visitor analyticsvisitor analytics

ÇARIKÇI'DAN ÇIT YOK!

ÇARIKÇI'DAN ÇIT YOK!
29 Aralık 2015 Salı 13:49

Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı, dün üniversitede yaşanan olaylara sessiz kaldı. Bir açıklama dahi yayınlamayan Rektör Çarıkçı eleştirilerin hedefi oldu.

SDÜ'de hem geçtiğimiz hafta İHH standına yapılan saldırı hemde dün karşıt görüşlü iki öğrenci grubu arasında çıkan kavganın ardından üniversitede olaylar bitmek bilmiyor. Rektör Çarıkçı, İHH standına saldırı sonrasında sert bir açıklamada bulunurken, dün yaşanan ve 43 kişinin gözaltına alındığı olaylar sonrasında hiç bir açıklama yapmadı.

"Huzur Veren Üniversite" ile yola çıktıklarını söyleyen Rektör Çarıkçı'nın bu olaylardan sonra nasıl bir yol izleyeceği merak konusu oldu. 

SDÜ nün

Barida viskicisi
31 Aralık 2015 Perşembe 02:38

Paralelci misiniz? Devletin şefkatli kollarından mı kaçıyorsunuz? O zaman SDÜ tam size göre bir yuva, burada size kimse dokunamaz.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Merve sana söylüyorum, Hüseyin sen anla

Tıfıllar iş başında
31 Aralık 2015 Perşembe 02:01

Ne güzel itiraf etmişsin eski yönetimin pisliğini temizliyoruz diye. Sizin göreviniz pisliği ortaya çıkarmak, üzerini örtmek değil.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vir vir sen

3232
30 Aralık 2015 Çarşamba 23:39

Sen biliyosan sen soyle

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vır vır vır

atila
30 Aralık 2015 Çarşamba 22:21

3232 çenesini kapatsın herkeze laf yetiştiriyor

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ispartali cevaplasin

3232
30 Aralık 2015 Çarşamba 21:09

Nasil ugrasilir paralelle soylede bir ogrenelim bir kisi soyleyin rektor su paralelciye sorusturma acti deyin allahtan korkun yazin vsrsa biri ogrenelim klavyede yazmakla olmuyor diyorsun bir kisi soyle bana ugrastigi

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çıkar peşinde koşanlar İstediginiz olmadımı

Ispartalı
30 Aralık 2015 Çarşamba 20:41

Yorum canavarları,klevye erkekleri oturdugunuz yerden yarım aklınızla bilip bilmeden yorum yapmayın sdü yü bogazına kadar batagın içine sokmuş önceki dönemin pisliklerini temizlemek için insanlar çalışıyor bir şeyden haberiniz yok bari insalara huzur verin böyle oturdugunuz yerden yazı yazmakla bu işler olmaz.Kafanızı yormayın kimin paralelci olup olmadıgını hükümet biliyor...

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

merve hanimdan cevap bekliyoruz

3232
30 Aralık 2015 Çarşamba 20:08

Rektorluge oturdugu gunden itibaren kac paralelciye sorusturma acti bir ata sozu vardir bir isi bilmiyorsan bilen birine sor boyle degilde oyle diyorsan sende haklisin ne diyeyim sana baska yanliz sorusturma acilmismi bi soruverem dedim insallah kotu etmedim merve hanim bi zahmet cevaplarmisiniz

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kripto Paralelciler SDÜ de

Paralel Düşmanı
30 Aralık 2015 Çarşamba 16:55

Cumhurbaşkanı Paralelci olduğunu bilse tabiki atamaz. Dadaş söyle bakalım platformu kimler kurdu da İbicioğlunu Rektör Seçtirdi. Aynı tayfa MLB nin ikinci döneminde Delibaşı desteklemişti. Şimdi de Yönetimdeler. Sen neyden bahsediyorsun?

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cahil Cahil Konuşmayın!

Merve Çeliktaş
30 Aralık 2015 Çarşamba 16:32

Üniversitede ne olup bittiğinden zerre haberiniz yok.Şu anki üniversite yönetimi eski yönetimin pisliğini temizlemekle meşgul.Gülencilerle de sonuna kadar mücadele ediliyor ve edilmeye devam edilecek.PKK uzantısı 'demgenç'in karıştığı son olaylarda da bu grup üyelerinin tamamı güvenlik birimlerince gözaltına alındı.Üniversite yönetimi de şiddet eylemlerine karışan tüm gruplara karşı tavizsiz tavrını sürdürmekte. Lütfen çıkarlarınız uğruna manipülasyon yapmaya kalkmayın.Bu üniversite hepimizin.

1 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

daha neler

dadaş
30 Aralık 2015 Çarşamba 15:28

rektör paralel olsaydı rte onu atar mıydı sizce?

2 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

feto

3232
30 Aralık 2015 Çarşamba 10:53

Daha zamani vardir onu bekliyordur bi durun beeeee eder bakalim sayin cumhurbaskanindan zılgıtı yemeden olmaz bu isler ama reis affetmezzzz rektor hoca onu bekliyordur

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

terörist seviciler

mehmet yılmaz
30 Aralık 2015 Çarşamba 10:48

terörist yandaşları Ispartamızda istediği gibi at koşturuyor ve hiç bir cezai işlem yapılmıyorsa ülkenin anahtarını onlara verelim.boşuna lakırdı yapmayalım

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Alışın artık

Ispartanın Veletleri
30 Aralık 2015 Çarşamba 02:51

Paralelin yönettiği bir üniversiteden daha ne bekliyorsunuz?

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sessiz kalan Üniversite anlayışı

Mr. Black
30 Aralık 2015 Çarşamba 01:29

Sayın Hocam FETÖ ile mücadele etmediğiniz ortada, bari PKK ile mücadele edin de yüzünüz olsun.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Parelel

Ispartalı
29 Aralık 2015 Salı 16:30

Sevgili hemşehrilerim,parelelin koyununa dikkat edin. Bu olaylarda parelel kokuyor.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla