visitor analyticsvisitor analytics

ÇARPICI TESPİT….

Çarpıcı tespit….
14 Nisan 2015 Salı 23:26

“Uyuşturucu okul bahçelerinde değil, artık okul içerisinde uyuşturucu satılıyor”

Sadece Isparta’nın değil tüm Türkiye’nin kanayan yaracı haline gelen uyuşturucu bağımlılığıyla ilgili ortaya çarpıcı sonuçlar çıktı. Uyuşturucu bağımlısı gençleri topluma kazandırmak için yola çıkan Isparta Uyuşturucu Bağımlılıkları ve Alkolizmle Mücadele Derneği’nin Başkanı İbrahim Uzunköprü, madde satışlarının artık okul bahçelerinde değil, okul içlerinde yapıldığını söyledi. Gündem yaratacak o açıklamaları ekranlara getiriyoruz.


adli

rüştü
15 Nisan 2015 Çarşamba 20:58

hiç okul bahçesinden alınan satıcı varmı. adli makamlara intikal eden olay varmı yoksa bu haber sallamamı.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

CAN

İLyas
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:37

Sen bu konuda ne düşünüyon. Sahi gören varmı

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yapılması gereken en önemli şey satıcıları yakalamak

vatandaş
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:30

arkadaş ortamı veya içinde bulundukları stres, bunalım veya baskı sonucu uyuşturucuya alışan gençlerin tedavisinin yapılmasına yönelik çalışmaların yanı sıra uyuşturucu satanlara karşı etkili önlemler alınması gerekiyor. Isparta'nın Antalya Zeytinköy'e yakın olması ve genç bir öğrenci nüfusuna sahip olması alınması gereken önlemlerin artırılması bakımından önem arz etmektedir. Emniyet birimlerine bu konuda gerekli ihbar ve yardımda bulunmak her vatandaşın asli görevidir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşin ciddiyetini kendi başınıza gelince anlarsınız ama..........

ABARTMAYIN DİYENLERE
15 Nisan 2015 Çarşamba 16:21

altaki yorumlarla konuyu hafife alan ve ibrahim beyi eleştiren saygı değer ıspartalılar, veliler, öğretmenler, okul ve milli eğitim yöneticileri, öğle arası ve akşam okul çıkışı saatlerinde şaiik lisesi arksındaki sokak, vali konağının arkası ve paralelindeki sokaklar, endüstri meslek lisesinin karşısındaki ara sokakları bir dolaşın, ondan sonra bakın manzaraya. orta okul çağındaki kız çocuklarının ellerindeki sigaraları tekel üretmiyor yada ellerindeki hapları eczaneler satmıyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abartmayın

şehmettin
15 Nisan 2015 Çarşamba 14:45

azıcık kendi gençlik dönemlerinizi düşünün, herşey dört dörtlük müydü? şimdiki gençler daha bilinçli daha donanımlı. ısparta en güvenli ve yaşanılabilir şehirler arasında.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

NEVİZADE SÜPER YAAAAAAA

NEVİZADE SÜPER
15 Nisan 2015 Çarşamba 14:43

SAYIN NEVİZADE SÜPERSİN YORUMLARIN HEPSİDE KALİTELİ NE YANLI VE NEDE MUHALİF DÜŞÜNÜYORSUN.HERZAMAN ORTADA KONUŞUYORSUN.TEBRİK EDERİM..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

atatürk ortaokulu

ısparta
15 Nisan 2015 Çarşamba 14:01

atatürkün orlarındada var

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

merak ediyorum....

bugün çarşamba
15 Nisan 2015 Çarşamba 13:13

nevizade ye katılıyorum.kesinlikle süper yazmış birde aşağıdaki nevizade yorumlarını yapan arkadaşı merak ediyorum.hakikaten hem doğru isabetli gerçek olanları anlatıyor.tahmin ediyorum Isparta lı değil diye dünüyorum..

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gencleri devlet zehirliyo

devlet baba
15 Nisan 2015 Çarşamba 11:51

yedişehitler ilk öğretim okulu en kötü okul deniliyo sebebi ne milli eğitim den hec bi ses yok hertürlü pislik öğreciden var okulda tinerciler kol geziyo cocukları kovalıyıp para istemeler ve kovaladıkları cocuklarda korkuyu siz düşünün bu cocukları gelişimini yazık cok yazık genclik ölüyo devlet bakıyo

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çocuklarımız

ISPARTALI
15 Nisan 2015 Çarşamba 10:55

Isparta milli eğitim yöneticileri acaba ne iş yapar hiç gören varmı.Pardon yandaş tayini yaparlar.....

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DURMASIN DUSUN A KATILIYORUM.........................

NEVİZADE
15 Nisan 2015 Çarşamba 10:15

HOCAM ŞU ÖLÜMLÜ DÜNYA DA NE KADAR KÖTÜ BİR ŞEY….ALLAH KORUSUN.. HAYAL ETMEK DÜŞÜNMEK BİLE ÇOK KÖTÜ..ŞİMDİ BİR CAMİ YAPTIRIRSIN SEN ÖLSEN BİLE SENİN AMEL DEFTERİN KIYAMETE KADAR AÇIK OLUR.AMA BİR ALKOLLU MEKAN VE YA TEKEL BAYİİ YE RUHSATI VERİRSEN SEN ÖLSEN BİLE ORALARDAN ALINAN HER ALKOL VAYYYYYYYY….VAY.. ALLAH VESİLE ETMESİN …..

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MECLİS ---YILDIZHAN A CEVAP

DURMASIN DURSUN
15 Nisan 2015 Çarşamba 10:13

HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZMÜ ????? BU ÜLKEDE BÖYLE OLUMSUZ HABERLER VE YASA DIŞI EYLEM ,TERÖR GENÇLER ÜZRİNDEN OYNANAN OYUNLAR KİMİN İŞİNE YARIYOR ACABA EN BASİTİNDEN ISPARTA DA ŞEHRİN MERKEZİNDE KAFELER CADDESİNDE AŞIRI BİR ALKOLLÜ MEKANLAR… İNSAN AİLESİYLE DOLAŞIRKEN RAHATSIZ OLACAGI YER HALİNE GELDİ.EMEKTAR BİR TAKSİCİ ARKADAŞIM ANLATIYOR.OLAYSIZ BİR GECE HATIRLAMIYORUM.ON YIL ÖNCE BİR TANE ALKOLLÜ MEKAN VARDI.ŞİMDİ BEN SAYAMADIM…BU VEBAL KİMİN TABİKİ RUSATI VEREN BELEDİYE DE BÜYÜK VEBAL

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İzlemeye devam

Abdulmenaf
15 Nisan 2015 Çarşamba 09:33

Herkesin bildiği ama elini sürmediği bir konu bu. Eğitim sistemi kokuşmuş bir vaziyette. Saygısız, acımasız, vicdansız ve zırcahil bir nesil yetiştiriyor eğitim sistemi. sorumlusu kim acaba?

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Genelleme yanlış

Genelleme yanlış
15 Nisan 2015 Çarşamba 09:19

Dernek başkanına çalışmalarından dolayı teşekür ederim. Ancak okulların içinde diyip genelleme yapmak yanış. Risk yokmudur, elbette vardır. Isparta da okullar ın içinde ulu orta uyuşturucu satılıyor gibi bir geneleleme okulları öğretmen-idareci ve öğrenciler olarak zan altında bırakmak olur buna dikkat etmek lazım.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

iddaa

eğitimci
15 Nisan 2015 Çarşamba 08:45

Bu haber ispatlanması gereken bir haber.Bu tür haberler tüm velileri tedirgin tüm eğitim camiasını da tedirgin ediyor.Hangi okulda uyuşturucu satılıyor ben buna inanmıyorum.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

meclis

Yıldızhan
15 Nisan 2015 Çarşamba 00:22

Meclisteki partilerin başarısı bu. Ülkeyi getirdikleri noktayı görün. Önce Ahlâk ve Maneviyat.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla