visitor analyticsvisitor analytics

CEMAATLERİN KUCAĞINA DÜŞMEYECEK

CEMAATLERİN KUCAĞINA DÜŞMEYECEK
16 Ağustos 2014 Cumartesi 13:40

İçişleri Bakanlığı yurt yapımı için yaklaşık 3,8 milyon ödeneği gönderdi...

Yalvaç İlçesinin en önemli sorunlarından birine, nihayet Paralel yapıyla mücadele etme adına da olsa el atılmasını mutlulukla haber aldık. 

 

Yıllardır ilçemize gelen orta öğretim öğrencilerinin en büyük sorunu olan barınma sorununun çözülmesine katkı sağlayacak olan ve Yusuf Ziya Göksu Oyun Alanı’nın arkasında yer alan eski kız yurdunun yerine yapılacak orta öğretim yurdu için İçişleri Bakanlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Genel Müdürlüğü tarafından 3.767.964 TL ödenek gönderildiği öğrenildi. 

 

Ödeneğin Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü hesabına aktarıldığı, ihalenin bu müdürlükçe yapılacağı kaydedildi. İnşaatın yapılacağı alanda bulunan eski kız yurdunun da yıkım çalışmalarının da tamamlanmak üzere olduğu öğrenildi. 

 

200 yataklı, erkek ve kız yurdu olarak ayrı girişlere sahip olarak yapılacağı belirti len yurt için önümüzdeki günlerde ihalenin yapılmasının ve bir sonraki eğitim ve öğretim yılına yetiştirilmesinin hedeflendiği kaydedildi. 

 

Yurtla ilgili bu güzel haberin ardından vatandaşlarımız, dershane sorununun da çözümü için harekete geçilmesini ve gerekli adımların atılmasını bekliyor.  

vaybe 360 derece dönüş

SİVİL VATANDAŞ
20 Ağustos 2014 Çarşamba 11:53

daha 2 sene öncesine kadar bu cemaate önayak olanlar devlet kadrolarını bu cemaat adamı ile dolduranlar bugün öküz öldü ortaklık bitti sistemi ile cephe alıp neden engel barikat kurma telaşında?? Menfaatler bitti kavgalar başladı....

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

din

ali
18 Ağustos 2014 Pazartesi 11:59

din bütün cemaat tarikatların kontrolünden çıkarılmalıdır.okuldaki din öğretmenleri diyanet ne iş yapıyor.dini hep istismar ediyorlar.bir de cuma günleri imamlar sürekli yardım istemekden vazgeçseler iyi olur.imamlara müezzinlere maaş vermeseler kaçı camiye gelip namaz kıldırır?

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

apart

ali
18 Ağustos 2014 Pazartesi 11:54

serbest apartlar denetlensin.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

imam hatip lisesi yaptıracağım

reza zerrab
17 Ağustos 2014 Pazar 15:01

çoruma reza zarrab imam hatip lisesi açılacaktı. başbakan öyle demişti. hayır sever reza zarrab ıspartaya da bir hayır işlese. ayak kabı kutuları bizden olsun, sadece içini dolduruversin. herkes kimin hayırsever olduğunu kimin hırsız olduğunu biliyor ama işine gelmeyen %51,78 için belirtiyorum ki hırsızlığa prim verdiniz. yarın en değerli herşeyinizi kaybetmiş olacaksınız. Hırsızı kollayarak çok iyi iş becermiş gibi öğünenler de kendine dindarlık kisvesi buyurmuşlar. Allah hepsini ıslah etsin.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

AHMET SELAMİYE CEVAPTIR

BÜYÜK TÜRKİYE
17 Ağustos 2014 Pazar 14:18

YAKINDA NE PKK KALACAK NE DE TKP. MARKSİSTLER DE KOMÜNİSTLER DE SİYONİSTLER DE DİNİ KENDİNE GÖRE YORUMLAYAN CEMAAT VE TARİKATLER DE YENİ TÜRKİYE POTASINDA YA ERİYECEK YA DA KAÇACAK DELİK ARAYACAKLAR! CUMHURBAŞKANIMIZIN ÖNDERLİĞİNDEKİ BÜYÜK TÜRKİYEYİ HİÇBİRİNİZ ENGELLEYEMEYECEKSİNİZ!

3 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

SİZ ÖĞLE ZANNEDİN

SİZ ÖĞLE ZANNEDİN
17 Ağustos 2014 Pazar 11:58

Pazartesi günü okul müdürlerinin puanları açıklanacak takip edin AK-Paralelin galibiyetini.

60 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Wwww

Ahmet selami
17 Ağustos 2014 Pazar 10:30

Evet cemaatlerden kurtarın meydan TKPne, PKKya kalsın

6 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH RAZI OLSUN

MÜCAHİT KARACA
16 Ağustos 2014 Cumartesi 22:23

Cemaatlerin hepsi dini kendilerine göre yorumluyorlar. İşlerine geldiği gibi uyguluyorlar dini emirleri. Din eğitimi onların eline bırakılamazdı zaten.

23 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

İmam Hatipler var artık Hamdolsun

İmam Hatipli
16 Ağustos 2014 Cumartesi 22:05

Eskiden devlet eliyle din öğretilmediği için cemaat ve tarikatler dolduruyodu boşluğu ama şu anda elhamdülillah her yere imam hatipler açıldı Cumhurbaşkanımız sayesinde, bundan sonra dinimiz bu okullarda öğretilecek, bu okullardan nice Tayyip Erdoğan'lar çıkacaktır Allah'ın izni ile. Paralelin beli kırıldı sayılır. başka paralellerin çıkmaması için çok önemli bu yurtlar. bi cemaatten kurtuluyorken diğer cemaatlerin kucağına düşmemek için yüzlerce yurt yapmalı Cumhurbaşkanımız.

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

mücadeleye devam

che
16 Ağustos 2014 Cumartesi 21:28

Tayyip Erdoğan'la fikirlerim taban tabana zıt olmasına rağmen ilk defa bu konuda takdir ettim kendisini. Yeter artık kurtarın gençliğimizi şu tarikatçıların ellerinden. Gençlerin beyinlerini uyuşturuyor bu herifler.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bütün paralel yapılar temizlenmeli

Yurtların Devamı Lazım
16 Ağustos 2014 Cumartesi 20:49

Geçen gün menzilci bi kamu görevlisi arkadaşa sordum, "sana başbakan bi iş verse, şeyhin de o işi yapma dese ne yaparsın?" diye, bana cevabı şeyhim ne derse onu yaparım! Arkadaşlar bu nasıl bir islam anlayışıdır? Dinimiz Ulu'l emre itaati emrederken sen nasıl olur da şeyhini dinlersin? Senin şeyhin ne anlasın devlet yönetmekten? Burada Sayın Cumhurbaşkanımız bakkal dükkanı mı yönetiyo yoksa tüm dünyanın gıpta ile seyrettiği büyüyen Türkiye'yi mi? Onun için çok isabetli buldum bu yurtları.

31 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yetmez ama evet

Yeni Türkiye
16 Ağustos 2014 Cumartesi 16:22

çok geç kalınmış hamleler bunlar. devlet bu yıldan itibaren tüm imkanlarını seferber etmeli ve üniversite gençliğini cemaat ve tarikatlerin ağından kurtarmalı. devletimizin imkanlarının yetmediği yerlerde Türgev devreye girmeli ve cemaat ve tarikatlerin devlet içinde devlet haline gelmelerinin, hükümete paralel çalışmalarının önü alınmalıdır. Yoksa Yeni Türkiyenin önüne taş koyacak, onu raydan çıkarmaya çalışacak yapıların kökleri kazınmamış olur.

33 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla