visitor analyticsvisitor analytics

CHP BAKIR İLE DEVAM!

CHP BAKIR İLE DEVAM!
01 Eylül 2015 Salı 14:31

CHP İzmir Milletvekili Mustafa Balbay, ön seçimde ortaya çıkan milletvekili aday listesinin 1 Kasım’da yapılacak seçimde de değiştirilmeyeceğini söyledi. Buna göre 7 Haziran seçimlerinde ön seçimden birinci sıra Milletvekili Adayı olarak seçimlerde Milletvekili seçilen İrfan Bakır yerine korumuş oldu.

CHP Bursa İl Örgütü’nde ülke gündemine ilişkin değerlendirmede bulunan Mustafa Balbay, CHP’de milletvekili adaylarını belirlemek için yapılan ön seçimlerin parti için faydalı olduğunu söyledi. Ön seçimle belirlenen aday listesinin 1 Kasım’da yapılacak erken seçimde değişmeyeceğini belirten Balbay şöyle dedi:

"7 Haziran’dan önce CHP bir karar aldı ve milletvekiliadayları ön seçimle belirlendi. Bu adayların çoğu şu anda milletvekili oldu. Önseçimler sonucunda oluşan milletvekili aday listesi 1 Kasım’da yapılacakseçimlerde de değişmeyecek. Ama bazı illerde çok az oyla kaçırdığımız milletvekilliğimiz var. Bu illerde değişiklik yapabiliriz."

ISPARTALI ESNAFLAR

MUSTAFA
03 Eylül 2015 Perşembe 11:15

VEKİLLİGE LAYIK VE EHİL OLMAK HAKKINI VEREBİLMEKTİR. ZİRA MAKAM VE MEVKİLER ŞAHISLARA HİZMET VE YAKIŞMAK İÇİN DEGİL ;ORALAR MİLLETE HİZMET EDEBİLECEK ŞU-URDAKİ İNSANLARA BİRER EMANET ; AHİRETTE SORGUSU SUALİ OLAN Bİ NEVİ ATEŞTEN GÖMLEKTİR.ZİRA OLUMUSUZ ELEŞTİRİLMEK ÇOK KOLAYDIR. DEGERLİ BÜROKRATLARIMIZA SAHİP ÇIKALIM. SAYIN BAKIR VE OKUTANA DESDEKLERİMİZLE YANLARINDA OLALIM

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İrfan Delikanlı Adamdır

Yalavaçlı
02 Eylül 2015 Çarşamba 16:25

İrfan Bakır'ı şahsen tanırım adam gibi adamdır kendi. Ispartamıza çokta hizmeti dokanmıştır...

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartanin bos sosyetesi otellerde sabah kahvaltisi istiyor.

m.esat aras
02 Eylül 2015 Çarşamba 16:02

chp genelinde ekseri ayni yaklasim vardir. lafta koylu milletin efendisidir ama gunumuz chp sinde secmen sosyetik, cok para harcayan agalar pasalar isterler. Ispartali gencler ne zamandan beri kafelerden kalkip kutuphaneleri doldurdular vizyon sahibi oldularda herhangi bir toplumsal konuda, cevre bilincinde Irfan Bakir ile konustular da cevap alamadilar,tatmin olmadilar. Elini cebine ****yan vekil diye elestirirken "neden bir vekilin elini cebine ****si gerekir?" sorusunu sordular mi acaba.

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜÇ HİLAL

ALPARSLAN
02 Eylül 2015 Çarşamba 10:56

chp nin boş yorumcuları hangi k....ın kılısınız bilmiyorum ama sayın irfan bakır ı karalamanız size artı getirmez onu tanıyan tanıyor kendinizi küçük düşürmeyin NOT: köşe lokantada sorgusuz karnınızı doyurabilirsiniz yaz hesap irfan bakıra

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

FAKİRİN EKMEĞİ

UMUT
02 Eylül 2015 Çarşamba 10:07

YA İSTANBULDA YAŞAYAN MURAT SAH ENİŞTEN ADINAMI YAZIYOSUN ISPARTAYI BİLEMESSİN SEN ÇOK PARA HARCAMAKLA OLMUYOR ÖNSEÇİMİ TAKIR TAKIR KAZANAN BAKIR AHLAKSIZLARA YOL AÇMAYALIM LÜTFEN AHLAKLI Bİ YARIŞ YAPALIM

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

murat
02 Eylül 2015 Çarşamba 09:30

HÜYÜKLÜ-KURUSARI YOLU ASFALT YAPILMASINI İSTİYORUZ.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

AVANTACILAR

SERDAL
02 Eylül 2015 Çarşamba 02:37

BAZI AVANTACILAR İRFANI NİYE ELEŞTİRİYORLAR BİLMEK İÇİN MÜNECCİM OLMAYA GEREK YOK,İRFAN BUNLARI YEDİRECEK İÇİRECEK O OZAMAN İRFANDAN İYİSİ OLMAZ.ANCAK İRFAN DEVLET MEMURU BİR ADAM 2011 SEÇİMLERİNDEN SONRADA İKİ DEFA SÜRGÜN YEMİŞ BİR ADAM HİÇ İRFANI ELEŞTİRENLER İRFANIN HATIRINI HALİNİ SORDUMU HAYIR.SORMAYA BİLİR İRFAN 3 AYLIK VEKİL HER HANGİ BİR İŞİN HALİNİ İÇİN İRFANIN KAPISINI ÇALIP DA OLUMSUZ CEVAP ALAN OLDUMU BUDA OLMAMIŞTIR.ÖYLEYSE MESELENİN ÖZÜ YİYİP İÇME MEVZU SABREDİN YAHU ODA OLUR

12 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emegın sesı :)))

Murat sah
01 Eylül 2015 Salı 22:57

Ama ne emek hiç çalışma yapma hiç para harcama, herseyden ote Sayın Bakır Ispartaya ne vaad ediyosun Allah askına? Neyi degistırecen, eger biraz akıl, mantık var ise Biraz partını , memleketını dusunuyosan lütfen cekil, gençlere yol ver artık . Isparta degısım ıstıor , vizyon istiyor, ses getirmek istiyor.....

4 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Irfan bey emekli olsun

Selim gelgin
01 Eylül 2015 Salı 22:33

Tembellik ve hic calimadan , cebinden bir lira harcamadan ve kendi koyu olan YALVAC/kurusari'da bile chp'nin 100 kusur olan oyunu, kendi akrabalari ve koyluleri bile oy vermedigi icin 80 e dusuren bakir tekrar aday olmamali, onun gazetelere ve bu sitelere yazilarini yazan yalim halici olsun daha iyi!!!!!

7 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

haklı

hakim bey
01 Eylül 2015 Salı 21:48

irfan bakır namazında bi adam kumarda içkide bulamasıın kumarda diyen ispat etsin şerefsizdir

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

emeğin sesi

halil uçar
01 Eylül 2015 Salı 21:46

emek için bakıyom isim değiştirerek üçkağıtçılar yazmış sanırım dolandırıcılar mı gelsin irfan bakırın kime borcu var bakır vizyon da var adam gibi adam sapına kadar adam meşru ailesi çocukları var

17 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Degısım olmalı

Murat Sah
01 Eylül 2015 Salı 20:23

Ispartanın sesı olabilecek, Ankarada Ses getırecek, ıspartalıya hızmet edebilecek kapasitede birinin aday olması gerekir aksi takdirde sonuc ortada zaten Isparta 2 . Partiyken 3. Partı olduk. Genç , vizyonu ve cevresi olan adaylar istiyoruz. İrfan bakır,artık Lutfen EMEKLİ OLSUN,Chp'ye FREN OLMASIN,Sizi chpliler olarak istemiyoruz, sayın BAKIR!!!!

6 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeniden önseçim

Cesur Gabakçı
01 Eylül 2015 Salı 16:41

mustafa balbay kim ve hangi yetkiye dayanarak bu açıklamayı yapıyor bilmiyorum ama kartların baştan karıldığı düzlemde yeniden önseçim bir zorunluluktur çünkü gamze ilgezdi gibi faciaların bir daha yaşanmaması gerekiyor.

4 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKLIN YOLU BİR

NECATİ KARLI
01 Eylül 2015 Salı 16:10

CHP İRFAN BAKIR TERCİHİ İLE DOĞRU OLANI YAPMIŞTIR. CHP DEMOKRASİ VE ADALET PARTİSİDİR. HERKESİN BİR ZAMANI VE ZEMİNİ VARDIR ZAMAN İRFAN BAKIR ZAMANIDIR. KİMSE KUSURA BAKMASIN HERKES YERİNİ VE ZAMANINI BİLSİN.

16 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla