22 Şubat 2020 Cumartesi

ISPARTA
HANGİ MÜDÜRLÜK, HANGİ BAŞKAN YARDIMCISINA BAĞLI

HANGİ MÜDÜRLÜK, HANGİ BAŞKAN YARDIMCISINA BAĞLI

YALIM HALICI GÖREVİ DEVR ALDI

YALIM HALICI GÖREVİ DEVR ALDI

KONTROLDEN ÇIKIP AĞACA ÇARPTI, YAN YATTI

KONTROLDEN ÇIKIP AĞACA ÇARPTI, YAN YATTI

1 YAŞINDAKİ ÇOCUK YANGIN SONRASI HAYATINI KAYBETTİ

1 YAŞINDAKİ ÇOCUK YANGIN SONRASI HAYATINI KAYBETTİ

CENTRUM GARDEN'DA KİTAP FUARI AÇILIYOR

CENTRUM GARDEN'DA KİTAP FUARI AÇILIYOR

Isparta

Centrum Garden Alışveriş ve Yaşam Merkezi 1. Kitap Fuarında Yer Alacak Olan Yüzün Üzerinde Yayınevi, Bircan YILDIRIM, Zekeriya EFİLOĞLU, Safiye ÇETİNKAYA ve Sinan YAĞMUR'un Katılımlarıyla Gerçekleştirilecek Olan Söyleşi İmza Günü ve Kitap Fuarına Sizleri de Bekliyoruz.

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Asd

17 Ocak 2020 Cuma 18:09

Ünlü yazarlar ??

troyka

17 Ocak 2020 Cuma 08:59

Yobazlar topluluğundan ne olur ki, bilimden, gerçeklerden bahseden söyleşiler gerekli ortadoğu memleketlerine, yoksa birbirinizi öldürmeye devam edersiniz. Unutmayın bu günkü medeniyeti ezbere konuşanlar değil sorgulayanlar sayesinde yaşıyorsunuz.

troyka

17 Ocak 2020 Cuma 08:59

Yobazlar topluluğundan ne olur ki, bilimden, gerçeklerden bahseden söyleşiler gerekli ortadoğu memleketlerine, yoksa birbirinizi öldürmeye devam edersiniz. Unutmayın bu günkü medeniyeti ezbere konuşanlar değil sorgulayanlar sayesinde yaşıyorsunuz.

Yavuz Kuru

17 Ocak 2020 Cuma 00:11

1.kitap fuarı demişler, baştan çakma ve korsan bir organizasyon olduğu belli. Tobbdan onaylı değilse Fuar diye yanıltıcı ibare kullanması yasaktır. Kitapları böyle ayak altına düşürmeyin. Kitap fuarımız var ve Gökkubbede oluyor, bunu baltalamak için böyle ucuz şeylere girmemek lazım.

Öğrenci

16 Ocak 2020 Perşembe 23:39

Ben internetten alıyorum. İstanbul, Ankara dışında yapılan fuarların çoğu çöp. Hele böyle avm şeyleri...

VATANDAŞ

16 Ocak 2020 Perşembe 23:37

Hangi yayınevleri var? 100 tane demişsiniz ama isim yok. Ona göre gelelim.

Aaa

16 Ocak 2020 Perşembe 23:34

Yapılan şeye fuar diyebilmek için resmi bazı şeyleri karşılamak gerekir. Boyutu ne bilmiyorum ama büyükçe bir işse resmiyette sıkıntı olur.

Kitapçı Bulut

16 Ocak 2020 Perşembe 20:24

Bunlar mı yazar? Ne yapmaya çalışıyorlar acaba Isparta Kitap Fuarı 28.Şubatta Gökkubbede olacaktır.

VATANDAŞIN BİRİ

16 Ocak 2020 Perşembe 20:02

yılmaz özdil niye yok.....

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR