visitor analyticsvisitor analytics

CİNGÖZ DE ADAY ADAYI

CİNGÖZ DE ADAY ADAYI
13 Şubat 2015 Cuma 13:24

Milletvekilliği aday adaylığında bayanların sayısı gittikçe artıyor...

AK Parti’de kadın milletvekili aday adaylarının sayısıartıyor. Son olarak Müjgan Cingöz AK Parti İl Başkanlığı’na giderek resmenbaşvuru yaptı. Isparta siyasetinde hem kadınları hem de gençleri temsil etmekiçin yola çıktığını belirten Cingöz, “Dürüst, çalışkan ve samimi olarak SayınCumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan ve Sayın Başbakanımız Ahmet Davutoğlu’nunizinde önce ilime sonra da Türkiye’ye faydalı bir siyasetçi olmak için bu yolagirmiş bulunuyorum” dedi.

 

MÜJGAN CİNGÖZ KİMDİR?

 

“25 Şubat 1980 Isparta merkez doğumluyum. İlk, orta ve liseöğrenimimi Isparta’da tamamladım. 2003 senesinde Doğu Akdeniz Üniversite’sindenİngilizce öğretmeni olarak mezun olduktan sonra önce memleketimdeki SüleymanDemirel Üniversitesi’nde öğretim elemanı olarak iş hayatına başladım. 2006yılında kendi iş yerim olan tercümanlık merkezini açtım. 40 ayrı dünya dilindeve de Isparta-Burdur-Afyon illeri ile ilçeleri dâhilinde çok sayıda personelleher türlü simultane ve konsikütif, yeminli mütercim tercümanlık işleriniyaparak bu günlere kadar geldim. Bu süreçte birde tarımsal danışmanlık şirketide kurarak alanında uzman bir ekiple Isparta ili merkezi ile köy ve ilçelerindeçiftçilerimize yönelik Kırsal Kalkınma projeleri, tarım sigortaları, yaprak vetoprak tahlilleri, bitki zararlıları ve hastalıkları gibi konularda köykıraathanelerinde, köy meydanlarında ve tarlalarda çeşitli sunumlar,bilgilendirmeler ve seminerler düzenleyerek kırsal bölgelerdeki tarım ileuğraşan halkımıza her türlü yardımda bulundum. Halen tercümanlık, tarımsaldanışmanlık ve projelendirme bazında memleketime hizmet vermeyi sürdürmekteyim.”

hadi canım sende

tekin t
19 Şubat 2015 Perşembe 10:49

arkadaşlar adaylar belli.1-recep özel 2-serkan çakkallıoğlu neyin kafasını yaşıyorsunuz siz.süreyya sadi bilgiçinde istanbuldan aday olacağı konuşuluyor.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yürekten Tebrikler

Celaleddin Harput
17 Şubat 2015 Salı 20:04

Müjgan Hanım sizinle uzun yıllar iş yapmış biri olarak söylüyorum. Isparta'da bu işi yapabilecek en yetkin kişisiniz. Siz Diğer pek çok vekil ve Millet vekili adayları gibi malı ****ürmek değil gerçekten Isparta'ya yararlı eserler var etmek istiyorsunuz. Bu seçim işi olmadan yıllarca önceden de hep bu tarz şeylerden bahsederdiniz zaten o yüzden yürekten tebrik eder ve Ak partiden değil hangi partiden vekil olursanız olun size oy veririm.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

basarilar

isim yok
15 Şubat 2015 Pazar 23:43

Kariyerine bakilacak olursa cok guzel isler yapabilecek bir aday artik mevcut vekillerin degisim zamani geldi. Tekrar basarilar dilerim

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

başarılar

aday
15 Şubat 2015 Pazar 19:33

Adaylığınız hayırlı olsun. Hakettiğiniz yerde olacağınızı ve bulunduğunuz konum ve gerektirdiği görev ve ehemniyeti en ince ayrıntısına kadar layıkıya yapacağınızdan şüphem yok.. yolunuz açık olsun. Başarılar...

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayirli olsun

cok iyi bi karar
15 Şubat 2015 Pazar 17:11

Elestiren insanlara da sasiyorum dogrusu su yazanlardan hangi biriniz bu kadinin yaptiklarinin dorte birini yapma cesaretindesiniz acaba?

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tam destek

adsiz
15 Şubat 2015 Pazar 15:04

Bir bayan olarak adayliginizi destekliyoruz. Meyve veren agac taslanir illaki kostek olanlar cikacakdir. Yolunuzda basarilar diliyorum...

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bayan ama

Mevcutlardan Ahh Çeken
14 Şubat 2015 Cumartesi 19:22

Bayan ama mevcut iki erkek vekilden 10 gömlek daha iyi bir kumaş olarak Ispartayı Temsil edeceğini inanıyorum. Adaylık sıralamasında kesinlikle 1. sırada olmalı diye düşünüyorum.

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

değerlendirme

yuh artık
14 Şubat 2015 Cumartesi 18:53

çapı ne çerçevesi ne de milleti temsil edecek bu kişiler... çocuk oyuncagı mı zannedıliyor milletvekilliği

1 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kim

Kimi
13 Şubat 2015 Cuma 20:02

Pardon, bu bayan mı ak partiden aday. Sadece bunu ve babası Hüseyin cingözü Hasan balabana sorun bakalım, nasıl birileri olduklarını.

2 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaaaaaaa

aaaaaaaaa
13 Şubat 2015 Cuma 18:48

canı sıkılan aday bu bayan babucunun son düğümüüü

10 Beğendim
30 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

ali
13 Şubat 2015 Cuma 18:00

kim bu yaa

8 Beğendim
31 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hayırlı olsun.

Murat KARAKÖSE
13 Şubat 2015 Cuma 16:04

Adaylığınız hayırlı olsun. Bu işi en iyi şekilde yapacağınıza inanıyorum. İnşallah sizi Vekil olarak görürüz.

33 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla