visitor analyticsvisitor analytics

ÇELİKER DOKTORASINI ALDI

ÇELİKER DOKTORASINI ALDI
29 Mayıs 2014 Perşembe 01:13

Süleyman Demirel Üniversitesi Öğretim görevlisi Murat Çeliker, doktora ünvanını aldı.

SDÜ Güzel Sanatlar Fakültesi Öğretim görevlisi Murat Çeliker, doktorasını tamamladı. Doktora ünvanını alan Çeliker'i ilk olarak öğretim görevlisi arkadaşları tebrik etti.

Bizde Bomba 32 Ailesi olarak Murat Çeliker'i tebrik eder çalışmalarında başarılar dileriz.

 

uğur özek
29 Mayıs 2014 Perşembe 07:23

Ispartanın bilindik entellektüellerinden murat hocayı tebrik ederim.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YÜCEL TANRIKULU
28 Mayıs 2014 Çarşamba 13:12

TEBRİKLER HOCAM.HAYIRLI OLSUN

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bülent
28 Mayıs 2014 Çarşamba 10:53

tebrik eder başarılarının devamını dilerim

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

?
28 Mayıs 2014 Çarşamba 01:04

Bilmiyoruz gerçekten başarılı bir akademisyendir kendisi ancak ilk önce başarısından bahsedip ardındanda bu ünvanı almasını konu alan bir haber daha uygun olacaktı. SDÜ de ülke çapında bir çok başarılara imza atmış o kadar çok akademisyenimiz var ki onların başarı hikayelerinden de bahsedin o zaman.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

?
28 Mayıs 2014 Çarşamba 00:55

Reklam mı?

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

?
28 Mayıs 2014 Çarşamba 00:52

Düzeltme yapmışsınız( ünvan ileilgili ) ancak bu haberin hangi amaca hizmet ettiğini hala anlamış değiliz . Eğer bir cevabınız yoksa bu etik olarak bu haberi kaldırmalısınız. Veya reklam logosu altında yayınlanalısınız.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mert Cantürk
27 Mayıs 2014 Salı 23:15

Bu yaptığınız Haber mi şimdi, doktorasını tamamlayan onlarca şahıs varken neden bu arkadaş, yada siz haber altında reklam hizmetimi veriyorsunuz.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla