmadı. İbicioğlu kendi çocuğunu o okuldan alarak devlet okuluna kayıt yaptırdı.  

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın her fırsatta dile getirdiği paralel yapı ile mücadelede çocuklarınızı onların okullarından alın çağrısına ilk uyan SDÜ Rektörü İbicioğlu oldu. Cumhurbaşkanı Erdoğan hemen hemen her mitinglerinde "Çocuklarınızı bu paralel örgütün dershanelerine gönderenler, bu dershanelerden çocuklarınızı lütfen alın. Bunların okullarına gönderenler, lütfen çocuklarınızı bunların okullarından alın. Devletimizin okulları var" diyerek halka çağrıda bulunmuştu. SDÜ Rektörü Prof. Dr.Hasan İbicioğlu ise kendi çocuğunu Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın paralel yapıya ait olarak nitelendirdiği  o okuldan aldı. İbicioğlu çocuğunu Fen Lisesi'ne kayıt yaptırdı

vay

mehmet
03 Mayıs 2016 Salı 19:39

Kendisi cemaatci oldugunu belli etmemeye calisiyor,yazik

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçime dikkat

ıspartalı x
19 Şubat 2015 Perşembe 11:17

SDÜ de oy kullanacakların dikkatine!Hasan İbicioğlu'nun bildiğim kirli çamaşırları:1- Uzaktan eğitim meslek yüksek okulu müdürünü görevden al, uzaktan eğitimden anlamayan F.. Ç.. yi göreve getir önemli değil nasılsa fetucu (Seçimlerden sonra görevine son verildi)2- Bilgisayar Mühendisliği Bölüm Başkanlığına Elek.Elektronikten bir profösör getir(Emre Uslunun adamı A.. Kutlu ) neden? hali hazırdaki fetucu değil.3- Rektör yardımcılığına fetullahın doktorunu getir devamı...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlyas Can Eline Yüzüne Bulaştırdı.

Tacettin nerdesin?
30 Ağustos 2014 Cumartesi 03:41

İlyas Can, eline yüzüne bulaştırdı !Isparta’da uygulanan okul birleştirmelerine Bakanlıktan veto geldi. Milli Eğitim Bakanlığı Genel Müdürlüğü Isparta’da ki bazı okulların birleştirilme kararlarını iptal etti. İptal yazısının ise Isparta İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından kamuoyundan ve velilerden saklandığı iddia edildi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kul Hakkı

Öğretmen
27 Ağustos 2014 Çarşamba 17:04

Çocuğunu almayanlarıda görevinden aldılar. Bu nasıl bir din ,ahlak,iman anlayışı.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu da geçer

Orhan Safiköylü
26 Ağustos 2014 Salı 01:32

Hocam kendini hiç yorma, üzme, nisan 2015 yeni rektörlük seçimlerinde şöyle AKP'li prof. olan ama cemaatten olmayan namazlı niyazlı birine koltuğu devret gitsin. 1 dönem rektörlük yaptın yeter, sevabını aldın, bu makamlar geçici, fani şeyler. Bak biz ne senin döneminde ne de öncesinde bir makam sahibi olamadık. Kimleri kimleri müdür yaptın, dekan yardımcısı yaptın. Zaten bir daha seçilemezsen bile bir vakıf üniversitesine Rektör olursun zaten.Vesselam.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

COCUKLARA NASIL IZAH EDIYORLAR ACABA!

YAP BOZ EGITIM
24 Ağustos 2014 Pazar 00:40

BENIM COCUGUM ORDA DEGIL , LAKIN BU GÜN BU CEMEATI PARALEL ILAN AKP LILERIN ; MELIH GÖKCEK´IN , NURI UZAKTAS´IN , SAYIN IBICIOGLU´UN VB. LERININ COCUKLARI ORADAN CIKIYOR ! BU CEMEAT GERCEKTEN COK TEHLIKELI ISE BU COCUKLARIN BEYINLERINI COKTAN YIKAYIP , TAZE BIR HAMUR OLAN COCUKLARI ISTEDIKLERI GIBI SEKILLENDIRMEDILERMI ??? BU COCUKLARA NE DIYORSUNUZ "" EVLADIM SIMDIYE KADAR BIZ SIZI YANLIS YERDE , HATTA DEVLETI YIKMAYA TESEBBÜS EDEN HASHASI ÖRGÜTÜNDEMI YETISTIRDIK !"" DIYORSUNUZ ? ACABA .

14 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fetullahın emri

fatih
23 Ağustos 2014 Cumartesi 13:50

Bu hizmet için bana bile küfredebilirsiniz diyor; hoca hazretleri;yani aslında cumhur başkanının değil zatı muhteremin dediğini yerine getiriyor.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sipariş Haber

Sipariş Haber
22 Ağustos 2014 Cuma 18:26

Bu kadarr basit ve aleni Sipariş Haberde yapılmaz artık

21 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vay

hasan
22 Ağustos 2014 Cuma 17:02

sayın rektör korkunun ecele faydası yok gerçi bukelamun gibi olmak herkesin harcı değil

25 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HELAL OLSUN

MUAMMER
22 Ağustos 2014 Cuma 15:21

HELAL OLSUN AK PARTİNİN BELEDİYE BAŞKAN ADAYINDAN DAHA VEFALI VE SAMİMİ İMİŞ.

7 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

HELAL OLSUN

MUAMMER KARA
22 Ağustos 2014 Cuma 15:21

HELAL OLSUN AK PARTİNİN BELEDİYE BAŞKAN ADAYINDAN DAHA VEFALI VE SAMİMİ İMİŞ.

5 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralelelelele

paralelelelele
22 Ağustos 2014 Cuma 15:01

rektör de mi paraelci imiş? e danışmanları da paralelci idi. rektörlük seçimleri yaklaşıca mı acaba? hahahayttttt

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SIKINTI BÜYÜK

YANLIŞ HABER
22 Ağustos 2014 Cuma 12:43

CUMHURBAŞKANLIĞI sonuçları belli oluncA çocuğunu aldı. kimse kimseyi kandırmasın

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

ali
22 Ağustos 2014 Cuma 11:36

zavallı bi durum.birisi al dediği için alıyor kendi çocuğunun üzerinde tasarruf sahibi değil düne kadar kanka olduklarına bugün sırt çeviriyor ağır travmatik kişilik sorunu bu.geçmiş olsun zaten rektörlük bitince geçiyor merak etme az kaldı koltuktan kalkmana senin gibilere sdü emanet ediliyor yazıklar olsun

22 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadi leen

adem oğlu
22 Ağustos 2014 Cuma 11:31

gemiyi önce fareler terk edermiş. çocuğunu alan elemana sorun o okulda çoçuğunu beleşemi okutuyordu yoksa paraylamı. sonra çoçuğunu almasını isteyen elaman kendi çocuklarını nerede beleş olarak okutmuş onuda sormak lazim . ha bu arada ben gülenci filan değilim haaa

27 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyasi bir karar

ispartali
22 Ağustos 2014 Cuma 10:46

Daha once uzan a halis topraga yaptigini simdi gulen e yapiyor. Yanlis yapiyor. O okullarda insanlik ogreniyor cocuklar. Bir cocugun o istedi diye okul degistirmesi. Insanliga aykiri

21 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

KERATA BİR YILDIR SADECE OKULUN KANTİNİNE GİDİYORMUŞ

BEN DE ÇOCUĞUMU O REKTÖRÜN ÜNİVERSİTESİNDEN ALDIM
22 Ağustos 2014 Cuma 10:20

ANALAR BABALAR. ÜNİVERSİTEDE ÇOCUĞUNUZ VARSA GİDİP BİR BAKIN. ÖĞRENCİLİKMİ YOKSA HOVARDALIK MI YAPIYOR. YA KIZLARA NE DEMELİ. HOSTESLİK YARIŞINA HAZIRLANIR GİBİ DAVRANIŞLAR KIYAFETLER MAŞALLAH. SADECE ÜNİVERSİTE DE DEĞİL IYAŞPARK VE ÇEVRESİNDE BULUŞUP KARI KOCA GİBİ SARMAŞ DOLAŞ MUHUBBETLERE BAŞLIYORLAR.

23 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

HABERE BAKIN

DİKEY
22 Ağustos 2014 Cuma 09:21

Habere bakın eyyyy ahali. "Cumhurbaşkanın isteğini yerine getirdi. O okuldan çoğunu alan ilk o oldu". Ya benim bildiğim en az 50 kişi var. Hem de aylar önce. Hem niye o okula yazdırdı ki. Madem yazdırdı gerçek AK Partililer gibi neden olaylar patlak verince almadı. Ah Len ah. Bu dünya böyle işte. Gemi bir su almaya başlaşlasın. bak o zaman kimler kaçıyor

31 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

korku korku

k.k
22 Ağustos 2014 Cuma 09:17

isterse almasın. kendisi ordan alınır yoksa. Hem ne güzel ya fen lisesine kayıt. sınavla mı girdi ki.zamanında kazanmış fen lisesini de o zaman neden gitmedi ki. heeee. fen lisesini kazandığı için burslu okuyordu altınbaşak ta. şimdi anlaşıldı.

27 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

DÜN YANLARINDA , BU GÜN KARSILARINDA OLMADIM ELHAMDÜLILLAH!

SELIM
22 Ağustos 2014 Cuma 01:14

DÜN NIYE VERMISTI COCUGUNU ORAYA ! DÜN ONLARIN SAFINDA OLMIYA CALISIYORDU BU GÜN BASKASININ ! BU NEREYE KADAR BÖYLE DEVAM EDECEK ! OLAN UZAN AILESINE OLDU ADAM SÖZCÜ GAZETESINE ACAYIP ACIKLAMALAR YAPIYOR ! FETHULLAH GÜLEN VE TMSF GÖREVLILERI UZAN AILESININ BÜTÜN BIRIKIMINI ARALARINDA YAGMALADILAR ; BU AH ONLARA YETER ! HER GÜN FETHULLAH GÜLEN CIKIP BEDDUALAR ETMESINE GEREK YOK BEN KENDISINDEN DAVACIYIM DIYOR !

52 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla