visitor analyticsvisitor analytics

ÇAKKALLIOĞLU DA AK PARTİ’DEN ADAY ADAYI

ÇAKKALLIOĞLU DA AK PARTİ’DEN ADAY ADAYI
16 Şubat 2015 Pazartesi 09:28

ÇAKKALLIOĞLU DA AK PARTİ’DEN ADAY ADAYI

Isparta’nın ilk Etüt Merkezi olan Sistem Eğitim Kurumları ve Ser Enerji A.Ş’de Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini yürüten Eğitimci Serkan Çallıoğlu Ak Parti’den Milletvekili aday adayı olduğunu açıkladı.

 

Kendisinin İskenderunlu olduğunu ancak, 19 yıldır Isparta’da ikamet ettiğini ifade eden Çallıoğlu, konu ile ilgili olarak yaptığı açıklamada şunları söyledi:

“Ak Partide çeşitli mevkilerde görev almış siyasi bir kişiliğe sahibim. 7 Haziran 2015 25. Dönem Milletvekilliği seçimlerine sizlerinde desteğiyle hizmete talip oldum. Rabbim yar ve yardımcımız olsun. Aday olalım ya da olmayalım fark etmez kazanan yine Türkiye olacaktır” dedi.

SERKAN Çakkallıoğlu KİMDİR?

Çakkllıoğlu, öz geçmişini de şöyle açıkladı; “1980 İskenderun doğumluyum. İskenderun Ticaret Ve Sanayi Odası  Lisesini Bitirdikten Sonra SDÜ Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Bölümünü kazandım. Öğrenciliğim dahil yaklaşık 19 yıldır Isparta’da ikamet etmekteyim. Isparta’nın ilk Etüt Merkezi olan Sistem Eğitim Kurumları ve Ser Enerji A.Ş’de Yönetim Kurulu Başkanlığı yapmaktayım. Evli ve 2 çocuk babasıyım.”

ADAYLIK MESELESİ

bir dost
18 Eylül 2015 Cuma 02:27

serkanı tanımayanlara soyluyorum oyi bır insan oyi bir siyasetçi o adamı kotulemeyin yakında benım kim oldugum ogreneceksiniz????

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

serkan

haaaaaaa
18 Eylül 2015 Cuma 02:24

O iyi birisi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zübük

isk isk
10 Mayıs 2015 Pazar 21:13

kemal sunalın zübük filmini izleyin adam bildiğiniz ZÜBÜK :)

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

temayul ve ilçeler

salihhhh
02 Mart 2015 Pazartesi 19:22

adam ilçelerde çok begenildi.temayüldede iyi oy alır...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hahahayyy

AnTiPaTiK
20 Şubat 2015 Cuma 09:24

Ya bu herifi kim niye aday yapsın ya, buna siz 10 tl vercem deyin, bu herkesi satar koşup gelir. Cok iyi tanırız kendisini Serkanın.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalan

muskan
19 Şubat 2015 Perşembe 13:09

Yalancinin tekidir. Daha yazacak cok sey var ama editor yayinlamiyor. Ne de olsa yancılar

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

neden olmasın

muhammet 32
19 Şubat 2015 Perşembe 10:45

hep eskimiş yüzler bıktı ıspartalı artık.yeni yüzler genç dinamik insanlar istiyoruz.olumluyuz.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

milli eğitim bakanı olmalı!

saniye 55
19 Şubat 2015 Perşembe 10:41

eğitimcilik tecrübesi ve sempatikliği ile bu mevkiyi hakedeceğine inanıyorum.özellikle hitabet yönü çok güçlü...

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi aday

makbule
19 Şubat 2015 Perşembe 10:39

yararlı vekil olacagına inanıyorum.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

günah

ekrem kal
19 Şubat 2015 Perşembe 10:39

insanlar hakkında gıybet yapmayın.başkalarını popüler yapmak için kimseyi yapmadığı işten kötülemeyin.bu diğer adaylar içinde yapılıyorsa yanlış.adamın paralel ile alakası olamaz.1 kişi ispatlasın otelin tepesinden anırrım...hakkaniyet lütfen...

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

süper adaylar

erdi 3235
19 Şubat 2015 Perşembe 10:36

realist olmak gerekirse aday adaylarının içinde vekil olmak isteyen 3 kişi var.suat bey-pınar hnm-serkan bey bnların dşndaki aday adaylarının farklı dşncelerde oldgunu hepiniz blyrsunuz.mantıken yeni yüzlere ihtiyaç var.Ama bnm görüşüm 1.sıra serkan bey 2. sıra pınar hanım olsun.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralelci mi?

abdulhamit tümkaya
18 Şubat 2015 Çarşamba 23:23

arkadaşı bizzat tanırım.paralelcilerle ykndan uzaktan bağlantısı olduğunu iddaa eden kişi ispatlasın.yarın aday adaylığından çekilmesi için elimden gleni yaparım.ama böyle bir konuda olmadığına göre insanların kariyeri ve kişiliği bu kadar ucuz yalanlarla harcanmamalıdır diye düşünüyorum.şöyle derseniz paralelcidir:matematik öğrt. oldugu için paralelkenar konusu varya geometride ordan esinlendi arkadaş heralde:)

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

rantsız aday

ıspartalı
18 Şubat 2015 Çarşamba 23:19

aday adaylarının çoğunun memur olması sebebiyle bir yerlere gelmek için adaylık koydukları aşikardır.anketlerde ve menfaati olamayacak tek adayda serkan çakkallıoğludur.eğitimci-yönetici kimliğiyle hep öne çıkmıştır.her kesimin sorunuylada ilgileneceğine kefilim.aday adayı olmadan önce bile çoğu siyasinin çözemeyeceği işi bizzat çözmüştür.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAY HEEE

BEN BEN
16 Şubat 2015 Pazartesi 17:20

VAY VAY AKP YE PARELELLERDE ADAY OLURMUŞ... YEMEZLER SERKAN BEY...

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLI OLSUN

MUSTAFA KARTUŞ
16 Şubat 2015 Pazartesi 15:47

ALLAH UTANDIRMASIN

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
16 Şubat 2015 Pazartesi 11:22

kim bu ya

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

4 vekil ısparta

400 vekil türkiye
16 Şubat 2015 Pazartesi 11:04

yüzde 1 oran var. şaka değilmi? 400 vekil istemek? ne ekersen onu biçersin. ıspartada zamanında ak partide 4 vekil vardı. adı ak iken 3 vekile düştü. akp (ayakkabı kutusu partisi)olarak meclise 2 vekil ile gitti. Şimdi sadece Süleyman SOYLU nun etrafında hayırlı olsun coşkusu var. diğerlerinin ümidi yok, temayüllere re geçmişte bakılmadığı için Ispartada seçim bitmiştir.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla