visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 21:48

CHP ADAY ADAYI HIZLI BAŞLADI

CHP ADAY ADAYI HIZLI BAŞLADI
05 Şubat 2015 Perşembe 18:49

CHP ADAY ADAYI HIZLI BAŞLADI

 

Cumhuriyet Halk Partisi'nin Milletvekili Aday Adayı İzzetBeydoğan ilçe ziyaretlerini tüm hızıyla sürdürüyor. Isparta ve ilçelerdeteşkilat mensupları ve halk ile buluşan Beydoğan sorunları dinliyor.

Isparta Merkez ve İlçelerinde çalışmalarına devam eden CHPAday Adayı İzzet Beydoğan, gençlerden kurulu bir ekiple çalışmalarına Keçiborluİlçe Yönetimi ziyareti ile devam etti. Beydoğan, Keçiborlu İlçe yönetimi veüyeleri ile 2 saate yakın süren toplantıda 2015 yılı haziran ayında yapılacakseçimleri değerlendirdiklerini söyledi. Daha sonra yöre ile ilgili sohbettensonra Isparta'ya gelen ekip, akşam üzeri askere gidecek gençleri otogardauğurladılar. Beydoğan, çalışmalarına aynı tempoyla devam edeceğini söyledi.

2015

Cumhur. Eşref. Ünsal
06 Şubat 2015 Cuma 12:52

Görünen Köy. Kılavuz. İstemez .

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isspartalı Aktrol zavallısı

Bojuware 201
06 Şubat 2015 Cuma 11:31

Akp den kemiklenen ziciri tutulmuş yal çanağından beslenen. Chp yaşadığın cum. Akp zihniyeti Emevi abbasi zihniyeti RTE Muaviye yezit kafası kitlesi kerbela İmamı azamı katleden kafa Maraş çorum sivas katliamı kafası indirilen dini yoket uydurulan dinde hırsızlık yap zihniyeti senin gimi tasmalıya kemik at zihniyeti. Memnunsan fui fui tut tut.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla