visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 11:49

CEZAEVİ YAPILACAK!

CEZAEVİ YAPILACAK!
16 Şubat 2016 Salı 16:06

Yıllardır yapımı beklenen Yalvaç Cezaevi için müjde bugün geldi.

Ak Parti Isparta Milletvekili, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç ve Ak Parti Yalvaç İlçe Başkanı Ahmet Sektioğlu tarafından verilen müjdeye göre, Yalvaç Cezaevi yapımı 2016 yılı bütçesine konuldu. Dün ve bugün Plan ve Bütçe Komisyonu'nda yapılan görüşmeler sonucu yapımı kabul edilen Cezaevi için bu yıl içinde ihale sürecinin başlaması bekleniyor. 
 
Bu konuda gayretlerini ve desteğini esirgemeyen Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'e ve emeği geçen herkese ilçemiz adına teşekkür ediyoruz.

!!!!!

vatandas
18 Şubat 2016 Perşembe 00:11

BIR SEHRE BIR HAPSANE NE FAYDA KAZANDIRIR ANLIYABILMIS DEGILIM ! HALBUKI HAPISHANE VEYA CEZAEVI YAPILACAGINA FABRIKA YADA MILLETIN CALISACAGI ALANLAEA YATIRIM YAPILSAYMISTA MILLETI SUCA BULASMAKTAN KURTARILSAYMIS!

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sonunda

Yalvaçlı
16 Şubat 2016 Salı 21:34

Uzun bir süredir bekleniyordu ve nihayet olacak inşallah.İnşallah imamhatip okulunun ortakosımının da bina sorunu çözülür.Reise Yalvaçtamısınız Kocaman bir teşekkür.

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla