visitor analyticsvisitor analytics
27 Temmuz 2017 Perşembe 17:48

CENTRUM GARDEN AVM'DE FUAR AÇILDI

CENTRUM GARDEN AVM'DE FUAR AÇILDI
09 Haziran 2017 Cuma 13:46

CENTRUM GARDEN AVM'DE FUAR AÇILDI

CENTRUM Garden Alışveriş Merkezi önünde fuar açılışı yapıldı. Yöresel ürünler ve Luna Park’ın bulunduğu fuar ziyaretçilerini bekliyor.

28 Mayıs - 27 Haziran tarihleri arasında açık kalacak olan fuarda arıca Ramazan Şenlikleri de yer aldı. Nostaljik Yarışmaların, gösterilerin bulunduğu etkinliklere katılanlar ise eğlencenin tadına varıyor.

Fuar alanında ise yöresel ürünler sergileniyor. Ayrıca fuara gelenler Lunapark’ta büyük bir eğlenme fırsatı buluyor. Yine Centrum Garden Alışveriş Merkezi’nin ikinci katında Semazen, Sirt, Karagöz – Hacivat, Aşık ile Maşuk, Palyaço Gösterisi, Hediyeli Yarışmalarda yapılıyor. 27 Haziran’a kadar açık kalacak olan fuarı mutlaka ziyaret edin. 

Dikkat

hoca
09 Haziran 2017 Cuma 19:52

Geçen seferki fuarda bi firmadan "Kara dut özü" satın almıştım, ambalajlı şişe içinde, eve gelip şişeyi açtım, içinden keçiboynuzu pekmezi çıktı.Organizatörler biraz dikkat etsin,her önüne gelen firmayı almasınlar.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

merhaba ıspartalı

ahmet
09 Haziran 2017 Cuma 09:32

bak gene biz geldik yöresel ürünler hadi gel gez başka ne yapabilirsin ki sana bunu ihsan eylediğimize dua et

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat
09 Haziran 2017 Cuma 04:12

Bu tür fuarlarda çocuklar üzerinden hayvanlar aracılığıyla para kazanacağız diye neler yapılıyor. Yazın sıcağında aralıksız akşama kadar insanları çocukları sırtında gezdiren develer, midilliler hayvanın duracak hali kalmamış. Daha geçen gökkubbedeki fuarda bardaktan boşalırcasına yağmur yağıyor midilli yağmurun altında kimsenin umrunda değil lütfen dikkat yetkililer! Bu hayvanların eğlence için kullanılmasına göz yuman ebeveynler de ayrı bir konu.

25 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla