visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 11:41

ÇİLE VATANDAŞIM ÇİLE...

ÇİLE VATANDAŞIM ÇİLE...
05 Ekim 2015 Pazartesi 11:02

ÇİLE VATANDAŞIM ÇİLE...

Sağlık İl Müdürlüğünün bulunduğu Caddeden başlayıp Çay Boyuna kadar uzanan yolda hem çift yön park hemde çift şerit trafiğin veriliyor olması gün içinde bölgede defalarca trafiğin kilitlenmesine neden oluyor. Bu  duruma vatandaşlar tepki gösterdi  iş çıkış saatlerinde  kitleniyor buraya bir çözüm bulunsun denildi

  Zaman zaman sinirlerin gerildiği caddede İl Trafik komisyonunun çok acil bir çalışma yapması bekleniyor.

gereksiz trafik

gümrükçü
07 Ekim 2015 Çarşamba 11:59

sadece o cadde değil ki. mimar sinan , özkanlar kavşağı çok berbat bir durumda.Hele iş çıkışı o mimar sinan caddesi çekilmez oluyor.Polislerimizin görmezden gelme huyları devam ediyor.Her seferinde araçları uyarmak yerine ceza yazsalar bir tane park eden araç olmaz.İnsanlarımız da ısrarla o caddelere araç park ediyor. Isparta bu araç sayısını bu trafiği kaldıracak kapasite de değil.Heryere araçla gitmekten bıkmadı insanlarımız.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

acil çözüm gerekiyor

mp
06 Ekim 2015 Salı 10:52

özellikle ıyaş kesikbaş şubesinin önünde karşılıklı araçlar yol kenarına park etttiğinde yol nerdeyse tek şerite düşüyor. bunuhiçbir yetkili görmüyormu? neden önlem alınmıyor? ıyaş kesikbaş önüne dubalar ile park yasağı getirilirse sorun çözülecek. bu kadar basit

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tek yön

esnaf
06 Ekim 2015 Salı 09:34

eski sümerbank caddesi gidiş tek yön bence burasıda dönüş tek yön olmalı

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sorun tek yön olmaması değil

selim
05 Ekim 2015 Pazartesi 11:53

Sorun 2. sıra park eden araçlar, kavşağa park eden araçlar. saygısız araç kullananlar.

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla