visitor analyticsvisitor analytics

Asıl olan...
01 Haziran 2017 Perşembe 12:47

Vatan toprağımın adı neden batıyor? Asıl yerin dibine batması gerekli olanları akılsız idareciler ve cebine düşkün yöneticiler başka da birşey değil.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mekanları Cennet Olsun

Serdar
01 Haziran 2017 Perşembe 12:08

Ya pilotaj hatası yada vurulma başka bir neden aramak TSK yı ve bu aracın bakımını yapanları kötülemek olur ki yanlış ,Allah Gani Gani Rahmet Eylesin, bu bir alın yazısı ve her ölüm gibi nedeni bu şekilde yazılmış,Allah Görevde olan Tüm Asker,polis ve emniyet güçlerini korusun

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Envanterden Kaldırılmalı

Şevki Hoca
01 Haziran 2017 Perşembe 11:48

AS 532 Cougar helikopterleri 1993- (20 adet)-1995 de (30 adet) yıllarında envantere girmiş. yani 24-22 yıllık. elemanları yorulmuş, düşme, kaza yapma olasılıkları yüksek. 28 askerimizin şehit olmasına sebep olmuş. kullanımdan kaldırılması için daha ne bekleniyor ! lütfen, başka şehitler olmadan, kullanımdan kaldırılsın. devletimiz güçlüdür. bu helikopterler, ilgili fakültelere eğitim amaçlı hibe edilmeli. Şehitlerimize Allah'tan rahmet, yakınlarına ve milletimize başsağlığı diliyorum.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

şehit

sengetli
01 Haziran 2017 Perşembe 08:54

adın batsın diyarbakır.adın batsın şırnak.adın batsın doğu.şehitlerimize allah rahmet eylesin.acımız büyük.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Acaba hakikati biliyormusunuz?
01 Haziran 2017 Perşembe 04:59

Yok olan hayatlar yapılan zulümleri affettirir mi? Tiyatro darbede suçlanan bir general o helikopter içinde şehit düştü.Sorgulandı,gözaltına alındı ama şimdi utanmadan bu vatan evlatlarına sehidimiz diyerek yaklaşıyorsunuz ama yaptığınız onca yalan iftira bu insanlarda kalıyor. Yaziklar olsun adaleti kendi hesabına işletip istedine ak istedigine kara diyenler ve bu olanlarda 3 maymunu oynayanlara.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla