visitor analyticsvisitor analytics

CENTRUM GARDEN'DAN ELEKTRİK KESİNTİSİ AÇIKLAMASI

CENTRUM GARDEN'DAN ELEKTRİK KESİNTİSİ AÇIKLAMASI
23 Eylül 2016 Cuma 17:22

CENTRUM GARDEN'DAN ELEKTRİK KESİNTİSİ AÇIKLAMASI

Centrum Garden AVM yönetimi, işletmelerin elektriklerini sebepsiz yere kestiği iddiaları ile ilgili olarak açıklama yayınladı.  

Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Şener açıklamasında; Centrum Garden AVM de hiçbir işletmenin elektriği yönetimin tasarrufunda kesilmez ve kesilmemiştir. Alışveriş Merkezimizde İşletmelerin kullandığı enerji, AVM'lerde yaygın olarak kullanılan , otomasyon sistemine bağlı kontörlü sistem ile sağlanmaktadır. Kontörlü sistemde şayet işletmenin kredisi kalmamış ise sistem önceden ikazlar verir ve yönetim bu ikazları işletmeye iletir. İşletme Kontör yükletmek suretiyle enerji temin etmeyi sürdürür.

Bahsi geçen işletme bu konuda defalarca uyarılmış ise de konuya duyarsız kalmıştır. Bunun neticesi olarak 22 Eylül 2016 tarihinde AVM'nin kapanış saatinden 15 dakika sonra saat 23:15 de sistemin otomatik olarak enerjiyi kestiği öğrenilmiştir. AVM yönetimi olarak hemen müdahale edilmiş ve manuel olarak sistemden enerji alması sağlanmıştır.

Konu tamamen söz konusu işletmenin sahiplerinin  ilgisizliğinden ve duyarsızlığından kaynaklanmıştır.

Saygı ile duyurulur.

Zenginer

Zekeriya
26 Eylül 2016 Pazartesi 16:51

Sen anca kendini düşünen bir adamsın.ben paramı alayım herkes naparsa yapsın düşüncesindesin.bi ayağa kaldıramadınız orayı.mahvettiniz oraya işletme açanları.herkes bir bir gidecek ordan.pasaja çevir kendin otur eyy Şener.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İYAŞ

yaşlı teyze
25 Eylül 2016 Pazar 11:14

İyas avmde yuruyen merdivenlere yasli teyze sikisti onu niye haber yapamiyorusunuz

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Avmler..

X. Y
24 Eylül 2016 Cumartesi 22:38

İyas avmde yuruyen merdivenlere yasli teyze sikisti onu niye haber yapamiyorusunuz 3 gun gecti ort pas ediliyor..

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ödemezlerse yine kessin

mesut haklı
24 Eylül 2016 Cumartesi 16:53

hem faturayı ödemeyeceksin hemde konuşacaksın yok öleee.ama burası ısparta .

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Avm

Ogzhan
24 Eylül 2016 Cumartesi 13:54

Migros ve strazburg cafe olmasa kimse gelmez oraya şimdi her mahallede migrosda var adarlar büyük bir outlet avm açsa kuleönünün oraya centrum garden temelli biter.Birçok firmanın yakında ordan çekileceğini düşünüyorum.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

centrum garden

öde milletin parasını
24 Eylül 2016 Cumartesi 13:10

sayın mesut kimse inanmaz buna.göz göre göre mafettin orayı.zamanında gün içinde diğer mağazalarında bilerek sen kestirdin elektriğini.insanları kandırmaktan vazgeçin artık.insanları çalıştırıp çalıştırıp ödemediniz paralarını.herkesin ahı çıkacak

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adı AVM imiş

Isparta'lı engelli
24 Eylül 2016 Cumartesi 11:06

ENGELLİ ARAÇ PARK YERİ OLMADIĞI İÇİN ZATEN GİTMİYORUM. TAVSİYEDE ETMİYORUM.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yol ver

Ingılızce
24 Eylül 2016 Cumartesi 00:50

tum dukkanlar bosaltacak. Yakında tum gerceklerı acıklayacagım bekleyın. Tek tek. İnsan yerine koymadıgın insanlar adına. Gozunun onunde maasını vermedığın için ağlayan gözü yaşlı amcalar adına Acıklayacagım bekleyin.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla