visitor analyticsvisitor analytics

CEBECİ ATANDI

CEBECİ ATANDI
10 Nisan 2014 Perşembe 21:26

SDÜ Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Müdürlüğü görevinden alınan Orhan Adıgüzel'in yerine M. Fatih Cebeci atandı.

SDÜ Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Müdürlüğü görevinden alınan Orhan Adıgüzel'in yerine M. Fatih Cebeci atandı. 

Gerçek Mesaj
11 Nisan 2014 Cuma 16:25

Yazık olmuş. Coca Colaya CEO olacak adamdı. kesinlikle yazık olmuş

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bosver
11 Nisan 2014 Cuma 05:12

Yazik olmuş, yeri NASA veya TÜBİTAK

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

misafir
10 Nisan 2014 Perşembe 23:24

İsmi okuyunca sdü webden baktımda gerçekten çok üst seviyede kariyere sahip bir kişi olduğunu gördüm.Bu kariyerle YEM yerine TÜBİTAK a yönetici olsa daha başarılı olurdu

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vay arkadas
10 Nisan 2014 Perşembe 21:17

la bu adam ne anlar bu işten

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

şakir
10 Nisan 2014 Perşembe 21:15

Yebabamye ye başkası görevlendirilemezdi zaten anca o iyi sır saklar.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oyüksel
10 Nisan 2014 Perşembe 18:06

Sn Orhan hocama, bugüne kadar ki çalışmalarından dolayı teşekkürler... Kendisi öğretim üyesi olarak da gereken özveriyi gösterecektir. Başarılar dilerim

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçek bu
10 Nisan 2014 Perşembe 16:48

hoş olmayan şey gerçeğin ta kendisi, unvan falan hikaye olmuş aslolan tarikat cemaat vs. mensubu olmak.. hayırlı başarılar

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

özbomba
10 Nisan 2014 Perşembe 16:45

yav siz de her gelene gidene bir kulp takıyorsunuz arkadaş. bırakın adamlar işini yapsın. zaten herkesin bir görüşü, bir değeri olabilir. insanları icraatlarıyla değerlendirin.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla