visitor analyticsvisitor analytics

ÇİFTÇİLERİN SORUNLARINI DİNLEDİLER

ÇİFTÇİLERİN SORUNLARINI DİNLEDİLER
05 Mayıs 2015 Salı 11:20

Cumhuriyet Halk Partisi (CHP) Isparta Heyeti’nin Senirkent gezisinde karşılaştığı bir vatandaş, iktidar partisi AKP’yi muhalefete şikayet etti.

CHP’nin Senirkent çıkartmasında İl Başkanı Senayi Demirkol, Milletvekili Adayları İrfan Bakır ve İsa Önder Dinçtürk ile çok sayıda partili yer aldı. 

en iyisi akp mi

misafir
05 Mayıs 2015 Salı 22:30

Hic ikdidar olmamis bir partiyi bu kadar elestirmek vicdansizlik soylenecek bir sey yok ne diyelim ahir ztum aman maalesef allahin yasaklari kabul gorur olmus tum yanlisliklar dogru dogrularda yanlis olmus insanimizin gozleri kalpleri kor olmus dogruyu soyleyen dinsiz her halti yapanda bas taci olmus ben bu defa once Allahima siginip sonrada temiz namuslu ellere chp ye ulkemi emanet edecegim ALlah dogrunun yardimcisi olsun

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YEMEZLER ASLANIM

HERKESSUSACAK
05 Mayıs 2015 Salı 21:35

SENİRKENT'TE YEREL SEÇİMLERDE BAŞKAN ADAYI GÖSTERMEYEN CEHAPE BUGÜN GELMİŞ MEMLEKETTEN OY İSTİYOR SİZ GİBİ YÜZSÜZLER ORDUSU YOK BU MEMLEKETTE.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

zalim

ıspartalı
05 Mayıs 2015 Salı 20:56

doğru söylüyorsun kardeş chp demek zam demek yokluk demek kıtlık demek karne demek bunu mhp li milliyetçi kardeşlerim iyi okuyun bir zamanlar zam zulüm işkence işte chp diye slogan atıyordunuz şimdi ne olduda chp ile kol kolasınız inadına ak parti varmı başka alternetifi

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

KABACALI

KABACALI
05 Mayıs 2015 Salı 16:48

ALİ GEDİK BİR AKP BİR MHP BİR CHP HERYER POZ VERİYORSUN BU NEDİR BİLELİM

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartali canim kadeşim

Ak Ispartalı
05 Mayıs 2015 Salı 14:11

Ne güzel şeyler yazıyorsun ispartali kardeşim. chp zam zulüm işkence demişsin. şiir gibi olmuş. aynı kafadanız biz ak parti 400 vekil çıkaracak allahın izniyle. allah ak partinin yanındadır.

3 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

ispartali
05 Mayıs 2015 Salı 12:15

Dogru adam bile oluyor chp ne vercek sanki secin chp yi daha beterini gorursun chp de vicdan acima inanca saygi zaten yok chp demek zam zulum iskence yokluk kuyruk demek emmiler dayilar bacilar duyun en iyisi yine Ak parti evet Ak parti saygilar.

5 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla