17 Ağustos 2017 Perşembe 00:40

CHP ISPARTA TEŞKİLATI KILIÇDAROĞLU'NUN YOLUNA GÜL DÖKTÜLER

CHP ISPARTA TEŞKİLATI KILIÇDAROĞLU'NUN YOLUNA GÜL DÖKTÜLER
02 Temmuz 2017 Pazar 17:27

CHP ISPARTA TEŞKİLATI KILIÇDAROĞLU'NUN YOLUNA GÜL DÖKTÜLER

CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu'nun başlattığı Adalet Yürüyüşü'nün 18. gününde yürüyüşçüler Kocaeli'ne ulaştı.

Isparta CHP teşkilatı köprü üzerinden Kılıçdaroğlunun yoluna güller döktü.

 YOLUNA GÜL DÖKTÜLER

 CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, saat 07.30’da başladığı ‘Adalet Yürüyüşü’nün 18’inci gününde ilk molasını verdi. Mola öncesi yürüyüşe destek veren CHP Isparta İl Örgütü, Kılıçdaroğlu’nun yoluna köprü üzerinden gül döktü. CHP Isparta İl Örgütü üyeleri daha sonra yürüyüşe katıldı.

CHPGenel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, bu harekete alkış ile karşılık verdi.





Jandarma
03 Temmuz 2017 Pazartesi 09:47

Yazık olmuş o güllere.

5 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aşınmaz...

İSLAMKÖYLÜ..
03 Temmuz 2017 Pazartesi 00:18

Bırakın yürüsünler.. Yollar yürümekle aşınmaz...Sn Süleyman DEMİREL derdi..

12 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Demirtaş'ın pkk nın hep nin yan kolu

Tamer
03 Temmuz 2017 Pazartesi 00:03

Marifet sayanlar. Senelerdir asker polis adalet istediğiniz pkk nın ve destekçilerin karşısında dağ tepe yürüyor. Savcı kiraz şehit edilidiğinde nerde idiniz.vekiliniz hapse girdi asker polis kara toprağa girdi. İkisinde insan hadi empati yapın. Hangisi toprak mı hapismi seçim sizin. Ben de adalet istiyorum . Ama samimi olsun. Herkes için . .? Vekil için değil. Hadiii .

12 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

emre
02 Temmuz 2017 Pazar 22:19

insan var yola hayvan pisliği döküyor, insan var gül döküyor...

37 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

gülcü baba

gülcü baba
02 Temmuz 2017 Pazar 21:52

bizim tarladan gecen gün gül calındı yoksa bunlarmı caldı bizim gülleri ben şüpeli bakıyorum bu duruma .

15 Beğendim
31 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gitti güzelim güller

Serdar
02 Temmuz 2017 Pazar 21:47

Bir şey diyecem ayıp olcak Y....lıkta sınır tanımayan bir millet olduk vay ki vay

12 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deniz
02 Temmuz 2017 Pazar 21:42

Süper

12 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok basit bir soru

meraklı
02 Temmuz 2017 Pazar 20:13

kpss sorularını sızdırarak ve soruları çalarak binlerce insanın hayallerini yıkanlar için adalet ne zaman tecelli edecek...

26 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akıl yoksunu olunca

Suskun Lady
02 Temmuz 2017 Pazar 19:34

Yazık olmuş güllere. Bunlara gül mü yaraşır? Fetöcüler soru çalarken mi adalet vardı?Masum ayakları yapmasınlar.Daha temizlenmedi,sendikaya üye olup kısa süreliğine olmuştuk,zorla üye yaptılar diye paçasını kurtaranların hanımlarının ve kendilerinin halkbank hesaplarından CEMRE derneğine (Ispartada vardı şubesi) nasıl para aktarmışlar bir araştırılması çok mu zor? Bank asya'da cüzi miktar hesabı olan AK vatandaş hain ilan edildi de , aleni fetö derneklerine para akıtanlar neden hala çalışıyor?

8 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla

emre
02 Temmuz 2017 Pazar 18:00

adalet istiyoruz herkes için.suçsuzlar masumlar için.sabah akşam fetö pkk ile ilişkilendirme yaparak provokasyon yapan goygoycular siz katılmayın 18 gündur bir sorun var mı yok .

37 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartamın güzel gülüne leke olmuş.

özgür
02 Temmuz 2017 Pazar 17:52

Ne istediğini bilmeyen türk düşmanı kılıçdaroğlu! halk okadar aptalmıda iktidar partisine %50 üzeri oy veriyor. adam gibi seçim çalışmalarını yap vatandaş oy versin.

33 Beğendim
47 Beğenmedim
 
Yanıtla