visitor analyticsvisitor analytics

CAMİNİN ELEKTRİĞİNİ KESTİLER!

CAMİNİN ELEKTRİĞİNİ KESTİLER!
29 Ağustos 2015 Cumartesi 11:13

Devletin özelleştirmesinden sonra elektrik hizmetlerinde sosyallik diye bir şey kalmadı. Özel dağıtım şirketi, fatura ödenmedi diye köy camisinin elektriğini kesti, hem de cuma namazından 45 dakika önce.

Devletin TEDAŞ kurumu üzerinden vatandaşına sunduğu hizmetin özelleştirilmesinden sonra iyi olacak derken daha kötü bir tablo ile karşılaşıldı. Antalya, İsparta ve Burdur elektrik dağıtım hizmetlerinin üstlenen CLK Elektrik, borcunu geciktirenleri cami, okul veya başka bir hizmetalanı demeden affetmiyor. Elektrik hizmetlerinde sosyal devlet olgusunu ortadan kaldıran CLK, şimdi de bir caminin elektriklerini kesti.

CLK Elektrik uzmanlan, Gelendost'a bağlı 220 nüfuslu Akdağ Köyü'ndeki cami vatandaşına sunduğu hizmetin özelleştirilmesinden sonra iyi olacak derken daha kötü bir tablo ile karşılaşıldı. Antalya, İsparta ve Burdur elektrik dağıtım hizmetlerinin üstlenen CLK Elektrik, borcunu geciktirenleri cami, okul veya başka bir hizmet alanı demeden affetmiyor. Elektrik hizmetlerinde sosyal devlet olgusunu ortadan kaldıran CLK, şimdi de bir caminin elektriklerini kesti.

CLK Elektrik uzmanlan, Gelendost'a bağlı 220 nüfuslu Akdağ Köyü'ndeki caminin elektrik ücretinin verilen süre içerisinde ödenmediği gerekçesiyle dün köye geldi. Köyün tek camisi olan Akdağ Köyü Camii'nin elektrikleri cemaatin yoğun olduğu Cuma Namazı'ndan 45 dakika önce CLK uzmanlar tarafından kesildi .

Akdağ Köyü Muhtan Halil Şahin, elektriği kesmeye gelen yetkilileri uyarmalanna rağmen kesim işlemini gerçekleştirdiklerini söyledi.Camilerin elektrik faturalannm Müftülükler tarafından ödendiğini belirten Muhtar Şahin, cuma namazı öncesinden hemen ilçe Müftülüğüne gittim. Oradakontrol ettik cari dönem borçlan ödenmiş. Herhangi bir borç bulunmuyor. CLK'nın sisteminde görüken borcun camiye takılan klima sayajından kaynaklandığını tespit ettik. Klimadan kaynaklanan sayajın borcu ödenmemiş. Ancak CLK caminintüm elektriğini kesiyor. Cuma Namazı öncesinde yapılan uygulama yanlıştır.Caminin borcu olmamasına rağmen elek-triğimiz kesiliyor, ilgili yerlere şikayet edeceğiz" diye tepkisini dile getirdi.

Eletitik borcu yoktu caminin

Ramazan
30 Ağustos 2015 Pazar 12:48

Burda arkadaslar bilmeden yarum yapmayin ben bunu en iyi bilen vede yasayanim muslan diye arkadas yorum yapmis muftuluk borcunu zamaninda odemis oldugu faturayi clk enerjiyi kesti bu cok yanlis zaman cuma vaktinde terbiyesizce davranistir borcu olsa bile cok yanlis bir davranis birde muftuluk gidin eletirigi kesin demz cunku zamaninda vede duzenli odeniyor camilerimizin faturasi clk gercekten burda sucludur saygilarimla

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

EROLA

Duyarlı Vatandaş
30 Ağustos 2015 Pazar 11:13

EROL BAK ERKAN GÜNAYDIN BEN KENDİM ÇEKTİM DİYOR... SEN HALA KESİLMEDİ DE. BANA KALIRSA İSTİFA ETMELİSİN...

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Müslüman

Harbi yorum
30 Ağustos 2015 Pazar 00:33

Kesenin sucu ne koskoca 220 h****i köy bir cami'nin borcunu ödemiyorsa müftü diyor kes clk ne yapsın.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kotek

Ali Bilir
29 Ağustos 2015 Cumartesi 19:19

Arkadaş köyde hiç mi eli sopa tutan genç yok adam gibi islatsalardi elektiriğin kesmeye cüret edemezlerdi.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

erola

Duyarlı vatandaş
29 Ağustos 2015 Cumartesi 19:12

Erol madem kesilmedi diyon bu haber nerden çıktı o zaman bu ne perhiz bu ne lahana turşusu derler adama. Çık adam gibi açıklama yap

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

cuma namazına 45 dk CLK camii eletirigini kesti

erkan günaydın
29 Ağustos 2015 Cumartesi 15:56

CLK enerji Erol Türközmen demişki caminin eletirigi kesilmedi demiş ben bizzat muhtarla beraber yakın bir evden eletirik çektim cuma selasını bile veremedik kesilmedi ne bu burda tüm köy şahid burda yaşayan insanların ibadetlerine engel olmuştur ki borcu olmadıgı halde camının eletirigi kesilmiştir kamu oyunu yanliş bilgiledirmeyin erol bey camimizin eletirigi kesilmiştir kamu oyuna bilgilerimle arz ederim

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Caminin elektriği kesilmedi.

erol türközmen CLK Enerji
29 Ağustos 2015 Cumartesi 11:52

Camilerin aydınlatma ve ses sistemlerinin fatura bedelleri Diyanet İşleri Başkanlığınca ödenmektedir. Klima veya ısıtıcıların aboneliği ayrıdır. Isparta Müftülüğü; aydınlatma sistemi dışındaki borçların ödenmemesi halinde ceryanların kesilerek ödemeye zorlanması konusunda görüş bildirmiştir. Akdağ Camiinin aydınlatma ve ses sistemi kesilmemiştir. İbadete engel olacak işlem yapılmamıştır.Kamuoyunun bilgisine arz ederiz.

4 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla