visitor analyticsvisitor analytics

CHP'DE SANDIKLAR AÇILIYOR

CHP'de Sandıklar Açılıyor
29 Mart 2015 Pazar 17:55

CHP'de Sandıklar Açılıyor

7 Haziran'da yapılacak seçimler için aday belirleme işlemini ön seçim ile yapma kararı alan CHP'de bugün üyeler oy kullanma işlemini gerçekleştirdi.

Isparta'da bulunan 7 sandığın genelinde Ecz. İsa Önder Dinçtürk ve İrfan Bakır'ın önde gittiği ilk gelen bilgiler arasında.

 CHP'de sandıklar açılmaya devam ediyor 1001 No'lu sandığın birincisi İsa Dinçtürk oldu.

AÇILAN İLK SANDIKLARDA İRFAN BAKIR VE İSA ÖNDER DİNÇTÜRK BAŞA BAŞA ÖNDE GİDİYOR....

 BİRİNCİ MİLLETVEKİLİ  BELLİ OLDU  İRFAN BAKIR 
ANLIK GELİŞMLER... İLÇE İLÇE SONUÇLAR...

  BOMBA 32' DE  BİZİ TAKİP EDİN  HABERİNİZ OLSUN 



ısparta ve siyasetin devamı

sinan sahin
30 Mart 2015 Pazartesi 01:14

çığlıklarına sessiz kalamaz,malını kaptırana,karanlık insanlarla başı derde girene,kızı kaçan,oğlu kavga eden insanlara yardım etmekten kimse alıkoyamaz.Siyaseti de zamansal ve zeminsel anlamda ****et iyi üretir.örneğin;'Vatanı ve ortak mallarımızı satıyorlar'diye hamasi siyaset yapacağına 'Hem Millileşeceğiz,hem zenginleşeceğiz'diyerek yeni ufuklar açar.Ispartalıların bir kısmının Şehr-i eminini seçerken dürüst davranmadığını gördük.Yinede canları sağolsun.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

CHP KENDİ AYAĞINA SIKTI

CHP
29 Mart 2015 Pazar 22:57

Katılıyorum. Ceyhan'ı seçmeyen CHP kendi ayağına sıktı. Halka hitabet önemlidir. Birleştirici olmak önemlidir. Biraz objektif olmanız lazım.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şans

Şahin senoglu
29 Mart 2015 Pazar 19:00

CHP de Ceyhan ikide olsaydı ,,,iki giderdi,,,bu şansı ne yazılı CHP kaybetti.ısparta da bir devam eder...türkiyedede CHP ve mhp aynı kafada,,,ey CHP'li kardeşim siz kendi oyunuzu muhafaza derdindesiniz,,,iktidarada gelemezsiniz,,,çünkü DYP nin oylarının akp ye gittiğini düşünemiyorsunuz...akp ye iki milletvekilliği tepside sunuldu...hayırlı olsun.akp gene iktidar,,bu yorumu unutmayın..

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şans

Şahin senoglu
29 Mart 2015 Pazar 18:49

CHP de Ceyhan ikide olsaydı ,,,iki giderdi,,,bu şansı ne yazılı CHP kaybetti.ısparta da bir devam eder...türkiyedede CHP ve mhp aynı kafada,,,ey CHP'li kardeşim siz kendi oyunuzu muhafaza derdindesiniz,,,iktidarada gelemezsiniz,,,çünkü DYP nin oylarının akp ye gittiğini düşünemiyorsunuz...akp ye iki milletvekilliği tepside sunuldu...hayırlı olsun.akp gene iktidar,,bu yorumu unutmayın..

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yaaa

ali
29 Mart 2015 Pazar 17:41

Çok bağırmaya üfürmeyle medyayı arkana almakla başarı gelmiyor ceyhan efendi

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEMOKRASİ

HALİL
29 Mart 2015 Pazar 17:30

Diğer partilerede örnek olsun

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOĞRUYA DOĞRU

DOBRA DOBRA
29 Mart 2015 Pazar 12:52

Her ne kadar chp li olmasam da adamların demokrasi anlayışına hayranım. Tebrik etmek lazım. En demoratik parti.

21 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla