visitor analyticsvisitor analytics

CHP ADAYLARI DURMAK BİLMİYOR....

CHP ADAYLARI DURMAK BİLMİYOR....
26 Nisan 2015 Pazar 21:37

CHP Milletvekili adayları, Karaağaç Pazarı’nı gezdi.

CHP Milletvekili adayları, Pazar tatilini de halkla buluşarak geçirdi. Milletvekili adayları İrfan Bakır ile İsa Dinçtürk, Karaağaç Mahallesi’nde kurulan pazarı gezdi, esnaf ve halkla bir araya geldi. Bu ziyarette bakın neler konuşuldu?



irfan

Vekilimsin
27 Nisan 2015 Pazartesi 15:17

BAzıları diyor ki CHP bu memlekete ne yaptı.CHP ne zaman iktidar olduki.Hİçolmazsa CHP seçmeni kendisi asgari ücretle çalışırken sarayda oturanları alkışlamadı bu zamana kadar bundan sonrada alkışlamayacaktır.ŞUndan emin ol kara gözlüm CHP iktidara geldiğinde değerlere sahip çıkacak ve en çokta senin gibilere hizmet verecektir.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

don

sel
27 Nisan 2015 Pazartesi 14:52

şu anka skp hükümeti başta heryeri sel aldı va don vurdu demekki chp döneminden sonra akp döneminde bu işler olurmuş hala akp de keramet arayanlar var

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

oylar

chp
27 Nisan 2015 Pazartesi 14:47

size inat chp

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bülbül gibi şakıyanları da gördük...

Doğrucu Davut
27 Nisan 2015 Pazartesi 13:58

Bugüne kadar çok konuşan ama boş konuşan nice vekiller gördü bu memleket...Anadolu da milletvekilliği yapacak adaylarda önemli olan halka dokunabilmeleri, halkın içinde olmalarıdır. Nasıl olsa her parti grubundan 20-30 hatip seçilecektir.İrfan BAKIR' dan beklenen icraattır süslü konuşmalar değil.Arkasındayız, destekliyoruz...

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gördüm

Ordaydım
27 Nisan 2015 Pazartesi 13:06

beni temsil edecek bir kriteri yoktu...

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartam duy

ispartali
26 Nisan 2015 Pazar 23:05

Chp simdiye kadar ne verdi de simdi ne vercek yokluk huzursuzluk verir istikrar sursun turkiyem buyusun Ak parti evet Ak parti evet

2 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne dedi?

Bakır
26 Nisan 2015 Pazar 22:20

İrfan Bakır ne dedi? Of ki ne of, 1. sıra adayı ve ülkeyi yönetmeye adaylar !!

2 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla