visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:39

CHP ISPARTA TEŞKİLATI TAM KADRO ADALET MİTİNGİNDE YERİNİ ALDI İŞTE DETAYLAR

CHP ISPARTA TEŞKİLATI TAM KADRO ADALET MİTİNGİNDE YERİNİ ALDI İŞTE DETAYLAR
09 Temmuz 2017 Pazar 23:38

CHP ISPARTA TEŞKİLATI TAM KADRO ADALET MİTİNGİNDE YERİNİ ALDI İŞTE DETAYLAR

CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Ankara'dan İstanbul'a başlattığı 'Adalet Yürüyüşü'nün son etabının ardından İstanbul Maltepe'de miting düzenlendi. Yaklaşık 2 milyon insanın katıldığı mitinge Isparta CHP teşkilatı da tam kadro katıldı. Isparta’dan hem yürüyüşe hemde mitinge bir gün önceden otobüsler kaldırıldı.

CHP Isparta İl Başkanlığı, Merkez İlçe Başkanlığı, Kadın Kolları ve Gençlik Kolları Başkanlığı ve ilçe ve belde yöneticileri ile çok sayıda vatandaş İstanbul’daki Maltepe mitingine gitti. CHP Genel Başkanı Kılıçdaroğlu’nun 25 günlük yürüyüşünde CHP Isparta teşkilat üyeleri zaman zaman da destek de bulunmuştu.

İŞTE ADALET MİTİNGİNDEN FOTOLAR










ezikler

yezitler
10 Temmuz 2017 Pazartesi 21:04

Ülkeye acil sabun fab. kurmalı yezit soyları yürüsen tükürsen diksen anlamaz onlar çomar misali kemik peşinde bunları sabun yapsanda köpürmez dna sı bozuklar.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

3235
10 Temmuz 2017 Pazartesi 20:36

Akp ye kızıyorlardı mitinglere otobüsle adam taşıyorlar diye. Şimdi kendileri aynısını yapıyor. Üstelik alanda çok görünelim diye son km leri tek başına yürümüşler. Kontrollü yürüyüş.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

emre
10 Temmuz 2017 Pazartesi 20:00

Kaos yok,yeni Gezi yok, terör yok,provokasyonlara karşı sağduyu ve demokratik bir eylem oldu..Günlerdir her yakıştırmayı yapanlar ne diyecek

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güilkent
10 Temmuz 2017 Pazartesi 19:35

Akp mitinglerde yanlız değildi diyen vatandaşș bu kalabalığın en az yarısı bölücü hdp bununda farkındasınızdır heralde

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ciguli
10 Temmuz 2017 Pazartesi 10:49

Hepiniz. KE-MAL. SİNİZ

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

emre
10 Temmuz 2017 Pazartesi 10:06

15 temmuz demokrasi mitingidir o vakit chp mhp akp lisiyle sadetlisiyke herkes katılmıştı.Ama bunda coğunlukla chp liler katıldı

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

spartalı

spartans
10 Temmuz 2017 Pazartesi 09:11

madem yürümeye başlamış neden durdu? hazır çıkmış yola sınır kapısından Türkiye Cumhuriyetini terketseydi.İpini elinde tutanlara doğru yol alsaydı.

23 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

hahahahah göbekli bakkal dayı

bilir kişi
10 Temmuz 2017 Pazartesi 08:04

göbekli göbekli adamlar yaşlı başlı kadınlar gidiyorsunuz ıspartamızın adını kirletmeyin bari SİZ ÖZGÜRLÜĞÜ DEMOKRASİYİ NAH BULURSUNUZ :)

18 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

AK Parti görünümlü CHP liler

SDÜ
10 Temmuz 2017 Pazartesi 02:25

Fetö operasyonlarını amacından çıkartıp 28 şubat döneminde yarım kalan hesaplaşmayı tamamlamaya dönüştüren AK Parti görünümlü CHP liler. Kurnazca davranıp AK Parti eliyle AK partiyi vurmaktadırlar.

1 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tarafsiz
10 Temmuz 2017 Pazartesi 00:15

ALLAH ULKEMİZİ KOMÜNİST BEYİNLERDEN KORUSUN

36 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

yüzsüzler ordusu

hülya
10 Temmuz 2017 Pazartesi 00:11

15 temmuz mitinginde kalabalığı siz görün 2 milyon muş 10 milyon bile az gelir cumhurumuza adaletmiş hey be ikna odalarını kuranlar utanın siz demi oradasınız yüzsüzler ordusu

24 Beğendim
33 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fatih
10 Temmuz 2017 Pazartesi 00:03

Yalana bak yalana o miting göruntüleri yeni kapı mitingine ait geçen yıldan 7 agustos a aitChp o kadar insan toplayabildigi nerde görulmüş buna anca gülerim ha ha ha

29 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
09 Temmuz 2017 Pazar 23:51

bereket versin otobüscüler kazandı.

23 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla