visitor analyticsvisitor analytics

CHP MİLLETVEKİLİ ADAYLARININ EĞİRDİR ÇIKARMASI

CHP Milletvekili adaylarının Eğirdir çıkarması
24 Nisan 2015 Cuma 10:45

CHP, 7 Haziran genel seçimine hazırlık kapsamında ilçe ziyaretlerini sürdürüyor.

CHP, 7 Haziran genel seçimine hazırlık kapsamında ilçe ziyaretlerini sürdürüyor. Bugün, Eğirdir ilçesine giden milletvekili adayları, ilçe esnaflarını ziyaret etti. Ziyarette, esnafın sorunlarını dinleyen milletvekili adayları, seçim beyannamesinde ekonomi adına yaptıkları hazırlıklarda ne kadar haklı olduklarını gördüler. İlçe CHP’nin Eğirdir temasları…


Öğretmenim ah!

Ah 44 yıllık
25 Nisan 2015 Cumartesi 13:16

44 yıllık öğretmene bak!Noktalama,imla hak getire ! CHP nin bu ülkeyi kuran esas güç olduğunu,ilk 10 yılda ülkeyi demir %7kalkınmayla ağlarla ördüğünü,Sümerbank,uçak fabrikası... gibi büyük yatırımların tek parti döneminde yapıldığını daha sonra çok partili hayata bizzat CHP kendi arzusuyla geçerek demokrasiyi yerleştirdiğini 44 yıllıklar bilir !!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

yalvac.li
24 Nisan 2015 Cuma 19:12

Bu chp den turkiye cok cekti zam zulum iskence yokluk aman ha chp mi sakin Ak partinin kiymetini bilelim hedef 2023 Ak parti evet.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

chp 5

chp5
24 Nisan 2015 Cuma 17:49

chp tek partili dönemde bile üç yıl dayanabilmiş ve seçmenlerin üstünde chp baskısı olduğu halde hiç tek başına iktidar olamamış yüzde 38 üstüne çıkamamış sorar kardeşim 90 yıldır dimi

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

chp

chp
24 Nisan 2015 Cuma 17:41

ya kardeşim ne chp pey miş ya 90 yılldır.1 tane çivi bari çaksaydı bu kadar gündeme gelmezdi...

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

el insaf diyen arkadaşa

el insaf diyen arkadaşa
24 Nisan 2015 Cuma 17:39

sayın el insaf ::: bu ülkeye 44 yılını vermiş emekli bir öğretmenim.sen herhalde chp zamanın da hiç çeşme suyu içmedin bilmezsin içenlere bir sor bakalım.sana soruyorum.chp bu ülkeye yaptığı hizmetlerden sadece ve sadece üç tane say ((( tabiki yok ))) hiç bir şey söylemeyeceğim..daha sayayımmı...

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

EL İNSAF

CHP CHP CHP
24 Nisan 2015 Cuma 14:59

90 yılın hesabını ki ne kadarı doğru tartışılır.Sakız gibi ağıza almak hiç de insaflı değil.Bu güne gelelim biraz.Suriyede ,Libyada,Misirda büyük elçimiz yok.Rusya bile sözde soykırımı kabul etti.Dışarıda itibar sıfır.Dolar 3tl ye koşuyor.Patates bile olmuş 5 Tl.Açlık sınırı 1300Tl 6 milyon işsiz...... daha sayalım mı(admin inşallah yayımlar)

23 Beğendim
99 Beğenmedim
 
Yanıtla