visitor analyticsvisitor analytics

ÇEVİK RÜZGARI DEVAM EDİYOR

ÇEVİK RÜZGARI DEVAM EDİYOR
28 Eylül 2014 Pazar 16:50

ÇEVİK RÜZGARI DEVAM EDİYOR

YALVAÇ Eğitim Bir-Sen Şube Başkanı İsmail Çevik, yapılan kongre de katılımcıların bir çoğunun oyunu alarak tekrar başkanlığa seçildi.  

YALVAÇ Eğitim Bir-Sen Şubesi’nin olağan genel kurulu yapıldı. Kongreye katılan tüm üyelerinin oyunu alan  Başkan İsmail Çevik güven tazeledi. 

LEYLEĞİN ÖMRÜ

DİNARLI
30 Eylül 2014 Salı 01:07

Yoruma Yalvaç'ta adam kalmamış gibi, başka adam yokmuş gibi cümlelerle lakırdamaya başlayan arkadaşlara şunu sormak istiyorum.SİZ KENDİNİZİ ADAM GÖRMÜYOR MUSUNUZ YOKSA.??Kendini adam görmeyenlerin başka yerlerde adam araması abesle iştigaldir.Herkes kendi işine baksın.Ayrıca insanlara memleketleri değil adam gibi adamlıkları değer katar.Memlekette keramet olsaydı Mekke'lilerin hepsi cennetlikti vesselam.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Güven verilirse

Güven
29 Eylül 2014 Pazartesi 18:29

Güven vermese bu arkadaş nasıl tüm üyelerinin oyunu alıyor.Karşısına başka aday çıkıpta talip olunmamış anladığım kadarıyla.E karşında kimse yok illa devam et deniliyor. Emek harcanan bi yer öyle bırakılmaz.Zam derken Allaha şükürler olsun.Maaş karşılığına bile başka okullara öğretmen görevlendirilemiyor. Mesleğin ahlaki yönlerine iş ahlakına sahip çıkılması lazımmmm.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NEYİN GÜVENİ????

ali oğuzlar
29 Eylül 2014 Pazartesi 16:32

hangi gün eylem oldu da meydanlara cıktılar? hangi gün zam istediler.mensup oldukları sendika memurlar ne kazandırdı?cumhuriyet tarihinda ilk defa temmuzx zammı verilmedi.hepsi bu arkadasların mensup olduğu sendika yüzünden.bu arkadas ilçemize milli eğitim müdür oldu yanılmıyorsam. ilçe milli eğitim müdürü sendika temsilcisi olursa o öğretmenler diğer sendikalara nasıl gidip de üye olacak b unu sorgulayan varmı? hükümet yandaşı sendika elbette daha cok üye yapacak. diğer zat erdal da öyle...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tüm üyeler derken.

Üye
29 Eylül 2014 Pazartesi 15:11

Tüm üyelerin oyunu alıyorsa demekki seviliyor. Çalışıyor. Tanımıyorum ama bir akp li olarak Türkiyelisiniz bizim için yeterli.Hocam sıkma canını Gelendosta gelince herkes değişimi konoşuyır. MEYVE VEREN AĞAÇ TAŞLANIR.DURMAK YOK YOLA DEVAM. Allah yar ve yardımcın olsun.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haksız bir işini gösterin.

Yalvaçlı
29 Eylül 2014 Pazartesi 15:05

9 yıl yalvaçta çalıştım. Adıyamanlı diye en çok eleştirenlerdenim.Ama haksız hukuksuz hiçbir uygulamasını görmedim.Sendika ayrımı yapmadan herkesi kucakladı.Kim bana haksızlık yaptı diye bilir.Talvacın siyasetini herkes bilir.İlçe yönetimi kendi hatalarını bu şekilde mi?kapatıyor.Bu arkadaşın bu sendikaya kaç üye yaptığı ortada.Yiğidi öldür hakkını yeme.teşkilatcılığın göstergesi olarak ilçe müdürlüğüne takip olmadı görev verildi.Yalvaç belediyesini akp neden kaybetti önce ilçe yön. Cevap versi.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

DIŞARIDA ARAMAYIN

ANTİPARALEL
29 Eylül 2014 Pazartesi 12:05

Devlet cemaat paraleli ile uğraşıyor. Paralel bir tane değil ki. Her yerde paralel var. Birileri bazı yerleri ele geçirmiş. Bırakmak bilmiyor. Biz vazifemizi yaptık, biraz da başka arkadaşlarımız yapsın demiyor. Kurmuşlar ekibi karşılarına hiç kimse çıkamıyor. Çıksınlar hele. Sonuç belli. Delege kendileri, divan başkanı kendileri. Başkanlar kendileri. Kimse karşılarına çıkamıyor. Bundan büyük örgüt, bundan büyük paralel mi var. Yakında Ispartada da seçim olacak. Aynı senaryo oynanacak.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKILLI ADAM

DAVRAZLI
29 Eylül 2014 Pazartesi 11:50

Şu İhsan akıllı adam valla. Baksanıza gene sadık adamlarını başta tutuyor. Yeri gene garanti. Tek kelime ile tebrik ediyorum.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ATALAR SÖZÜ

Yalvaçlı
29 Eylül 2014 Pazartesi 11:23

Bana arkadaşını söyle, kim olduğunu söyleyeyim.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BREH BREH BREH

AK PARTİLİ
29 Eylül 2014 Pazartesi 09:27

Bu arkadaşı fazla tanımam. Ancak;1-Yılarca aynı görevi yürütüyor.2-Tam bilmiyorum ama Mardinli ya da Adıyamanlı.3-Halen Gelendost ilçe milli eğitim müdürü. Yani şuan Gelendost'da görev yapıyor.Peki nasıl oluyor da tekrar Yalvaç temsilcisi oluyor. Ahlaki olup olmadığını sorgulamıyorum. Bizi ilgilendirmez ama Yalvaçlı kimse kalmadı mı. Esas orada çalışan öğretmenlere hakarettir bu.Sayın İsmail ÇELİK'den başka kaliteli adam yokmuş gibi algılanır. Tek aday,tek liste. Manşete baş.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla