visitor analyticsvisitor analytics

ÇARIKÇI BÜYÜK HASAR GÖRDÜK

ÇARIKÇI BÜYÜK HASAR GÖRDÜK
30 Mart 2016 Çarşamba 17:43

ISPARTA Süleyman Demirel Üniversitesi (SDÜ) Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı, FETÖ/ PDY operasyonu için bir daha kez konuştu.

 Rektör Çarıkçı, “Cemaat mensubu olmak kadro alma nedeniydi. Yüksek lisans programlarına giriş anahtarıydı. Adaleti, huzuru, barışı yok ettiler. Büyük hasar verdiler. Hasar hâlâ devam ediyor. İnşallah düzelteceğiz, ama çok zor olacak» dedi.

Yol al

İlker ç. Yol al
01 Nisan 2016 Cuma 02:20

O kadar sahte ki yönetim tayyıp reis yemez bunu sen taklaya devam İbici gibi sonun

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta üniversiteden elini çek artık

Tarafsız
31 Mart 2016 Perşembe 23:36

Bu şehirde en büyük sorun kimsenin başka yapacak bir şeyi olmadığı için Üniversite, Rektör uğraşıp duruyorlar... Diğer şehirler büyüdü gitti. Isparta son 20 yıldır bir fersah yol alamadı. Aklınızı buna yorun hemşehrilerim...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rektör öğretim görevlilerinin oyları ile seçilecekmiş

Hakkı
31 Mart 2016 Perşembe 23:03

evet yönetimi öğretim görevlilerinden oluşturduğuna göre bir dahaki seçimlere onlar katılacakmış. Hayırlı olsun...

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

???

mapuscu
31 Mart 2016 Perşembe 15:31

ya bu hapse girenleri neden kahraman yapma sevdasına düştünüz yorumcular. kim haksız para yediyse Allah belasını verir zaten

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam olllll

lan derin ıspartalı
31 Mart 2016 Perşembe 14:42

tamam anladık iftira, şantaj, kumpas vb şeyler sen ve senin gibi paralelcilerin işi de artık bir sınırınız olsun vicdansız herifler. Allah sizi nasıl biliyorsa öyle yapsın. ne sabır varmış bizde ki sizin gibilere 4 yıl tahammül ettik

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sadece Gülüyorum

Ali
31 Mart 2016 Perşembe 13:23

Şimdi tutuklananların arkasından konuşması ne kadar kolay değilmi, oysa bunların döneminde bu kadar ayrımcılığın bu kadar yolsuzluğun yapıldığını biliyordunuzda neden sesiniz çıkmadı. şimdi ne yapıyorsunuz peki sormak lazım.kime ne soruşturması açtınız kimleri görevlerinde aldınız ne yaptınız.halen paralelcilerle kucak kucağa aturup beraber çalışıyorsunuz. oazamn sonuç olarak sizin hiç ama hiç eleştirmeye hakkınız yok

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yüksek lisansa öğrenci alımı

Ümit ÖZKAN
31 Mart 2016 Perşembe 10:14

Gereken şartları fazlasıyla taşımama rağmen, 2014 yılında, tam 2 dönem tarih bölümünde doktoraya kabul edilmedim. Ancak buna rağmen yazacaklarım şahsi değil, sistemle ilgili olacak. SDÜ'ye yüksek lisans programlarına öğrenci alınırken, mülakat yerine, bugün pek çok üniversitede olduğu gibi, yazılı bilim sınavı yapılmalı. Ancak bu şekilde adalet yerini bulur. Sayın rektörün, bu konudaki düşünceleri değerlendireceğini umuyorum. Zira bu konuda mağdur edilmiş çok insan var.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yok 1

ali
31 Mart 2016 Perşembe 08:58

Güncel Öğrenci Uygulama Yönetmeliği yok, dağıtılmıyor. Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı kendini totem yerine koyuyor. Öğrenciler bilgileri facebook yada Tiwit sayfalarından öğreniyor.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nereden Bu Rahatlık??

ISPARTALI
31 Mart 2016 Perşembe 08:46

Hocaaam! Nerden geliyor bu rahatlık? ÜNİVERSİTEM diyorsun. Baban mı hediye etti o üniversiteyi sana?

6 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halukun dili sürçtü herhalde

kazım
31 Mart 2016 Perşembe 08:10

haluk ibicioğlunun hangi eserinden bahsediyorsun sen körmü sanıyorsun sen insanları ibicinin eserleriymiş dogru eser degil ibicinin enkazı diyecektin herhalde

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

topluluk

cvb
31 Mart 2016 Perşembe 07:36

Ne kadar cok ibici sever varmıs bu úniversitede e tabi dogru ibici yegeni dayisi amcaoglu köylüsü mahallelisi hemşerisi cemaat arkadası ne var ne yok fpldurfu

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fark yok

Bir
31 Mart 2016 Perşembe 04:07

Sayin rektor siz once cemaat k****iyla yar.doc,arastirma gorevlisi,gorevde yukselme sinavina girmeden unvan degistiren,unvan disi calisan personelin hakkindan gelin sonra kendinizi ispatlama cabasina girin.hak etmeyen insanlara akademik idari kadro acip duruyor sdu.suanki durumunuza bozacinin sahiti siraci denir.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çakal günay

Al yanak ACAR
31 Mart 2016 Perşembe 01:13

amma çakalız biz ya :)

0 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

İÇ Operasyonu

Derin Ispartalı
30 Mart 2016 Çarşamba 23:18

Kardeşi Oğuzhan'ı önce Burdur MYO'ya öğretim görevlisi yaptı. Kendi rektör olunca da, hakkı olmadığı halde kardeşini MYO Müdürü yaptırttı. İÇ'nin hanımı halen cemaat ablasıdır. Şu anda cezaevinde bulunanlar hakkında rapor düzenleyen İÇ'dir. Mapushaneden çıkanların İÇ'e bir uğramaları gerekmektedir. İÇ'in tek tek cezaevinde bulunanlardan helallik dilemesi gerekmektedir.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanındayız

sdü
30 Mart 2016 Çarşamba 22:11

Hocam her zaman dualarımızla senin yanındayız iftiralara karalamalara itibar etme sana karayı çalmaya çalışanların niyetini bizler biliyoruz en önemlisi ALLAH BİLİYOR.....

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bukelemunlar

Baki yeşil
30 Mart 2016 Çarşamba 21:32

Sn.rektörüm işin gerçekten zor,bildiğinden çok öte sızdılar dergilerinin adı sızıntı bunların,mümkün olsada dr yeterlilik sınavları tezleri jürilerini yenileyebilsen bunlar her şekle girerler münafık özelliği su gibi bulunduğu kabın şeklini alırlar,en azından enstitüler bundan sonraki Dr jürilerini sağlama al gerekirse tüm jüri üyelerini YÖK belirlesin ve o jüriler Dr tez konusunda gerçek uzmanlar olsun yarıyarıya onları dökersin sadece teklif,danışman jüri belirlemesin arz ederim.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SENDE ŞİMDİ BAŞKA BİR PARALEL İŞ YAPIYORSUN

Haluk
30 Mart 2016 Çarşamba 20:13

Sen şimdi meslektaşlarını hocalarını gammazlayıp arkasından konuşuyorsunda sen farklı bişeymi yapıyorsun? Sende geldin kendine göre daha doğrusu emredilene göre kadro kurdun. Sende kendi kadrolaşmanı yapıyorsun. Ama sen iş bileni işi vermiyor diğerlerini gönderip telkin edilen ideolojik kadronu kuruyorsun. Yarında seni başka bir paralel olarak içeri atarlarsa hiç itiraz etme. Ayrıca çene düzmeyi bırakta ne icraatın var onu göster. İbicioğlu'nun eserlerinin üzerinde oturup boş laklak yapıyorsun.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla